ייבוש תת  רצפתי – שירות ההמשך של איתור נזילות

אם אי פעם חוויתם בעיית נזילה בבית אתם בטח יודעים שהתיקון יכול להיות ארוך ובעל שלבים רבים. איתור הנזילות הינו השלב הראשון בתיקון הבעיה אחריו כמובן יש לתקן את הנזילה במקורה ולאחר מכן נשאר לטפל בנזקי המים שכבר נגרמו ובדרך בכלל למים שכלואים מתחת לרצפות.

 

מים כלואים מתחת לרצפות

כשיש נזילה מתחת לרצפות המים יוצאים מהצנרת ונכלאים מתחת לרצפות, התסמינים לכך יהיו בדרך כלל כתמים מטפסים מהרצפה על הקיר, אבקה לבנה על הרובע של האריחים או במקרה הגרוע ביותר כתמי רטיבות על התקרה של השכנים מלמטה.  אם הבחנתם מאחד התסמינים האלה יש לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית על כל נפרט בהמשך.

 

איך מייבשים את המים הכלואים

השלבים לייבוש המים הם – איתור הנזילה, תיקון הנזילה וייבוש תת רצפתי על ידי מכונה ייעודית, עבור כל אלו מומלץ לבחור חברה שנותנת את כל השירותים ומלווה אתכם מתחילת התהליך ועד סופו. על מנת שתוכלו למצוא אנשי מקצוע כדאי לדעת את טווח המחירים:
ייבוש תת רצפתי מחיר – 80-130 שקלים למטר רבוע בייבוש תת רצפתי. בעבודה על חדר קטן של פחות מ 20 מ"ר המחיר יילקח באופן גלובלי החל מ2,000 שקלים.

 

איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית היא בעלת יכולת זיהוי טמפרטורה חריגה, בשיטה זו יש לחמם את המים בצנרת ולעבור עם המצלמה על הקירות, המצלמה תזהה את המקום בו המים החמים נוזלים ומייצרים טמפרטורה גבוהה יותר. לאחר הזיהוי של הנזילה אם בתוך הקיר או מתחת לריצוף יש לפתוח את הבלטות ולתקן את הנזילה על ידי החלפת החלק הפגום בצינור פלסטיק אחר.

 

מכונה לייבוש תת רצפתי

המכונה לייבוש תת רצפתי הינה בעלת זרועות שמחדירים אל תוך הרצפה לשם כך יש לקדוח חור בגודל 50 מ"מ באריח, להוציא מעט מהשומשום או החול שיש באריח ולהדביק את הזרוע אל הרצפה עם נייר דבק. לאחר מכן המכונה תעבוד במשך מספר שבועות אצלכם בבית באופן עצמאי, שימו לב שאתם מקבלים מכונה עם משתיק קול וטיימר שתוכלו להשהות את המכונה כשתלכו לישון.

 

כמה זמן עד ייבוש תת רצפתי מלא

ייבוש תת רצפתי אורך בין שבועיים לחמישה שבועות כשייבוש מצע שומשום (חצץ) פשוט יותר ואורך משבועיים ועד שלושה שבועות וייבוש חול יהיה מורכב יותר ולכן צפוי להמשך בין שלושה לחמישה שבועות. לפני תחילת הייבוש מומלץ לבצע בדיקת לחות על ידי דגימה של השומשום או החול ובדיקה במעבדה. מצע חול יכול להכיל עד 3% לחות ומצע שומשום עד 6% לחות.

 

לסיכום,

ייבוש תת רצפתי הוא במקרים רבים השלב הבא לאחר איתור הנזילה ותיקונה, אם המים הספיקו לנזול הרבה ולעשות נזקים גדולים הייבוש עלול להיות מסובך יותר אך בכל מקרה הייבוש חשוב מאוד למניעת נזקים הרסניים למבנה ולבריאות.

שירות איתור נזילות

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לעיצוב הבית

יצירת בית יפה ופונקציונלי היא בראש סדר העדיפויות של בעלי בתים רבים. בין אם אתם עוברים לחלל חדש או מחפשים לחדש את המרחב הנוכחי שלכם,

קרא עוד »
ספה נפתחת
לבית ולגינה

איך לבחור ספה?

יש שיגידו שסלון הבית הוא החלל המרכזי והחשוב ביותר בבית, כיוון שחלל זה מרכז בתוכו את כלל בני הבית. בין אם אתם משפחה גדולה או

קרא עוד »