מתי כדאי לעבור מגיטרה קלאסית לאקוסטית

מכירים את ההבדל בין גיטרה קלאסית לגיטרה אקוסטית?

אם אתם מתחילים את דרככם בעולם הניגונים והמוסיקה, קודם כל, ברוכים הבאים.

כעת, נשאר לכם לבחור את הכלי שילווה אתכם בתקופה הקרובה.

מתי תחליפו אותו ומדוע?

כל הפרטים לפניכם: גיטרות קלאסיות, אקוסטיות והמעבר בין האחת לשנייה.

התחלתם את דרככם המוסיקלית על גיטרה קלאסית? כנראה שהתרגלתם לאותם מיתר ניילון, שאמנם מעט כואבים בהתחלה, אבל מתרגלים אליהם מאוד מהר. ובכן, לאחר שהתרגלתם למיתרי הניילון של הגיטרה הקלאסית, הגיע הזמן להתרגל מחדש למיתרי מתכת אשר מורכבים על גיטרה אקוסטית. אין ספק, הולך לכאוב לכם מחדש! אבל זה כל כך הולך להיות שווב את זה לאחר חודש של אימונים, עד כדי כך שלא תבינו מדוע לא עשיתם את זה עד היום. מניסיון.

לרכישת גיטרה אקוסטית פנו למרכז הסאונד הישראלי, בהצלחה ותתחדשו!

 

עוברים מגיטרה קלאסית לאקוסטית! יאללה, רוקנרול!

אז מה ההבדל בין גיטרה קלאסית לגיטרה אקוסטית, ומדוע שנעבור בכלל לגיטרה אקוסטית? ובכן, קודם כל חשוב להבין כי מדובר בכלים המייצרים סוגי סאונד שונים לגמרי. בעוד שהגיטרה הקלאסית מייצרת את אותו צליל נקי ו"ספרדי" שכולנו מכירים, הגיטרה האקוסטית מאופיינת עם נגינת רוק.

גיטרות אקוסטיות מומלצות לשלבים מתקדמים יותר, אבל חלק מהאנשים מתחילים ללמוד דווקא על גיטרות אקוסטיות. בעיקרון, ההמלצה הכי גורפת היא להתחיל את לימודי הגיטרה שלכם על גיטרה קלאסית, אבל זהו לא כלל אצבע, ככה שהכול תלוי בגישה שלכם ובגישה של המורה שלכם. מתוך ניסיונו האישי של כותב שורות אלו בהרכבים מוסיקליים עם השנים, אפשר להגיד דבר אחד בוודאות – גיטרות אקוסטיות משתלבות יופי טופי עם הרכבי RONK N' ROLL.

 

גיטרות אקוסטיות: אז מתי תעברו אליהן?

לטעמנו האישי, קחו לכם לפחות חצי שנה ועד שנה של אימונים על גיטרה קלאסית, שצווארה גם מאופיין כרחב יותר מאשר הצוואר של גיטרה אקוסטית. בעוד שכף היד שלכם תצטרך "להיפתח" באופן מלא יותר על צוואר של גיטרה קלאסית, בגיטרה אקוסטית הצוואר צר יותר ולכן לרוב האנשים קל יותר לנגן על אקוסטית. אגב, זו אחת הסיבות לכך שמומלץ להתחיל עם קלאסית.

מאחר שקל יותר לנגן על אקוסטית, מורים לגיטרה בדרך כלל יעדיפו שתכירו קודם כל את הדרך היותר קורקטית (וקצת קשה יותר, מה לעשות) לנגן על גיטרה. הכי חשוב מהכול, אם יכולנו להשאיר כאן טיפ מוסיקלי אחד, הוא היה כזה – תקשיבו למורה שלכם לגיטרה, אבל גם תקפידו להתעקש על מה שמרגיש לכם נכון!

 

מה בא לכם לנגן? רוק? ספרדי? תלוי בכם בעיקר

אתם רואים את עצמכם מנגנים בעתיד רק על גיטרה אקוסטית? תבקשו להתחיל ללמוד על אקוסטית, ולאו דווקא על גיטרה קלאסית.

לידיעתכם, גם גיטרה קלאסית וגם גיטרה אקוסטית ניתן לחבר להגברה ולהנות מצלילים איכותיים ומוגברים, אבל צריך לוודא כי הגיטרות אכן מוגברות. מחפשים אחר גיטרה אקוסטית מוגברת? ענק הסאונד זמין לפנייתכם ולייעוץ. בהצלחה!

 

כלי נגינה

אולי יעניין אותך גם

לקיחת שאיפה
לייף סטייל

הטעמים הכי מוצלחים לסיגריה שלכם

הטרנד החם ביותר בעולם העישון בשנים האחרונות הוא המעבר לאידוי סיגריות אלקטרוניות. נדמה שכבר אין צורך להסביר מדוע מעשנים מעדיפים לזנוח את הסיגריה המסורתית ולאייד

קרא עוד »
מכשיר סלולרי
לייף סטייל

סדרות מומלצות בנטפליקס

נטפליקס הוקמה למעשה ב- 1997, אך פרצה לתודעה שלנו יחסית בשנים האחרונות. נטפליקס מציעה מינוי חודשי זול יחסית, ומספקת בתמורה שירותי צפייה באיכות גבוהה ובממשק

קרא עוד »