מה לעשות כשנתקעים מחוץ לבית

אם אתם תקועים מחוץ לדלת הבית שלכם, קודם כל כדאי לנשום ולהבין שלא קרה שום אסון גדול. יחד עם זאת, קיימים מקרים בהם אנשים משאירים אוכל המתבשל על הגז, מה שמחייב את הגעתו של פורץ מנעולים במהרה וביעילות.

אם לאחרונה נותרתם מחוץ לביתכם, אתם וודאי יודעים עד כמה זה יכול לתסכל. פורצי מנעולים מומלצים, בדרך כלל יגיעו אליכם במהרה ובהתאם לדחיפות הכרוכה במקרה. במקרים מסוימים, הגעתו של מנעולן חייבת להתבצע תוך הזמן הכי קצר שניתן, היות ומדובר במקרים מאוד בהולים. אחת מהדוגמאות לכך, היא תרחיש בו אמא-טרייה שכרגע בחופשת לידה, פוסעת אל מחוץ לדלת הבית בכדי להניח סך הכול שקית זבל לשנייה אחת, אך מאחוריה נטרקת הדלת וננעלת. קיימות דלתות הננעלות ללא מעורבותו של מפתח, כך שתרחישים אלו עשויים להתרחש, ועל פורץ המנעולים להגיע במהרה, היות ולפעמים תינוקות נשארים נעולים בתוך הבית, בעוד שהאמא היסטרית מאוד וממתינה לפורץ מחוץ לבית. מעבר לתרחישים אלו, לפעמים אנשים גם משאירים בישולים על הגז או בתנור וננעלים מחוץ לבית, מה שמחייב את הפורץ לדהור במהירות אל ביתכם בכדי למנוע שריפה ודליקות.

דלת ראשית

נתקעתם בחוץ? פריצת מנעולים בעכו 

שימו לב, חברת מנעולנים מומלצת בעכו או בכל נקודה אחרת בארץ, חייבת להפעיל שירות של 7\24. אם קראתם לשירות פריצת דלתות באמצע הלילה, אתם כמובן תחויבו בתשלום גבוה יותר, אך אין ספק כי כיום כבר ניתן לברר בקלות את המחיר הממוצע לפריצת דלתות. כל שעליכם לעשות, זה להקליד בגוגל "מחיר מומלץ לפריצת דלתות בעכו" ולקבל את התשובה שלכם.

באופן כללי ומבלי לגרוף איזשהו כלל אצבע כזה או אחר, באמצע היום פריצת מנעול בעכו תעלה לכם מחיר ממוצע של 250 ₪, אך כמובן ויש לקחת בחשבון פרמטרים נוספים, כמו מצב המנעול, מצב מנגנוני הדלת ועוד. במידה ונדרשת פריצה מורכבת או אגרסיבית, מנעולן בעכו שיהיה גם מומלץ ומקצועי, יידע לעדכן אתכם מראש ולפני תהליך פריצת המנעול.

מה לא עושים כשנתקעים מחוץ לבית!

שימו לב, אם אתם נתקעים מחוץ לביתכם, לעולם אל תנסו לדחוף כל מיני דברים לתוך המנעול של הבית או של הרכב. גם אם נתקעתם מחוץ לרכביכם ואתם מאוד ממהרים, אל תנסו לפרוץ בעצמכם את המנעול, היות ואתם יכולים לגרום לנזק הרבה יותר חמור.

מנגנוני הנעילה הם מנגנונים מורכבים, ודחיפה של כל מיני דברים לתוך המנעול רק תוביל לכך שהמנעול יינזק, כך שאם נתקעתם מחוץ לבית, אתם חייבים לחכות בסבלנות לפורץ מנעולן שיגיע. זכרו, במקרים רבים ניתן לפרוץ את דלת הבית והרכב מבלי לגרום להחרבת המנעול, כך שמומלץ להמתין בסבלנות. במקרים בהם קיים ההכרח להשמיד את המנעול בכדי להיכנס הביתה, המנעולן יעדכן אתכם מראש.

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »