מגבלות הקורונה כבר לא אתנו – זה הזמן לערוך את האירוע העסקי שתכננת תקופה ארוכה, אז איך גורמים לזה לקרות?

המסכות הוסרו בשעה טובה, מגבלות הקורונה כבר לא איתנו – זה הזמן לערוך את האירוע העסקי שתכננת תקופה ארוכה, אז איך גורמים לזה לקרות? מהלוקיישן ועד התוכן באירוע שלך.

ברוך השם הסירו את כל מגבלות הקורונה, וזה הזמן לערוך את האירוע העסקי שתכננתם כבר תקופה ארוכה, לשם בניית מערכות יחסים מתמשכות. אף במידה והאירוע מיועד להכשרת עובדים, ואף במידה והאירוע מיועד להשקת מוצרים, יש לגשת לתכנונו מתוך התחשבות בחמישה אלמנטים – מחקר, עיצוב, תכנון, תיאום והערכה. עם חלוקת האירוע לשלבים אלו, אפשר בקלות לבצע המשגה שלו ולחבר כל חלק מרגש שמחיוב המציאות להחיות את האירוע העסקי המתוכנן.

 

למה אצטדיון סמי עופר הוא המקום האופטימלי לקיים כנסים והרצאות?

כל מי מבינכם אשר חושב על מרכז / אולם כנסים מתאים, טוב יעשה אם יכיר את אצטדיון סמי עופר, שמהווה את המקום האופטימלי לקיום כנסים או הרצאות. תוכלו למצוא במקום אולמות לכנסים מאובזרים ואקסקלוסיביים, לשם אירוח רב רושם. תיהנו ממנעד רב של אולמות, תוך כדי התאמה באופן אישי לצרכים שלכם. כמו כן, תיהנו מליווי אישי בכל שלבי הפקת האירוע ועזרה מצוות מנוסה ומקצועי.

 

מה הם השלבים של הפקת אירוע עסקי?

על מנת להפיק אירוע עסקי, יש להתכתב בהצלחה עם השלבים מחויבי המציאות שלו, ואלו הם לפניכם –

  • קודם כל, תבינו היטב את המטרה של האירוע העסקי, מה בדיוק הנכם מקווים להשיג באמצעותו. תתחילו בזה שתשאלו את עצמכם למה בכלל אתם עורכים אותו, ומה הציפיות שלכם ממנו. בתום איתור המטרות שלכם, יהיה באפשרותכם לאפיין את סוג האירוע שלכם.
  • תתחמו מסגרת תקציב אופטימלית – אתם חייבים לדעת מראש כמה כסף ברצונכם להוציא על האירוע העסקי שלכם, על מנת לקבוע מה יהיה סוגו. גם כאשר תגדירו את מסגרת התקציב, צריך להוסיף לה מינימום עשרה אחוזים יותר, ליתר ביטחון, משום שדברים עשויים להשתנות, ויש להיערך בהתאם להוצאות כספיות שאינן צפויות מלכתחילה.
  • כעת תבחרו פורמט מוביל וערכת נושא – כמו למשל – תיאום אירוע לקוח עם מומחה בתעשייה, לרבות דובר אורח, שעשוי למצב את בית העסק שלכם כמהימן, ולא רק עוד ספק.
  • בחירת לוקיישיין מתאים – יש למצוא מקום שיאפשר לכם בהגשמת מימוש החזון שלכם. זה מאוד מפתה לדהור קדימה לכיוון לוקיישיין מומלץ ומרכזי, אבל לפעמים הוא לא יתעמק בהגדרה של המשימה שלכם. המיקום הוא המפתח לאירוע עסקי מומלץ, ועל כן יש לבחור בכזה שיהיה באזור נוח, עם אווירה תוססת, שבו המוזמנים ירגישו בנוח, ויהיו מוכנים לגמוע את המרחקים ברצון.
  • תתכננו את הלוגיסטיקה של האירוע העסקי שלכם – על מנת שהוא יסתמן כאירוע מוצלח, עליכם להתקשר, לאתר ולבחון את כל אנשי המקצוע הנדרשים, כמו למשל – אנשי אבטחה, קייטרינג, מעצבים, טכנאי אור קולי, וכיוצא בכך. בנוסף לכך, תשכרו מגישי ודוברי אירועים, ידועים בציבור, משפיענים או מומחים, שיהיו מסוגלים להעביר, באופן הכי מקצועי, את הרעיונות העסקיים המובילים שלכם, שברצונכם להפיץ באירוע העסקי שלכם.

 

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »