לשדרג את חדר המשחקים של הילדים

חדר המשחקים של הילדים הינו החדר השימושי והחשוב ביותר עבורם- וכך גם צריך להיות עבורכם. כיצד תוכלו לשדרג את חדר המשחקים בצורה הטובה ביותר?

לשדרג חדר משחקים

חדר המשחקים- האם מדובר ביותר מסתם משחק?

חדר המשחקים של כל ילד באשר הוא, מהווה חלק חשוב ומרכזי בחייו האישיים של כל ילד. נהוג לחשוב שכאשר אנו מדברים על משחקים בגיל הילדות, מדובר במטרה שנועדה למטרת הנאה ולא מעבר. הרשו לנו להגיד לכם שמדובר בתפישה שגוייה. כיום יש לא מעט משחקים ואפשרויות שונות שבאמצעותם ניתן לזרז ולייעל את תהליך ההתפתחות של הילד בכל גיל שהוא. אפשרות אחת שכזו היא מתנפחים. מתנפחים ידועים ועונים על קריטריונים רבים בעולם הילד: החל מהנאה מוחלטת לילדים, ממשיך בשיפור היכולות המוטוריות והגופניות של הילד, עד פיתוח רמת החשיבה. על כל אלה נפרט בהמשך העמוד, ונמחיש כיצד הם באים לידי ביטוי. בטרם נמשיך הלאה, חשוב לציין כי גם משפחות שאינן מעוניינות או יכולות להרשות לעצמן לרכוש מתנפחים לביתם, יכולים להשתמש באופציה של מתנפחים להשכרה. כך תוכלו לחסוך כסף רב ובמקביל תוכלו להתאים את המוצר לתקופת הרצויה בחייו של הילד.

 

מתנפחים- כיצד הם עונים על הצורך שלנו ושל הילד?

ובכן, לשימוש במתנפחים שונים כמו גם בג'ימבורי, יש מגוון רחב של יתרונות.

הבולט ואולי החשוב שבהם הוא סיפוק ההנאה לילד. מעטים עד לא קיימים האנשים שירימו יד ויגידו שהם לא נהנו מחוויית המתנפחים בתקופת ילדותם. מדובר במוצר שיוצר הנאה מושלמת לילד ובכך השגתם מטרה מרכזית עבורכם.

יתרון נוסף וחשוב מאוד הוא שיפור יכולותיו הפיזיות של הילד כמו גם היכולות המוטוריות גם בצעדיו הראשונים. השימוש במתנפחים שונים כמו בריכת כדורים, מתקני קפיצה או מתקנים שדורשים טיפוס או קפיצה- כל אלה משלבים אלמנטים חשובים שנחוצים להתפתחות תקינה ובריאה של הילד שלכם. חשבו על זה כך- כמה מעטים המוצרים או הכלים העומדים לרשותכם שבאמצעותם אתם יכולים לשרת את המטרה שלכם ובמקביל את המטרה של הילד בהרמוניה מושלמת? סביר להניח שלא תמצאו הרבה כאלה. ללא ספק, מתנפחים להשכרה תופסים מקום מרכזי וגבוה ברשימה הזו.

יתרון נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא שיפור והפעלת החשיבה האסטרטגית אצל הילד שלכם. מתנפחים שונים דורשים שימוש ביצירתיות ובמרכיבים שונים "שמפעילים" את המוח של הילד שלכם.

 

יתרונות אלה ועוד רבים אחרים, מביאים את התשובה לשאלה ששאלנו בראשית העמוד- מהו המוצר האידיאלי לשדרג חדר הילדים? ללא ספק, מתנפחים תופסים מקום גבוה ברשימת האפשרויות ועונים על יתרונות רבים המשרתים את עולמו של הילד (הנאה מוחלטת) וגם את עולמם של הורים (שיפור היכולות המוטוריות, כמו גם היכולות הגופניות ודרכי החשיבה). צרו קשר עוד היום עם חברת עידנס שמספקת מתנפחים שונים לכל הגילאים!

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »