כמה אמורה לעלות הסעה לתיירים?

אם שאלתם כמה אמורה לעלות הסעה לתיירים בישראל, הרי שהמחירים משתנים לפי כמה גורמים שונים, לרבות משך השכרת כלי הרכב, מרחק ההסעה ועוד. רגע לפני שמזמינים חברת הסעות מומלצת להסעת תיירים, בואו נעבור על הדגשים בבחירת חברות הסעה אלו. 

מחפשים חברת הסעה ולא בטוחים במי לבחור? ישנן לא מעט חברות הסעות בארץ, אבל כנראה שיש קצת פחות חברות הסעה שהן באמת מהימנות וניתן להסתמך עליהן בעיניים עצומות. רגע לפני שאתם מזמינים הסעות תיירים או כל סוג אחר, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון לא רק את מחיר ההסעות, אלא גם את הדגשים הבאים:

  1. ניסיון: כדאי לוודא שחברת ההסעות עוסקת לפחות כמה שנים בענף.
  2. זמינות: חשוב לבדוק שחברת ההסעות זמינה לשעות הנדרשות לכם וליעדים הרלוונטיים.
  3. מחירים: מומלץ לערוך השוואת מחירים בין חברות הסעה מומלצות.
  4. צי רכבים: לכל חברה יש צי כלי רכב הכולל סוגי רכבים שונים, בדקו מה מתאים לכם.
  5. אבזור: כלי רכב יכולים להיות מאובזרים במערכת כריזה לסיורים מודרכים במיוחד לתיירים.

 

אילו סוגי הסעות יש לתיירים בארץ?

צריכים הסעה לתיירים ולא בטוחים באיזה כלי רכב כדאי לכם לבחור? ובכן, בישראל, נהוג לדבר על 2 כלי הסעות עיקריים אשר משמשים לטובת הסעת תיירים בדרום, במרכז ובצפון הארץ:

  1. השכרת מיניבוסים לתיירים
  2. השכרת אוטובוס תיירים
  3. השכרת מידיבוס

בעוד כי השכרת אוטובוס מיועדת עבור כ-60 נוסעים, השכרת מיניבוס מיועדת לכ-20 – 30 נוסעים. מידיבוס הוא קטגוריית האמצע, הוא מסוגל להכיל כ-30 – 40 נוסעים בממוצע.

הסעות לתיירים

כמה עולה השכרת אוטובוס לתיירים?

בין אם אתם צריכים אוטובוסים צפת לתיירים או לכל אזור אחר בארץ, כדאי לעבור על המחירון הבא. לפי מחירון הסעות המפורסם באינטרנט, השכרת אוטובוס ליום (עד 200 ק"מ) תעלה לכם בין כ-1,800 ₪ – 3,000 ₪. אם תצטרכו ל-400 ק"מ, העלויות יכולות לנוע בין כ-2,500 – 4,000 ₪.

אם תצטרכו כלי רכב קטן מאוטובוס, תוכלו להזמין השכרת מיניבוס לתיירים בעלויות ממוצעות של כ-1,000 – 2,000 ₪ ליום עד 200 ק"מ. עבור השכרת מיניבוסים ל-400 ק"מ, תמצאו את עצמכם משלמים כ-1,800 ₪ – 3,000 ₪ ליום.

 

לסיכומו של דבר, באיזו חברת הסעות לבחור?

בשורה התחתונה, חשוב לבחור בחברת הסעות שאתם יכולים להסתמך עליה ב-100%, לא פחות מזה. אם אתם אחראיים על קבוצת תיירים, אתם רוצים שתהיה לאותם תיירים את החוויה הטובה ביותר שהם יכולים להפיק מישראל. והסעות הן חלק מהחוויה הזאת.

אם אינכם בטוחים באיזו חברת הסעות מומלץ לכם לבחור, ההמלצה היא לערוך איזה סקר שוק ואפילו לקבל כמה הצעות מחיר מחברות הסעה שונות. ככה תוכלו למצוא את החברה הכי נכונה מבחינת תקציב ומבחינה מקצועית.

הסעות לתיירים

אולי יעניין אותך גם

נוסעים
תיירות

על ESIM לחו"ל שמעתם?

מי שטרם שמעו על ה – ESIM החדשני, כנראה סוברים שנסיעה לחו"ל מצריכה חיפוש מייגע אחר ספקי סלולר ורכישה של כרטיס סים. אחרים שמכירים בטכנולוגיה

קרא עוד »
איינדהובן ראשית
תיירות

איינדהובן – נעים להכיר

כאשר מדברים על חופשה בהולנד רובנו חושבים למעשה על חופשה בעיר הבירה, הלא היא אמסטרדם. אכן, מדובר באחד היעדים הפופולאריים ביותר כאשר טסים לנופש ביבשת

קרא עוד »