במיוחד בתקופה הזאת – למה חשוב להיעזר בגוף שמתמחה בהחזרי מס?

התקופה האחרונה מאופיינת בסוג של כאוס תעסוקתי, כאשר הקורונה מרחפת מעל ואלפי אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים עם פיטורים או הרעות כאלו ואחרות בתנאים.

ישנן הרבה תקנות שעוסקות בשינויים בעבודה במהלך שנת המס, אשר עוסקות בגובה המס שאתם נדרשים לשלם בהתבסס על המשכורת.

הבעיה היא שהמס מחושב על בסיס שנתי, בעוד התשלום הוא חודשי ולא מתעדכן בהתאם לשינויים אגביים שמתחוללים במהלך השנה.

הרבה מידע שקשה לכם להכיל? אתם לא לבד בזה! ייתכן שאתם זכאיים להחזרי מס, וכדי לבדוק את הנושא בצורה המקצועית והמדויקת ביותר, חשוב להיעזר בגוף שמתמחה בהחזרי מס. 

 

הגשת בקשה להחזרי מס באופן עצמאי

הגשת בקשה להחזרי מס באופן עצמאי היא אפשרית, אולם היא כוללת בתוכה כמה היבטים שחשוב לשים לב אליהם:

  1. עד כמה אתם בקיאים בנושאי מס?

כדי להגיש למס הכנסה דו"ח, עליכם להכיר אותו על בוריו. רק לאחר היכרות ובקיאות מעמיקה, תוכלו למצות את כלל הזכויות המגיעות לכם.

 

  1. קבלת החזר? חוב כספי

ישנם מקרים בהם מגישים בקשה להחזר מס, ובמקום לקבל את ההחזר הנכסף נאלצים לשלם חובות כספיים. במצב זה תצאו מופסדים מכל הכיוונים.

 

  1. האם יש לכם זמן להתעסק בהגשת הבקשה?

כדי להגיש את הבקשה להחזרי מס ואת כל מה שכרוך בה לרשות המיסים, עליכם לפנות זמן לטובת איסוף המסמכים, הגשה של הדו"חות הרלוונטיים למס הכנסה ובקרה ומעקב על כל המתרחש לאורך כל הדרך.

 

גוף מתמחה- לעשות מעט, להרוויח הרבה

אם תסתייעו בגוף מתמחה להחזרי מס, תחסכו מעצמכם את כל הדברים שהזכרנו להלן. המשמעות היא שאין צורך לבזבז על זה המון זמן, יש יותר ביטחון בטיב הבקשה שהוגשה מאחר וזה נעשה על ידי גורם מוסמך, ואין צורך לרכוש ידע חדש שלא בהכרח מעניין אתכם. כמו כן, ישנן כל כך הרבה סיבות בגינן יכולה להיקבע זכאות להחזרי מס, שסביר להניח שאת רובן אתם לא מכירים.

 

גופים שמתמחים בהחזרי מס

כדי לקבל מענה הולם בכל הקשור בהחזרי מס, תוכלו לפנות לאחד מבעלי המקצוע הבאים:

  1. יועץ מס
  2. רואה חשבון
  3. משרד\ חברה מתמחה בהחזרי מס

 

לרוב, יועצי מס ורואי חשבון שעובדים באופן פרטי ייגבו מכם יותר כסף. כיום יותר ויותר ישראלים פונים לחברות, אשר מהוות מקשה אחת של מקצועיות וניסיון אין קץ, והן מתפעלות את הבקשה מתחילתה ועד סופה. כך למשל, באתר כמו אינדיגו תוכלו לקרוא בהרחבה כיצד מתבצע תהליך הגשת הבקשה על ידי חברה. אינדיגו פיננסים היא חברה שמורכבת ממשרד רואי חשבון, ובשנים האחרונות הוקמה מחלקה ייעודית לטיפול בבקשות החזרי מס. זוהי חברה אחת מני כמה, אשר מאפשרת לכם לקבל החזרי מס כראוי.

 

לחיצת יד

אולי יעניין אותך גם

תשלום מס שבח
פיננסים

מי פטורים מתשלום מס שבח?

מי שאינו בקיא בענייני הנדל"ן עלול לא להכיר את החוקים הנוגעים למס שבח. החוק קובע שעל כל רווח שנוצר בעקבות עסקת נדל"ן על המרוויח לשלם

קרא עוד »
דולרים
פיננסים

המדריך המלא לקרנות פנסיה

בעולם אידאלי, כולנו היינו לומדים כמה שנים, מתחילים לעבוד ואחרי 40 שנה פחות או יותר יוצאים לגמלאות. את המשכורת שקיבלנו באותן 40 שנה, תחליף קצבה

קרא עוד »