למה ללמוד ייעוץ זוגי

פתגם נפוץ באנגלית אומר: “Happy Wife – Happy Life” (בעברית: אישה מאושרת – חיים מאושרים). הדבר הזה נכון כמובן לא רק בקשר לאם האישה מאושרת, אלא אם שני הצדדים בזוגיות שמחים ומאושרים. זוגיות בריאה ומתפקדת היא אחד הדברים החשובים ביותר בחיים טובים ומלאים.

בשביל לשמור על זוגיות בריאה, זוגות רבים בוחרים לפנות לייעוץ זוגי כשהזוגיות שלהם מגיעה למשבר, ולרוב מוצאים בכך מפלט וכלי לתיקון הבעיות בקשר שלהם. אם גם אתם מעוניינים בנבכי הזוגיות ומעוניינים לעזור לזוגות רבים בזמנים קשים – יכול להיות שלימודי ייעוץ זוגי הם בדיוק עבורכם!

 

מה זה ייעוץ זוגי?

בדומה לטיפול פסיכולוגי שעוזר לנו להתמודד עם הבעיות הנפשיות והפנימיות שלנו בכדי להגיע לחיים מאושרים יותר, ייעוץ זוגי בא לעזור לנו להתמודד עם קשיים ובעיות בזוגיות שלנו. זוגות רבים הנתקלים במשברים פונים ליועצי זוגיות בכדי לגשר ולשפר את התקשורת בין בני הזוג, וכן בכדי ללמוד כיצד להתמודד יותר טוב עם משברים עתידיים ואף למנוע אותם מראש.

ייעוץ זוגי, אם כך, עוזר לזוגות רבים לראות שהאהבה שלהם חזקה יותר מהכל, ולשמור על הקשר שלהם מכל משמר. אם המחשבה על עזרה לזוגות במשבר מעוררת אצלכם תחושת שליחות, אין ספק כי לימודי ייעוץ זוגי הם בדיוק בשבילכם.

 

למי כדאי ללמוד ייעוץ זוגי?

אם יש לכם זיקה לקשרים בין אישיים, לנפש האדם ולהשפעה של אהבה על חיינו, כנראה שתמצאו עניין והנאה רבה בלימודי ייעוץ זוגי. לימודים אלו, למעשה יקנו לכם את הכלים הדרושים בכדי לטפל ולעזור לאלפי זוגות מרחבי הארץ לטפל בבעיות הזוגיות שלהם. אחרי הכל, אין הרבה דברים מספקים יותר מלדעת שהצלת משפחה מהתפרקות ועזרת לזוג אוהבים למצוא מחדש את האהבה שלהם.

 

מה היתרונות בלימודי ייעוץ זוגי?

מעבר לקבלת הכלים הדרושים בכדי לטפל בזוגות במשבר, לימודי ייעוץ זוגי יתנו לכם כלים רבים שיעזרו גם לכם בחיי היום יום שלכם. במהלך לימודי ייעוץ זוגי, התלמידים משפרים את יכולות ההקשבה שלהם, ולומדים להבין ניואנסים ושפת גוף בבני אדם, שעוזרת לנו להבין יותר טוב את הסובבים אותנו ולמה הם מתכוונים באמת.

כמו כן, לימודי ייעוץ זוגי יתנו לנו כמובן את הכלים הדרושים בכדי לטפל במשברים וקשיים בזוגיות הפרטית שלנו, ויעזרו לנו להבין ולקבל את בן או בת הזוג שלנו בצורה הטובה ביותר.

 

מה כוללים לימודי ייעוץ זוגי?

לימודי הייעוץ הזוגי נמשכים כ- 3 חודשים, אשר בסופם מקבלים המשתתפים תעודת הסמכה של יועץ זוגיות ופרקטיקה. במהלך הלימודים, יזכו התלמידים לצפות בטיפולים זוגיים בזמן אמת וללמוד מהיועצים הזוגיים הטובים ביותר בתחום. הלימודים עצמם הינם לימודי ערב, המתקיימים פעם בשבוע למשך 12 שבועות.

לסיכום, לימודי ייעוץ זוגי לא מתאימים לכולם, אבל אם אתם אנשים אוהבים בטבע שלכם, וחשוב לכם לעזור לזוגות אחרים – ייעוץ זוגי הוא התחום בשבילכם.

לימודי ייעוץ זוגי

אולי יעניין אותך גם

הגדרות אקדמיות
לימודים

7 עקרונות חשובים לדיבייט

דיון הוא כלי חיוני בטיפוח חשיבה ביקורתית, תקשורת יעילה וחתירה לאמת. בין אם זה מתרחש במסגרות אקדמיות, בפורומים פוליטיים או בשיחות סתמיות, דיבייט מאפשר לאנשים

קרא עוד »
מאמרים אקדמיים
לימודים

מאגרי מאמרים אקדמיים מומלצים

בין אם אתם סטודנטים לתואר ראשון או תארים מתקדמים, כתיבת עבודה אקדמית נחשבת לאחת המטלות המאתגרות ביותר במהלך הלימודים, מה שמוביל סטודנטים רבים לדחיית המטלה,

קרא עוד »
נושא שכדאי ללמוד היום
לימודים

איזה מקצוע כדאי ללמוד היום?

אם בעבר ילדים נשאלו מה החלום שלהם והיו מחזירים תשובות כמו כבאים, כדורגלנים, מדענים או אסטרונאוטים, היום המצב שונה בתכלית. הדורות האחרונים כבר יודעים שהכיוון

קרא עוד »
עובדים
לימודים

מכללת נאיה – הדרך שלך להצלחה

מי מכם שמעוניינים להתמקצע בתחום ה – DATA  צריכים להכיר מקרוב את מכללת נאיה שנחשבת למכללה הטכנולוגית הטובה והמובילה ביותר בארץ. לאחרונה קראנו עליה לא

קרא עוד »