כל סוגי פתרונות ההצללה המתקדמים בשנת 2020

משבר האקלים הולך ומחריף ואיתו החום שהופך להיות קיצוני מקיץ לקיץ – כשהשמש של הקיץ קופחת ללא הרף, מציאת דרכים ליצור חללים חיצוניים נוחים ומוצלים הופכת לעדיפות עליונה. הנה כל פתרונות ההצללה המתקדמים ביותר בשנת 2020, אלו שבעזרתם תהפכו כל חלל לנעים ומזמין.

בשנת 2020, צצו פתרונות הצללה מתקדמים המספקים דרכים חדשניות ויעילות לנצח את החום. מרשתות צל ועד סוככי מסך, האפשרויות אלו מציעות מגוון יתרונות, כולל הגנה מפני קרני UV מזיקות, בקרת טמפרטורה ואסתטיקה בלתי מתפשרת.

 

רשתות צל

רשתות צל הפכו בשנים האחרונות לפופולריות יותר ויותר כפתרון הצללה מתקדם ונוח. רשתות אלו עשויות מחומרים איכותיים ועמידים החוסמים ביעילות חלק נכבד מקרני השמש תוך כדי זרימת אוויר. ע"פ טרנקילו, הן מגיעות בצפיפויות שונות, ומאפשרות לנו לבחור את רמת הצפיפות הנדרשת לצרכים הספציפיים שלנו.

בין אם אתם מחפשים ליצור מרחב מגניב לסעודה בחוץ או להגן על צמחים עדינים מפני חום לוהט, רשתות צל מציעות פתרון רב – תכליתי וניתן להתאמה אישית. בנוסף, ניתן להתקין רשתות צל במגוון חללים חיצוניים, החל מחצרות פטיו ופרגולות ועד אזורי גינה, המספקות נוחות והגנה בכל אזורי המגורים החיצוניים שלכם.

רשתות צל

סוכך מסך למרפסת

פתרון הצללה מתקדם נוסף שצבר תאוצה בשנת 2020 הוא סוכך מסך. סוכך  מסך נועד לספק צל והגנה מפני השמש תוך שמירה על הראות וזרימת אוויר. הם עשויים בדרך כלל מבדים איכותיים המסננים ביעילות את אור השמש, ומפחיתים סינוור וחום.

סוככי מסך מציעים דרך אסתטית ופונקציונלית ליצור חללים חיצוניים מוצלים, כגון מרפסות ופטיו. עם העיצוב הורסטילי שלהם, ניתן לכוונן אותם בקלות כדי לשלוט ברמת הצל וזרימת האוויר, מה שמאפשר לנו להתאים אישית את אור השמש שתרצו להיחשף אליו. בין אם אתם נהנים מקפה של בוקר או מארחים על האש בחופשת הקיץ, סוככי מסך מספקים מרחב נוח ומזמין ליהנות בחוץ ללא אי הנוחות של אור שמש ישיר.

 

מקסום פוטנציאל חיצוני

בנוסף לרשתות צל וסוככי מסך, יריעות ברזנט לגינה זה פתרון הצללה מעולה שיכול גם הוא לשנות את המרחב החיצוני שלכם. יריעות אלו עשויות מחומרים עמידים במיוחד בפני מזג אוויר המספקים צל והגנה לגינה שלכם, ויוצרים סביבה אופטימלית לצמיחת הצמחים ששתלתם בגינה.

יריעות ברזנט זמינות בגדלים שונים וניתן להתקין אותן בקלות מעל גגוני גינה, מבני חממה או פינות ישיבה בחוץ. הן מספקות הצללה יעילה תוך כדי שהן מאפשרות זרימת אוויר ובקרת לחות תקינה, מקדמות צמיחה בריאה ומגנים על צמחים מפני חום מוגזם וחשיפה לא מאוזנת לשמש.

שנת 2020 הביאה התקדמות בפתרונות הצללה, ברור שיש מגוון אפשרויות שיתאימו לכל חלל חיצוני והעדפה אישית. מרשתות צל וסוככי מסך ועד ליריעות ברזנט חדשניות, פתרונות הצללה מתקדמים אלו משפרים את הנוחות, מגנים מפני קרני השמש המזיקות ויוצרים חללים מזמינים בחוץ.

הצללה מתקדמת

אולי יעניין אותך גם