טעויות נפוצות במהלך קידום אתרים

אם בעבר לכל תחום היו את החוקים שלו והסטטוס קוו נשמר לאורך שנים, הרי שעם כניסת האינטרנט לחיינו, ובטח עם כניסתה של גוגל לחיינו, חוקי המשחק קצת משתנים. היום קצב ההתפתחות וההשתדרגות של תחום מנועי החיפוש וקידום האתרים הוא מהיר ומסחרר, ולעיתים קשה לעקוב אחרי כל השינויים שמתרחשים בזמן מאוד קצר. במאמר זה נעמוד על טעויות נפוצות במהלך קידום אתרים, ונבין מה כדאי לעשות כדי לשפר את תוצאות קידום האתרים שאנחנו מבצעים.

 

מחקר זה לא רק מושג מדעי

אחד הדברים החשובים לביצוע לפני שמבצעים קידום אתרים הוא מחקר. המחקר צריך להיות בתחום מילות המפתח וביטויים רלוונטים שחשוב שתשלבו בתוכן שאתם מעלים לרשת. מחקר מילים ראשוני הוא הצעד הראשון בקידום אתרים, כדי שלא תעלו סתם תכנים אלא תכנים רלוונטים שמכילים מילות חיפוש רלוונטיות.

איש קידום ושיווק

 

לא "או או" אלא "גם וגם"

כשמדברים על טעויות נפוצות במהלך קידום אתרים, אחת הטעויות ששווה להכיר ולדבר עליהן היא טעות ה"או או". לעולם קידום הארים חשוב להתייחס בתור "גם וגם", ומה הכוונה? במקום להשקיע את כל המאמצים שלכם במקום כמו תוכן, קישורים, שיפור האתר, חשוב להשקיע את המאמצים בכל מה שקשור לקידום האתרים. אם לא תפזרו את המאמצים והמשאבים שלכם בצורה הגיונית בין הדברים, קידום האתרים לא יוכל להיות אפקטיבי.

 

טעויות נפוצות במהלך קידום אתרים

אחת מבין טעויות נפוצות במהלך קידום אתרים כי חוסר הבנה של הגולשים ומילות החיפוש שהם מזינים בגוגל. חושבים שמי שרוצה למצוא, למשל, מחיר של מכונת כביסה יחפש בהכרח את מילות החיפוש הללו? טעות גדולה בידיכם. סביר להניח ש"מכונת כביסה מחיר", "כמה עולה מכונת כביסה" וביטויים נוספים יובילו לתוצאות דומות, וכדאי לקשר את האתר שלכם לכל אפשרויות מילות החיפוש. מחקר כבר אמרנו?

 

העתק הדבק? לא בבית ספרנו

חושבים שכתיבת מאמר חדש מהעתקה והדבקה של תוכן ממאמרים אחרים היא הגיונית? תופתעו לגלות שממש לא. גוגל מחפש תוכן חדש, רענן ומקורי, והאלגוריתמים שלו מזהים בקלות העתקה, שלא לומר גניבה, של תוכן שקיים ברשת. רוצים קידום אתרים אפקטיבי? יצרו תוכן מקורי ומעניין. להיעזר במאמרים קיימים זה כמובן בסדר, אבל להעתיק ממש לא.

 

לא שווה לשבור שיניים בשביל קידום

אמרתם טעויות נפוצות במהלך קידום אתרים? אמרתם עברית נכונה. זכרו שתוכן קידום אתרים מופנה בראש ובראשונה לגולשים, ורק אז לאלגוריתמים והרובוטים של גוגל. כתיבה של משפטים מאולצים רק בכדי לשרת את מילות החיפוש היא לא כדאית ואפילו מזלזלת בקוראי התוכן שלכם, וחבל.

 

רוצים לדעת עוד על קידום אתרים?

אם אתם מתעניינים בקידום אתרים ורוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות במהלך קידום אתרים, או אם אתם מחפשים חברה שתבצע עבורכם קידום אתרים יעיל ואפקטיבי, היכנסו לאתר https://organicgoogle.co.il.

אולי יעניין אותך גם

מכונות אריזה
הורות

למה משמשת מכונת אריזה?

מכונת אריזה כפי שניתן להבין מהשם שלה, נועדה לאריזה וסגירה של מוצרים שונים. מכונות אריזה משמשות במגוון תחומים בתעשייה, החל מאריזות של מזון וכלה באריזות

קרא עוד »