יש קייס: כך תדעו האם לגשת לתביעה או לוותר

כל אחד מאתנו מצא את עצמו לפחות פעם אחת במהלך חייו בסיטואציה שבה הוא איים לתבוע אדם או עסק כדי לקבל את המגיע לו לפי החוק. מי שבדק את העניין באופן מעמיק, גילה שלא תמיד יש קייס. החלטנו לצאת ולבדוק את הנושא, כדי להבין איך תוכלו לדעת אם כדאי להגיש תביעה או שמא, עדיף לוותר. הישארו אתנו ותגלו מה עליכם לעשות.

אנו שומעים לא פעם על מי שבוחרים פשוט להגיש תביעה בבית משפט מבלי לבדוק את העניין באופן מעמיק. ההמלצה שלנו עבורכם היא להימנע מביצוע פעולות מהירות באופן עצמאי ולהבין שיש לכם את האפשרות להתייעץ עם גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא.

 

חשיבות ההתייעצות עם גורם מקצועי 

ישנה חשיבות גבוהה בהתייעצות עם גורם שהוסמך לדבר. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו ייעוץ מקצועי שיאפשר לכם לדעת מה הסיכויים לנצח בתביעה. כבר קרו מקרים לאנשים שפנו אל גורמים לא מקצועיים שהמליצו להם לתבוע. נספר כי בחלק מהמקרים, התובעים גילו כי עליהם לשלם לבית המשפט סכומים לא מבוטלים, בגלל שלא היה קייס לתביעה. לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי לחצו כאן ותגיעו באופן מידי אל גורם מקצועי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל הסמכה אקדמית בתחום
  • הומלץ על ידי גולשים רבים שהסתייעו בשירותיו
  • בעל ניסיון רב בתחום המשפט

כך תדעו האם לגשת לתביעה

כך תדעו לאיזה עורך דין לפנות

מי מכם שמכירים את תחום המשפט מקרוב, וודאי יודעים שיש מגוון רחב של עורכי דין שעוסקים בתחומים שונים. יש מי שעוסקים בתחום המשפחה, בעוד אחרים עוסקים בתחום המקרקעין, הפלילי והרשימה עוד ארוכה. ההמלצה שלנו היא לפנות אל עורך דין שהומלץ לכם על ידי גורם מוסמך ולבדוק עמו האם הוא עוסק בתחום. במידה והוא לא בקיא בתחום הנבחר, הוא יוכל להמליץ לכם על קולגה.

כך תדעו האם לגשת לתביעה

אל תוותרו על הזכויות שלכם – תשקיעו את הזמן הנחוץ כדי לבדוק אם יש קייס לתביעה

יש מי שבוחרים לוותר על הזכויות שלהם ולא לפנות אל עורך דין, בגלל שהדבר עשוי לארוך זמן. אנחנו כאן כדי לבקש מכם – אל תוותרו בשלב זה. נכון שלפעמים לוקח זמן למצוא את בעל המקצוע שילווה אתכם באופן מקצועי על הצד הטוב ביותר, אבל השלבים הבאים צפויים להיות קלים יותר. שכן, עורך הדין ייקח את המושכות ויבדוק את העניין באופן מעמיק, אתם רק תצטרכו למסור לו מידע חיוני ולהתלוות אליו.

 

השורה התחתונה 

עכשיו ברור לכם איך תוכלו לדעת אם יש קייס לתביעה שאתם רוצים להגיש או שלא. כך שבשלב זה נותר לכם רק ליישם את המידע שנכתב לעיל ולפנות אל עורך דין מומלץ שילווה אתכם לאורך הדרך. 

כך תדעו האם לגשת לתביעה

אולי יעניין אותך גם