5 יתרונות להדמיית תלת מימד לסטרטאפ שלך

הדמיית תלת מימד לעסקים או פרויקטים הקשורים לסטרטאפ היא אלמנט מוחשי, חדשני וממוחשב המעניק למוצרים או לרעיונות חיות בדיוק רב.

המטרה היא לאפשר למתבונן להבחין בכל הפרטים הקטנים.

המאמר יציג את היתרונות של הדמיית תלת מימד לרעיון או פרויקט עסקי.

 

1 – הצגת הפוטנציאל של הרעיון העסקי

אנשים המפתחים מוצרים, אפליקציות, רעיונות עסקיים וכד' שרוצים להציג למשקיעים וללקוחות שלהם את הרעיונות החדשניים בצורה מדויקת ובולטת בוחרים לעשות את באמצעות הדמיית תלת מימד. זהו יתרון שיכול להביא לגיוס משקיעים נרחב על מנת להמשיך ולפתח את המוצר מכיוון שניתן לראות את הפוטנציאל שלו מכל הכיוונים ולהתרשם כיצד ייראה בסופו של דבר. בשל העובדה שמדובר בהדמיה ממוחשבת, גם משקיעים מחו"ל יכולים להיות חשופים לסטרטאפ ולהתרשם מהמוצר באמצעות ההדמיה.

 

2 – יצירת מציאות מדומה לסטרטאפ

בישראל ישנם לא מעט אנשים מוכשרים שמפתחים רעיונות מהפכנים שאינם ממומשים מכיוון שאינם משווקים כראוי. הדמיה תלת מימדית יכולה לסייע לגיוס משקיעים ולהפצת הרעיון להמונים. כיום לא מספיק להראות מצגת ולמכור את הרעיון על מנת לעשות אקזיט, צריך לדמות אותו למציאות על מנת שיהיה ניתן למכור את הרעיון. לפיכך להדמיה יש יכולת להשתמש בגרפיקה ברמה גבוהה ומתקדמת ולדמות את הרעיון הכי קרוב לדבר האמיתי.

 

3 – לתכנן הדמיית פרויקט לסטרטאפיסטים

באמצעות סטודיו להדמיות תלת מימד ניתן להפיק לסטרטאפיסטים עיצובים על פי הזמנה מותאמת אישית. כשם שמתכננים  מטבח חדש אצל מעצב בתלת מימד, כך ניתן לעצב הדמיה לסטרטפיסט המתחיל. ההדמיה כל כך מדויקת כך שניתן להבחין בפרופורציות של המוצר, בצבע, בחומרי הגלם ובמרקם החומרים. במידה והלקוח אינו מרוצה מהתוצאות ניתן לערוך את ההדמיה ולשנות אותה בהתאם למתבקש בקלות וביעילות עד לתוצאה הרצויה.

 

4 – לדמות תנועה ופעילות

אחד היתרונות הבולטים של הדמיה בתלת מימד היא היכולת לייצר תנועה ופעילות. למשל, אדריכלים מבקשים להכניס להדמיה הממוחשבת תאורה, טקסטורות ותנועה בזווית של 360 מעלות כדי שהדגם ייראה בצורה אופטימלית מכל הכיוונים. אם רוצים למשל להציג מתחם בנייה עתידי וריאליסטי עושים שימוש אף בסרטוני תלת מימד שיציגו אותם בדרך המוחשית ביותר. הצופה למעשה מסייר במתחם ומבחין בתנועות פעילות על מנת להתרשם בכל ההתרחשות שעתידה להיות במבנה האדריכלי.

 

5 – כלי שיווקי לכל דבר

ההדמיה התלת מימדית היא כלי שיווקי המסייע ברעיונות עסקיים ופרויקטים שונים. למשל, עבור פיתוח מוצר סטרטאפ המסייע לווטרינרים הסטודיו הפיק סרטון תלת מימד המדמה את המוצר הסופי על מנת לשווק אותו לאוכלוסיית היעד. במקרה הזה שולבו אלמנטים של אנימציה שכללו דמויות ובעלי חיים בתנועה ביחד עם גרפיקה וקריינות. המחשת הרעיון בצורה מקורית זו סייעה לגיוס משקיעים ולשיווק המוצר. לסיכום, ההדמיה הממוחשבת נעשית על פי הצרכים האישיים של הסטרטאפיסט.

 

מספר ואות

אולי יעניין אותך גם

מיטאפ המפקח למפתחי JS
דיגיטל

מיטאפ המפקח למפתחי JS

עולם הפרסום עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו להיות זירת הפרסום העיקרית. כדי להפוך לאנשי מקצוע בעולם הזה, חשוב להכיר את

קרא עוד »
דולרים
דיגיטל

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו מידי יום כשפוגשים אותנו ברחוב היא: "אתם באמת מרוויחים כסף מהאינטרנט?". הרי השכנים שלנו בלונדון כבר יודעים שאנחנו עובדים

קרא עוד »