3 טרנדים חמים בעיצוב שרשראות

העיצובים של השרשראות עוברים גלגולים שונים, כך שבכל תקופה רבים מהם משתנים. יצאנו לבדוק באופן מעמיק מהם הטרנדים החמים בעיצוב של שרשראות שצפויים להישאר אתנו בשנים הקרובות וגילינו שיש 3  בולטים כאלו. ריכזנו אותם ממש כאן במדריך הנוכחי ואנו מזמינות אתכן לקרוא את השורות הבאות כדי שתוכלו לגלות איזה תכשיטים אתן צריכות שיהיו לכן במגירה.

 

תכירו קודם כל את המומחים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכן את 3 הטרנדים החמים בעיצוב של שרשראות, אנו מוכרחים לציין בפניכן כי יש עוד אנשים מלבדנו שכתבו את המדריך הפעם. מדובר בסטייליסטים ואנשי אופנה שמכירים את התחום באופן מעמיק. שלחנו להם סקר מקיף וביקשנו מכל אחד לציין מהו הטרנד החם שקיים בעיצוב השרשראות. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 40 תשובות ובסופו של דבר, היינו צריכות לבחור את 3 הטרנדים שהתגלו כחמים ביותר (כלומר, אלו שחזרו על עצמם מספר רב של פעמים). זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייע לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא רואה אור וצפוי להביא למודעות מבורכת בנושא.

 

הטרנד החם ה – 1 בעיצוב שרשראות

הטרנד החם הראשון שאתן צריכות להכיר בכל הנוגע לעיצוב שרשראות נוגע לשרשראות ה"נשפכות" (שרשראות ארוכות שמגיעות עד החזה). סביר להניח שאם נכנסתן לאחרונה אל חנות של תכשיטים לאישה ראיתן לפחות 10 דגמים כאלו בחנות. שכן, הן נחשבות לשרשראות החמות ביותר. מדובר בשרשראות שיש לכל אחת מאתנו בארון. אנחנו יכולות להעיד על עצמנו שיש לנו את 3 השרשראות הנשפכות הבאות:

  • שרשרת זהב ארוכה עם תליון
  • שרשרת זהב ארוכה ללא תליון
  • שרשרת כסף ארוכה עם יהלום

 

הטרנד החם ה – 2 בעיצוב שרשראות

הטרנד החם השני כולל שרשראות באורך קצר עד ארוך שמורכבות מלולאות. מדובר בטרנד חם שאפשר לראות בחנויות התכשיטים השונים לא רק באורכים משתנים, אלא גם בעובי וצבעים משתנים. במרבית המקרים, תראו את השרשראות הללו בגוונים של זהב, אבל יש גם שרשראות דקות כאלו בצבע כסף.

 

הטרנד החם ה – 3 בעיצוב שרשראות

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שעוסק בטרנדים החמים של עיצוב שרשראות מבלי לציין את השרשראות באורך בינוני עם תליון שכולל יהלום קטן. שכן, אלו השרשראות העדינות שכנראה לא ירדו מהמדפים בזמן הקרוב פשוט בגלל שהן מתאימות כמתנה לאישה. אנו יכולות להעיד על עצמנו שקיבלנו בשנה האחרונה 2 שרשראות כאלו במתנה ואנחנו מאוד שמחות לשמוע שהן נכנסו אל רשימת הטרנדים החמים, פשוט כי אנו עונדות אותן ללא הפסקה.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 הטרנדים החמים בעיצוב של שרשראות. כעת, כשיש לכן את כל המידע בנושא, אתן יכולות לבחור את השרשראות הבאות שלכן בהתאם למידע שהופיע לעיל. נאחל שתהיה בחירה שיקית ונכונה.

שרשרת מעוצבת

 

אולי יעניין אותך גם

יהלומי מעבדה
תכשיטים

איך מייצרים יהלומי מעבדה?

המושג יהלומי מעבדה נכנס לחיינו ולא עומד לעזוב בעתיד הקרוב. יהלומי מעבדה הם לא זרקונים או אבני חן דמויות יהלום, אלא תוצר של התפתחות מואצת

קרא עוד »