למה חשוב לנקות מזרונים כל מספר חודשים

פוסט שעלה בפייסבוק לפני כמה שבועות גרם לשיח ער בכל הנוגע לתדירות הניקיון של המזרונים בבית. אם לא נתקלתם בפוסט המדובר, נספר לכם שהפוסט ציין עובדה (כך זה היה נראה לפחות, אבל אנחנו סבורים שמדובר בפייק ניוז) שלפיו,  אנשים עורכים ניקיון של מזרונים כל 3 שנים. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק מהי התדירות האמיתית ולמה בכלל זה חשוב לנקות את המזרונים בכל כמה חודשים? הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים. שכן, היה חשוב לנו לבדוק באופן מעמיק אם אתם, גולשים יקרים, באמת מנקים את המזרונים שלכם בתדירות כזו רחוקה. שכן, זה ידוע שצריך לנקות את המזרונים בתדירות גבוהה יותר. ראוי לציין שהמידע שיצוין בהמשך הובא לאחר שערכנו סקר מקיף בנושא ושמענו מכם על תדירות הניקיון האמיתית שלכם.

 

אז כל כמה זמן אתם עורכים ניקיון למזרונים שלכם?

הסקר שלנו העלה ממצאים שונים לגמרי מאלו שצוינו בפוסט המדובר. שכן, 39 גולשים מתוך 43 שענו על הסקר שלנו ציינו שהם עורכים ניקוי של מזרונים אחת לכמה חודשים ועד שנה. אם לא די בכך, התברר לנו שבאותה הזדמנות, הם עורכים גם ניקוי ספות עור. האמת, אפשר להבין את הסיבה שעומדת מאחורי זה. שכן, אם כבר מזמינים בעלי מקצוע שבקיאים בהליך של  ניקוי מזרונים, למה לא לנקות גם את הספות על הדרך?

 

למה חשוב לנקות מזרונים כל מספר חודשים? סיבה מספר 1

שוחחנו עם מומחים שבקיאים בכל הנוגע לניקיון של מזרונים והם מסרו לנו שיש להם 2 סיבות עיקריות לנקות את המזרונים בכל כמה חודשים. הסיבה ה – 1 נוגעת ליצורים מיניאטוריים שחיים בתוך המזרון. מדובר ביצורים שהעין לא יכולה לראות מכיוון שהם קטנים מאוד. הם מגיעים ככל שמצטבר אבק על המזון. אם תערכו ניקיון כל כמה חודשים, תוכלו למנוע את ההגעה שלהם ולשמור על ניקיון ועל הבריאות שלכם.

 

למה חשוב לנקות מזרונים כל מספר חודשים? סיבה מספר 2

הסיבה השנייה נוגעת לתחושה שלכם. אתם בוודאי מכירים את התחושה הנעימה שעוברת בגוף כשאנחנו עורכים ניקוי כלשהו. ראוי לציין שהכוונה לכל הליך ניקוי שהוא, כמו למשל:

  • הליך ניקוי רעלים בגוף
  • אמבטיה חמה
  • ניקוי הרצפות בבית
  • שטיפת כלים

כל הליך של ניקיון כזה מביא עמו תחושה נעימה של נינוחות. הדבר נכון גם לניקוי של מזרנים. כך שאפשר לומר שחשוב לנקות את המזרונים פשוט כדי לגרום לכם לתחושה נעימה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את התדירות האמיתית של ניקיון המזרונים בבית וגם את החשיבות של ניקוי זה לעיתים קרובות. אנו מאחלים לכם שתיישמו את הנכתב לעיל ותשמרו על הניקיון של המזרונים שלכם. בהצלחה!

מזרנים

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »