כל הסיבות לכסף אבוד

הייתם מאמינים אם היינו מספרים לכם שאי שם, במקום שאתם אפילו לא יודעים על קיומו, יש סבירות לא נמוכה שקיים בו כסף אבוד ששייך לכם? כנראה שלא. אז תנו לנו לחדש לכם – כסף אבוד הוא אחד הדברים שמעט מאוד אנשים יודעים עליו ומאמינים לקיומו, מה שגורם למיליונים ומיליארדים של שקלים להיעלם מהחשבונות הפרטיים שלנו מדי שנה ושנה! מטורף, לא? במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל הסיבות לכסף אבוד וגם נסביר לכם איך להשיב אותו אליכם, אז קדימה, בואו נצא לדרך!

 

כסף אבוד? מה זה אומר?

כסף אבוד אולי נשמע כמו שם של סרט מתח, אבל ממש מתחת לאף שלנו נמצאים כספים אבודים ששייכים לכולנו. מה הם אותם כספים אבודים? ובכן, קיימות המון סיבות לכסף אבוד שמסתובב בשוק, ועליהן נפרט ממש בקרוב.

נכון לכרגע חשוב שתדעו שהכסף האבוד הזה מקומו בחשבון הבנק הפרטי שלכם, וכדי לסייע לכם להשיג אותו כדאי שתכירו את מיזם הר הכסף.

 

הר של כסף

 

 

מיזם הר הכסף

מיזם הר הכסף מטרתו לקחת את כל הסיבות לכסף אבוד ולהפוך אותן לדבר חיובי – התמריץ שלכם להתחיל לחפש אותו. מיזם הר הכסף מאפשר לכם בהזנת נתונים קלה ופשוטה לקבל דו"ח מפורט אודות הכספים האבודים שלכם. איפה הם נמצאים? כמעט בכל מקום. אצל חברות הביטוח, אצל קופות הגמל וההשתלמות, אצל קרוב משפחה שנפטר ואיפה לא? כדי להפוך את המשימה לפשוטה יותר וכדי להתמקד, בואו נסקור את כל הסיבות לכסף אבוד.

 

כל הסיבות לכסף אבוד

אז מבין כל הסיבות לכסף אבוד נמצאות כמה וכמה סיבות שמקורן מתחיל בתשומת לב, או יותר נכון חוסר תשומת לב. בתור אנשים עסוקים, עובדים ושמקיימים חיי שגרה משפחתיים הנגיעה שלנו עם הכספים שלנו היא לא יום יומית, ואצל חלק מאיתנו אפילו פחות מכך. ברגע שלא שמים לב ונמצאים בשליטה על מיקום הכסף שלנו, סביר שנצבור כספים אבודים.

מעבר בין עבודות, משיכה לא מלאה של כספים מתוך הקופות הקיימות, מותו של קרוב משפחה עם ירושה, שינויים טכנולוגיים בשירותים המקוונים של הבנקים, שינויים במבנה קופות הגמל וחברות הביטוח, תיעוד לא תקין של המעסיק שלכם והחלפת סוכני ביטוח הם הסיבות העיקריות לכסף אבוד, ואיך אפשר להאשים אתכם? אף אחד לא יכול להשתלט על כל כך הרבה גורמים בבת אחת.

 

אז מה עושים?

פשוט מאוד. על מנת לאתר כספים אבודים יש להיכנס לאתר של מיזם הר הכסף, להזין את הפרטים האישיים שלכם ולתת למערכת לעשות את העבודה. תוך 21 ימי עסקים ובתשלום של 351 ₪ תקבלו דו"ח מפורט על המיקום של הכספים האבודים שלכם, ומשם כל מה שיוותר לכם לעשות הוא לפנות אל אותם הגורמים ולדרוש את כספכם בחזרה.

עד כאן כל הסיבות לכסף אבוד. מאחלים לכם בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

תשלום מס שבח
פיננסים

מי פטורים מתשלום מס שבח?

מי שאינו בקיא בענייני הנדל"ן עלול לא להכיר את החוקים הנוגעים למס שבח. החוק קובע שעל כל רווח שנוצר בעקבות עסקת נדל"ן על המרוויח לשלם

קרא עוד »