לקראת החג – אלו המתנות שהעובדים שלכם ישמחו לקבל

עובדים רבים התלוננו לאחרונה על המתנות הבנאליות שקיבלו מצד המעסיק שלהם. אלה שלחו לנו הודעות אנונימיות וביקשו שנפרסם מדריך שירכז מתנות שכל עובד ישמח לקבל. החלטנו לקחת את ההצעה בשתי ידיים והעלינו את המדריך הנוכחי שירכז את 3 המתנות הנפוצות ביותר שנשלחו לתיבת המערכת. הישארו כאן, תגלו מהם ותוכלו לבחור נכון מעתה ואילך.

 

מוצרי בלוטוס

כל עובד ישמח לקבל מוצר בלוטוס שישמש אותו לעבודה השוטפת במשרד ומחוצה לו. המוצר המומלץ ביותר הוא אוזניות BT בלוטוס שמגיעות עם ערכת טעינה מעוצבת. הן איכותיות, מבודדות רעשים, יציבות ומאפשרות חווית שימוש בעוצמה גבוהה. לצד זאת, ניתן גם לבחור רמקול בלוטוס עמיד למים שישמש את העובדים שלכם לנסיעות וטיולים. חשוב לציין שתוכלו לפנות לחנויות מובחרות שיוסיפו את הלוגו של החברה על גבי המוצר במידת הצורך.

עובדים רבים

 

מטען אלחוטי מעוצב

תכירו את המתנה היוקרתית שתשמח את העובדים ההיברידים. מדובר במשטח ייעודי למכשירים ניידים מסוגים שונים (פלאפון, אייפד ועוד). ניתן פשוט להניח על גביו את המכשיר וליהנות מטעינה מהירה ללא חיבור לחשמל. מתנה זו נכנסת גם כן לקטגוריית מתנות ממותגות, כך שתוכלו לחרוט או להדפיס את לוגו החברה על גבי המוצר.

 

ערכה לשטח

העובדים שלכם אוהבים לצאת לשטח בימי החופש שלהם? אם כך, זה הזמן להעניק להם מתנה ייחודית שתשמש אותם בסופי השבוע. מדובר בערכה שתצטרכו להרכיב באופן עצמאי (היא לא נמכרת כערכה, אלא כפריטים בודדים). ההצעה שלנו היא לבצע רכישה של 3 הפריטים הבאים ולבקש מהספק לארוז אותם באריזת מתנה ממותגת:

  • מעיל פליס איכותי
  • מכונת אספרסו לשטח
  • כוס תרמית

 

רגע לפני שנעבור לפסקה הבאה, נציין שהמתנות הללו יכולות לשמש גם את העובדים שלא יוצאים לשטח.

מטען אלחוטי מעוצב

 

טיפ לבחירה נכונה של מתנה לעובדים

עד כה הוצגו בפניכם 3 מתנות שהעובדים שלכם ישמחו לקבל בחגים הקרובים. לאחר שתבחרו בשלושתן (בהזדמנויות שונות כמובן), אתם צפויים לגלות שתצטרכו לבצע בחירה מחודשת באופן עצמאי, ללא סיוע מצד גורמים חיצוניים. אנחנו כאן כדי לכוון אתכם בהקשר זה ולציין שתוכלו לשלוח לעובדים שלכם סקר קצר באמצעות הודעת מייל או וואצאפ. שכן, זה יאפשר להם לבחור את המתנה המתאימה ביותר מבחינתם מבין 3 – 4 אפשרויות שונות שאתם תציגו בפניהם. חשוב שתדעו שזו הדרך שבה נוקטים מנהלים שרואים את העובדים ורוצים לתת להם מתנה שתשמש אותם לאורך זמן.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן 3 המתנות לחג שכל עובד ישמח לקבל מכם, המעסיקים. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע הרלוונטי וברור לכם שתוכלו לבצע בחירה נכונה מעתה ואילך, מבלי להסתייע בשירותיהם של גורמים חיצוניים או מדריכים מקצועיים כמו זה. נאחל בהזדמנות זו שתבצעו את הבחירות הנכונות שיעלו חיוך בקרב עובדי החברה או הארגון.

מכונת אספרסו

אולי יעניין אותך גם