למה SEO חשוב לאתר שלך

היום כבר לא צריך להסביר לבעלי עסקים למה אתר אינטרנט מושקע ומתוחזק חשוב לעסק, וכיצד הוא תורם לקידומו.

בעידן הדיגיטלי עסק שמכבד את עצמו לא יכול להסתדר בלי אתר אינטרנט ובלי עמודים ברשתות החברתיות.

עם זאת, לא כולם יודעים כיצד לקדם את האתר ולהגביר את התנועה.

לפעמים אנחנו משקיעים באתר, אך מספר הכניסות אליו נמוך ולפיכך הוא לא מכניס לנו את כמות הכסף שקיוונו. פה נכנס לתמונה המונח SEO.

 

מה זה SEO?

SEO זה ראשי תיבות של Search engine optimization, ובעברית "אופטימיזציה למנועי חיפוש". תרגום מוכר יותר למונח שאולי שמעתם הוא "קידום אורגני". מדובר למעשה בקידום אתרים במנועי חיפוש ובראשם מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל.

המטרה של האתר שלכם היא למשוך אליו לא רק את מי שמכיר אותו ואת העסק שלכם, אלא להגדיל את קהל הלקוחות ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. את זה עושים באמצעות גוגל. לקוח פוטנציאלי מזין שאילתא ועולים לו רשימת אתרים רלוונטיים, והמטרה היא שהאתר שלכם יעלה כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש כאשר מוזנות מילים רלוונטיות. כך למשל טכנאי מזגנים שעובד במרכז ירצה שהאתר שלו יעלה ראשון בחיפוש בגוגל כאשר מזינים את השאליתא "טכנאי מזגנים במרכז".

לא צריך להרחיב בהסבר על החשיבות במקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש – כל מי שחיפש דבר מה בגוגל יודע שבדרך כלל נכנסים לתוצאות הראשונות, ולכן מי שמגיע ראשון מרוויח.

 

אז איך עושים SEO כמו שצריך?

ניתן לכתוב מדריכים מקיפים על כל סעיף שנביא כאן, אך נסכם לכם על קצה המזלג:

  1. מילות מפתח

בתוכן באתר שלכם צריכות להופיע מילים שלקוח פוטנציאלי יזין בשורת החיפוש כדי לחפש את השירות שלכם. אם נחזור לטכנאי מזגנים, הוא צריך לשבץ בתוכן "טכנאי מזגנים במרכז", "טכנאי מזגנים בתל אביב" וכדומה. כמובן שאת מילות המפתח מומלץ להכניס באופן טבעי ולא מאולץ לתוכן.

 

  1. תוכן איכותי

תוכן אינפורמטיבי ואיכותי שמשאיר את הגולשים זמן רב באתר שלכם מסמן לגוגל שמדובר בתוכן רלוונטי, ובסופו של דבר האלגוריתם מתגמל אתרים שנתפסים כרלוונטיים ואיכותיים.

 

  1. קישורים

מיקום קישורים באתרים אחרים נתפסים על ידי האלגוריתם של גוגל כהמלצה על האתר שלכם. כמובן שככל שהקישור נמצא באתר יותר פופולארי וקשור לנושא שלכם כך הקישור איכותי ותורם יותר לדירוג האתר שלכם בגוגל.

 

  1. עיצוב האתר ועיצוב חוויית משתמש

אתר המעוצב באופן נוח עבור המשתמש הוא אתר שמשתמש ישהה בו זמן רב יותר, וכפי שאמרנו – האלגוריתם מתגמל שהייה ממושכת באתר.

 

  1. מהירות

אתר מהיר מעודד גלישה בו. כשהאתר נתקע כל הזמן גולשים בסופו של דבר יתעצבנו ויצאו ממנו.

 

התרומה של מומחה SEO לקידום האתר

קידום אתרים מצריך מיומנות וידע טכני לא מבוטלים. אנחנו ממליצים להיעזר במומחה seo קידום אתרים שיסייע לכם לקחת את האתר קדימה ולקדם את העסק. עם ליווי נכון האתר שלכם ישגשג וההשקעה תחזיר את עצמה.

 

מסך עם נתונים

אולי יעניין אותך גם

מיטאפ המפקח למפתחי JS
דיגיטל

מיטאפ המפקח למפתחי JS

עולם הפרסום עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו להיות זירת הפרסום העיקרית. כדי להפוך לאנשי מקצוע בעולם הזה, חשוב להכיר את

קרא עוד »
דולרים
דיגיטל

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו מידי יום כשפוגשים אותנו ברחוב היא: "אתם באמת מרוויחים כסף מהאינטרנט?". הרי השכנים שלנו בלונדון כבר יודעים שאנחנו עובדים

קרא עוד »