3 דברים שחובה לעשות עם ילדים בחופשים

שוב יש חופש? שוב עולה ההתלבטות "מה עושים עם הילדים?" כל שנה אתם יוצאים לאותן אטרקציות והגיע הזמן קצת לגוון.
אתם לא רוצים שהילדים יהיו כל היום על המחשב, אבל אתם לא יודעים איזו אופציה חלופית תוכלו להציע להם.
אתם לא לבד, הורים רבים מוצאים את עצמם בהתלבטות הזו ולכולם חשוב שהבילוי יהיה מעשיר, בעל ידע ולא סתמי.
בשביל זה סידרנו בשבילכם את המדריך שכולל X שחובה לעשות עם הילדים בחופשים:

לשחק במשחק קופסא – על פניו, נשמע משעמם, נכון? אתם בטח אומרים לעצמכם שקשה להוציא את הילדים מהמסכים, ואם זה בשביל משחק קופסא, מדובר בקושי עוד יותר גדול.
אז קראו היטב את השורות הבאות, כי הן הולכות לשנות לכם את החופשים הבאים.

 

1. Kidsbest

תכירו את האתר Kidsbest, כשמו כן הוא, האתר מאגד בתוכו את המוצרים הכי טובים והכי איכותיים לילדים. זהו אתר ייחודי כי לא מדובר בהמלצה של מישהו אחד שעומד מאחורי המקלדת, אלא בחכמת ההמונים.
הכוונה היא שישנה אפשרות לדרג משחקים שונים, הדירוגים הם של מומחים, אנשי מקצוע והורים כמוכם, ששיחקו במשחק , הכירו אותו לעומק וחזרו לאתר בשביל לספר על האיכויות שלו ולדרג אותו בהתאם.
זהו יתרון עצום, מכיוון שלא תצטרכו לבלות שעות בחנות הצעצועים, כל שעליכם לעשות זה להוסיף לעגלה באתר את המשחקים המומלצים שתפסו לכם את העין ולרכוש אותם.
כך תדעו שיש לכם משחק איכותי ומרתק, כזה שיגרום לילדים שלכם לרצות לשחק אתכם בו שוב ושוב.

 

  1. ניסויים

אפקט ההפתעה שמופיע בניסויים גורם לילדים להתאהב בהם ולרצות לראות אותם שוב ושוב. זה בעצם כמו הופעה של קוסם, אנחנו מוקסמים מהקסמים שלו ומנסים להבין איך זה קורה ורוצים לראות אותם בשנית ולפעמים בשלישית.
זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם לערוך ניסויים עם הילדים בחופש. מדובר בפעילות חווייתית, מלמדת ומרתקת שתעביר את הזמן שלכם בהנאה והילדים ישכחו מהמסכים בזמן הזה. אתם יכולים לחפש באינטרנט ערכות מדע מומלצות לילדים ולהכין את החומרים הדרושים מראש.
יש הרבה ניסויים שאינם דורשים הרבה חומרים וניתן לארגן אותם בקלות באמצעות אביזרים וחומרים שיש בכל בית (למשל, מים ושמן). אך יש ניסויים מורכבים יותר שדורשים קנייה של ערכה.
אנחנו משאירים לכם את הבחירה אם תרצו לקנות את הערכה או להכין את הניסוי מאפס לבד בבית.

 

  1. טיול בטבע

ההצעות הקודמות מותאמות בעיקר לזמן איכות בבית, אבל לא רק, אפשר לצאת איתם אל מחוץ ל-4 הקירות שלכם ואפשר גם לצאת לטיול בטבע, הקרוב או הרחוק לבית, עם אופניים או קורקינט, כל דבר שהילדים יוכלו לפרוק באמצעותו אנרגיה.
פירוק האנרגיה חשוב עבור הילדים, מאפשר שינה טובה ומפחית לחצים.

אלו הדברים שחובה לעשות עם הילדים בחופשה,
כל מה שנותר לנו זה לאחל לכם – חופשה מהנה!

 

משפחה

אולי יעניין אותך גם

נוסעים
תיירות

על ESIM לחו"ל שמעתם?

מי שטרם שמעו על ה – ESIM החדשני, כנראה סוברים שנסיעה לחו"ל מצריכה חיפוש מייגע אחר ספקי סלולר ורכישה של כרטיס סים. אחרים שמכירים בטכנולוגיה

קרא עוד »
איינדהובן ראשית
תיירות

איינדהובן – נעים להכיר

כאשר מדברים על חופשה בהולנד רובנו חושבים למעשה על חופשה בעיר הבירה, הלא היא אמסטרדם. אכן, מדובר באחד היעדים הפופולאריים ביותר כאשר טסים לנופש ביבשת

קרא עוד »