מה כדאי לבדוק לפני רכישת מרכזייה לעסק

עסק המנהל ממשק עם לקוחות דורש מרכזייה.

בין אם אתם בעלי חנות שכונתית המוכרת פרחים לשבת ולאירועים משפחתיים ובין אם אתם חברת ביטוח ארצית, עליכם להחזיק בשירותי מרכזיה שיאפשרו לכם לנהל את הממשק שלכם עם הלקוחות בצורה מיטבית, עבורכם ועבורם.

מהחשוב לבדוק לפני שתרכשו שירותי מרכזייה עבור העסק שלכם?

 

מרכזייה נוחה לשימוש

נוחות השימוש היא אלמנט מבחין בין מרכזיות רבות. ישנן מרכזיות באיכות מעולה המציעות מגוון שירותים, אולם עקב הסרבול הכרוך בשימוש בהן הן אינן נחשבות למוצלחות במיוחד. מרכזייה טובה, תהא כזו שלצד השירותים הדרושים תהיה פשוטה לשימוש, עבורכם ועבור הלקוחות. חוויית שימוש נוחה וטובה תותיר רושם חיובי. אם כן, זהו תנאי הסף הראשון שתרצו לוודא עובר לרכישה.

כמובן שתנאי זה אינו מספיק. ייתכן שתמצאו מרכזייה נוחה לשימוש, אך עם סל שירותים דל למדיי. לחלופין, המרכזייה יכולה להציע גם שירותים מעולים וגם נוחים אך בעלות גבוהה מידי. לכן, עלינו להמשיך ולבחון את המרכזייה גם לפי הקריטריונים הבאים.

 

מגוון שירותים המותאמים לצורכיכם

המרכזיות המודרניות מציעות שלל שירותים. הן לא מסתפקות בהפניית שיחות אל בית העסק, אלא מציעות מערכות לניתוב שיחות, הפנייה חכמה בעזרת זיהוי קולי, הקלטה אוטומטית לצורך שיפור השירות, מערכות תור שיחות אוטומטיות ומוזיקה להנעמת ההמתנה. בנוסף, מרכזיות מסוימות מקשרות את השיחות לטלפונים הניידים של העובדים וחוסכות במשאבים עבור החברה.

מרכזיות משוכללות במיוחד, יאגרו נתונים אודות המתקשרים בעזרת שאלות אוטומטיות בסיסיות וייצרו עבורכם דאטה בייס עליו ניתן יהיה לבצע דאטה אנליסט – חקר נתונים ולשפר את השירות המוצע על ידיכם.

בחנו היטב אילו שירותים דרושים עבור העסק שלכם ועל אילו ניתן לוותר. בבואכם לרכוש שירותי מרכזייה, שימו לב כי השירותים הדרושים אכן מוצעים בשירות שאם לא כן, אין טעם ברכישה. שלב זה קריטי במיוחד – ללא הגדרת מטרות דקדקנית מבעוד מועד, נתקשה להגיע לכדי רכישה מושכלת.

 

עלות השירות

עלות השירות משתנה ותלויה בשירותים המוצעים. ככל שמספר השירותים עולה וכן ככל שהיקף השירות המוצע מתרחב, מחיר המרכזייה, כצפוי, יאמיר. עם זאת, גובהו משתנה בין חברה לחברה ולא כל המחירים זהים אף אם השירותים זהים. מכיוון שכך, חשוב לא להתעצל ולבצע חקר שוק מעמיק לשם השוואת מחירים. בעזרתו, תדעו אם הרכישה מושכלת.

 

המלצות מגוף ראשון

לעיתים, המידע שנשיג מהמחקר האינטרנטי וממה שהחברה מספרת על עצמה יהיה חלקי בלבד. לא נצליח להיחשף לחוות הדעת האמיתיות וממילא לא נדע האם הרכישה אכן כדאית. מכיוון שכך, ניאלץ לתור אחר לקוחות קודמים של החברה וכך נשמע חוות דעת מגוף ראשון אודות השירות. רק אם נשמע המלצות חמות על השירות, נבחר בו.

 

לסיכום

בבואנו לבחור מרכזייה, יש לבחון את נגישות השירות, האם המרכזייה עונה על הצרכים שלנו, מה עלות השירות והאם לקוחות ממליצים על השירות. בהצלחה!

נציגות

 

אולי יעניין אותך גם