מדוע גם לכם כדאי לרכוש מקרר בלומברג?

רוצים לקנות מקרר חדש, אך לא בטוחים איזו חברה נחשבת לאמינה וחזקה בתחום? אנו כאן כדי להסביר לכם על חברת בלומברג, המובילה בתחום המקררים. המשיכו לקרוא כדי ללמוד על המקרר העוצמתי של בלומברג.

 

נקודות חוזקה של מקרר בלומברג BRFB1822SSN

  • טכנולוגיית BlueLight מאירה את מגירות המקרר כדי לסייע בשמירה על טריות פירות וירקות
  • מערכות קירור תחומות ומבוקרות בתאים השונים של המקרר, שמטרתן לשמור על טמפרטורת אוויר ולחות אחידות בתאי המקפיא והמזון הטרי.
  • המקפיא כולל מגירות אחסון בגודל נדיב וסל הזזה.

 

סקירה כללית של מקרר בלומברג BRFB1822SSN

  • מקרר בלומברג זה הוא דגם מרשים המציע קיבולת כוללת של 460 ליטר וטכנולוגיית BlueLight לשמירה על טריות המזון. הוא כולל הפשרה אוטומטית ומאייד כפול (מניעת העברת ריחות מהמקרר למקפיא), ומייצר קרח אוטומטי שמסוגלת לייצר 6 ק"ג ליום.
  • למקרר מגירה אחת לירקות, 3 מדפי זכוכית בטיחות, מדף ליין, 3 מדפי דלתות, תאורת LED פנימית על הקירות הצדדיים, תצוגה פנימית דיגיטלית ואוורור. כל מקרר בלומברג כולל גימור נירוסטה נגד טביעות אצבע כדי להפוך את הניקוי לקל ומהיר.
  • טכנולוגיית BlueLight מאירה את המגירות כדי לסייע בשמירה על פירות וירקות טריים ועסיסיים הרבה זמן לאחר קנייתם. קרני אור כחולות רציפות מאפשרות להמשיך את התהליך הטבעי של הפוטוסינתזה, להאריך את חיי האחסון ולשמור על טעמים, צבעים, מרקמים וחומרים מזינים טבעיים, דבר המסייע גם הוא למזער זריקת אוכל.
  • המקפיא כולל מגירות אחסון בגודל נדיב וסל הזזה לגמישות באחסון פריטים גדולים (כמו סירים) ופריטים קטנים יותר שעלולים ללכת לאיבוד בחללים פחות מאורגנים.
  • דגם זה מספק מערכות קירור בעלות שליטה אזורית עצמאית לשמירה על טמפרטורת אוויר ולחות שונות בין התאים השונים במקרר. מזון במקפיא קופא מהר יותר, פריטים במקרר נשארים טריים יותר וריחות לא עוברים בין התאים השונים.
  • מוצרי חשמל של בלומברג ידועים כידידותיים לסביבה, והחברה זכתה בפרסים שונים שמעידים על כך. היא גם שותפה של ארגוני סביבה אשר תומכים בפעילות שלה. החברה טוענת כי המקררים שלה הם 100 אחוז נקיים מגזי חממה שמזהים את שכבת האוזון.

 

מה היתרונות של בלומברג לעומת מקררים אחרים?

דגם זה של בלומברג הוא מקרר מצוין, חסכוני באנרגיה וכולל את טכנולוגיית האור הכחול המתקדמת שעוזרת לשמור על המזון לזמן רב יותר. יש לו גם כושר ייצור קרח יומי מצוין, ועדיין משתמש במעט אנרגיה. הפונקציות המתקדמות המפורטות לעיל יסייעו לכם לתחזק מקרר נקי, בריח טוב, אשר מונע זריקת מזון מיותרת.

אם אתם מחפשים מקרר איכותי, חסכוני באנרגיה וחזק – אחד הדגמים של בלומברג הוא אידיאלי עבורכם. אל תוותרו על האיכות של המקרר שלכם.

 

בקבוקי מים

אולי יעניין אותך גם