כמה עולה גור שיצו גזעי?

כלב מסוג שיצו הוא כלב מאוד פופולארי במחוזותינו, וגור שיצו גזעי הוא עוד יותר פופולארי. רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? כאן תמצאו את כל המידע לגבי רכישת גורי שיצו גזעיים.

 

גורי שיצו גזעיים

קודם כל לפני שאתם מחפשים מקומות לקנות בהם כלבי שיצו גזעיים, אתם צריכים להכיר את הגזע הזה ולהבין האם כלבי שיצו הם כלב מתאים לכם. כלבי שיצו הם כלבים קטנים יחסית, כך שהם יכולים לגור גם בדירה קטנה יחסית. גורי שיצו, כמו כל גורים, זקוקים לחינוך ולהשקעה רבה בשלבים המוקדמים של חייהם, לכן אם אתם יודעים שלא תוכלו לפנות מספיק זמן עבור הגור אולי כדאי לכם לשקול לקחת כלב בוגר יותר.

כמה עולה גור

איך ניתן להשיג גור שיצו גזעי?

בגלל שמדובר בכלב גזעי, הדרך הנפוצה ביותר למצוא גור שיצו גזעי היא לקנות אותו. כלבים למכירה מוצעים במגוון פלטפורמות שונות, וכיום מציאת כלב לקנייה הפכה לקלה מאי פעם. אם אתם רוצים גור מגזע ספציפי תוכלו לחפש במקום מוסדר ולבחור מבין מגוון כלבים בגזע הרלוונטי.

כמובן שברגע שמצאתם את הכלב המושלם עליכם לברר עליו את כל הפרטים הרלוונטים, האם יש לו בעיות בריאות שאתם צריכים לדעת מהן וכן מומלץ לפגוש את הכלב לפני הקניה ולראות אותו במציאות ולא רק מתמונות. כמובן שעליכם לברר מאיפה הכלב מגיע והאם אתם קונים אותו ממקום מסודר שדואג לכלבים בצורה מיטבית ואינו עובר על חוק מסוים.

 

מחיר גור שיצו גזעי

אז מה המחיר של גור שיצו גזעי? לרוב טווח המחירים ינוע בסביבות 4000 שקלים לגור שיצו. כמובן שיש חריגות לשני הכיוונים אך ברוב המקרים זהו המחיר שתצטרכו לשלם עבור כלב גזעי בעל תעודות. אם אתם מעוניינים בכלב לא גזעי יכול להיות שתמצאו במחירים זולים הרבה יותר.

כמה עולה גור

עלויות נוספות של גידול גור שיצו גזעי

כמובן שסכום הכסף שתוציאו על הכלב לא מסתכם רק בהוצאות קניית הכלב. כמובן שאת הכלב צריך לקחת לווטרינר לבדיקות ראשוניות וכן בדיקות תקופתיות, לדאוג לו למזון בצורה שוטפת ולדאוג כי הוא מקבל את כל החיסונים הנדרשים. לאחר שקניתם את הכלב תצטרכו לרשום אותו בעירייה מה שיגרור תשלום נוסף. את הפרטים על המחירים המדויקים תוכלו למצוא במקום בו אתם קונים את הכלב, שם גם תוכלו לשאול שאלות לגבי טיפול ההמשך בכלב ולקבל את ההנחיות.

 

קניית כלב – חבר לחיים

בחירה בהוספת כלב למשפחה היא בחירה מאוד משמעותית, ומדובר בחבר שיהיה שם לצידכם למשך שנים רבות. הקשר המיוחד שייווצר בינכם לבין הכלב יהיה מקור שמחה גדול, אך כמובן שגם מהצד שלכם תצטרכו להשקיע לא מעט. אם יש לכם התלבטות תמיד תוכלו לפנות לבתי הגידול של הכלבים ולשמוע על הטיפול בהם.

כמה עולה גור

אולי יעניין אותך גם