כך תבחרו אוכל לאירוע שלכם

חלק בלתי נפרד מתהליך הפקה של אירוע זו הבחירה של האוכל. לא משנה על איזה אירוע מדובר, לאוכל יש מקום של כבוד בכל אירוע, ואירוע מוצלח הוא כזה שהאוכל בו היה איכותי. מגוון האופציות שיש היום עלול לבלבל כל אחד שמפיק אירוע. כדי שלא תמצאו את עצמכם במצב הזה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם בבחירת האוכל.

 

בחירת אוכל לאירוע

בחירת אוכל לאירוע היא משימה קשה. מצד אחד אנחנו רוצים לספק לאורחים שלנו אוכל איכותי, ויחד עם זאת חשוב לנו גם להיות יצירתיים ולא סתם לתת אוכל גנרי שכולם מכירים. דוכני מזון לאירועים מבית מעטפת יכולים לעזור לכם לעמוד במשימה הזו בצורה טובה. בינתיים, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לבחור אוכל לאירוע.

 

מיקום ושעה

הנתון הראשון שאתם צריכים להתחשב בו הוא מיקום ושעת האירוע. אוכל לאירוע שנערך במקום פתוח בשעות הבוקר אינו זה שהייתם בוחרים לאירוע בערב במקום סגור. המקום והשעה לא אמורים לקבוע לכם את סוג האוכל אלא רק להיות ממוקדים יותר מבחינת האפשרויות שעומדות לפניכם.

 

גיל המשתתפים

נתון נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא הגיל של הנוכחים באירוע. אוכל שמתאים לאירוע שבו הרוב הם ילדים הוא לא זה שהייתם מגישים באירוע שבו הגיל הממוצע של המשתתפים הוא מבוגר יותר. אם האירוע שלכם הוא מגוון מבחינת גילאים לא תהיה לכם ברירה ותאלצו לדאוג לכמה סוגי אוכל כדי שאף אחד לא ימצא את עצמו רעב במהלך האירוע שלכם.

 

תקציב

הנתון האחרון שבו אתם צריכים להתחשב כאשר אתם מחליטים על סוג האוכל באירוע הוא התקציב. אוכל הוא לא דבר זול, אולם תקציב גדול יותר יאפשר לכם לספק אוכל איכותי. גם בתקציב נמוך, אם עובדים בצורה נכונה אפשר בהחלט להנות מאוכל איכותי, אבל כדי שזה יקרה עליכם להיות מתוכננים היטב. תכנון נכון יעזור לכם גם לא להגיע לבור כלכלי בעקבות האירוע.

 

נסו להיות יצירתיים

הטיפ האחרון שיש לנו לתת לכם הוא כנראה הקשה מכולם. בהפקה של אירוע, הדבר שהכי חושב לנו הוא שאף אחד לא ישכח את האירוע. האוכל יכול להיות אחת הדרכים שבהן נהפוך את האירוע ליצירתי, אבל כדי שזה יקרה עליכם לחשוב מחוץ לתבניות המקובלות ולחשוב איך לבחור אוכל שלא יהיה מובן מאליו וישאיר את כל המשתתפים באירוע עם זיכרון חיובי ממנו.

 

לסיכום

בכל אירוע יש כמה נתונים שעליהם אנחנו צריכים לתת את הדעת, כאשר אחד החשובים שבהם הוא האוכל. כל אירוע סובב סביב האוכל, ואירוע מוצלח לא יכול להיות כזה עם האוכל בו לא עמד בציפיות של האורחים. בבחירת האוכל קחו בחשבון את מיקום ושעת האירוע כמו גם את גיל המשתתפים בו. קבעו תקציב מראש כדי שתדעו מה האפשרויות שעומדות לפניכם ונסו להיות יצירתיים.

הכנת מזון

אולי יעניין אותך גם