טכניקות בקידום אתרים שכדאי להכיר

אין היום עסק אשר מוותר על אתר אינטרנט וזאת עקב העובדה כי אתר כזה הוא הדרך הטובה ביותר להשיג לקוחות ולשמור על לקוחות חדשים.

עסק שאין לו אתר אינטרנט ינבול מהר מאוד וייקלע לקשיים עצומים. על רקע זה יש לציין כי לא די בכך שיהיה לכם אתר אינטרנט אלא אתם גם צריכים להבטיח כי האתר יהיה במקומות הגבוהים ביותר בגוגל.

כך אנו מבינים כי הנושא של קידום אתרים הוא סופר חשוב ויש לו השפעה עצומה על ההצלחה שלכם.

לכן יש טכניקות שכדאי להכיר בקידום אתרים. אתם יכולים לשאול את חברת JT-Digital והיא תגיד לכם שהדבר החשוב ביותר בקידום אתרים הוא העובדה כי האתר צריך להיות מעניין ועם תוכן שיתפוס את העין.

אם האתר שלכם משעמם אתם תהיו בבעיה חמורה וספק אם תצליחו להתרומם ולהגיע לגבהים חדשים.

 

מה הם אתרי תמיכה?

אל כתיבת תוכן ועניין באתר הם לא הדבר היחיד שמעניין מקדמי אתרים כפי שתעיד על כך חברת JT-Digtial. אחד הכלים החשובים ביותר של חברת קידום אתרים זה אתרי תמיכה. אתרים אלו משרתים את האתר הראשי ומפורסמים שם מאמרים עם קישור לאתר הראשי. לרוב אתרי תמיכה יהיו רק למקדמים הגדולים אך חשוב להכיר אותם ואם אתם עושים את צעדכם הראשון בתחום זה אתם חייבים לחשוב איך אתם מקימים אתרי תמיכה שיעזרו לכם להגיע אל קהלים חדשים ולקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר שיש. אתרי תמיכה הם מאסט כיום בעולם הקידום ואי אפשר להסתדר בלעדיהם וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון אם אתם מקדמי אתרים.

 

התאימו את האתר לסמארטפון

חברת JT-Digital תגיד לכם כי יש עוד דברים רבים המשפיעים על קידום האתר. הדבר אולי החשוב ביותר שיש לתת עליו את הדעת זה העובדה כי האתר חייב להיות מותאם לסמארטפון. אם האתר לא מותאם לפלאפון גוגל תוריד אותו בדירוג וספק אם תהיו במקומות הגבוהים ביותר. יש לציין כי כיום הרבה יותר קל להתאים את האתר לפלאפון וכל שאתם צריכים לעשות בכדי לבצע זאת זה לפנות אל חברה המתמחה בכך. אתר אשר לא יותאם לסמארטפון יהיה אתר בעייתי מאוד ולא כדאי לקחת את הסיכון בהורדת הדירוג בגוגל רק בגלל שהאתר שלכם לא מותאם לסמארטפון.

 

שימו לב לזמני ההעלאה של האתר

עוד נקודה שאתם חייבים לקחת בחשבון זה העובדה כי יש משמעות לשאלה כמה מהר האתר שלכם עולה כאשר נכנסים אליו. חברת JT-Digital תאמר לכם כי ככל שהאתר שלכם יותר איטי כך גוגל תוריד אתכם בדירוג ולכן יש לעשות הכול בכדי להגיע לזמני העלאה מהירים והדבר תלוי כמובן גם בשרת שעליו יושב האתר שלכם ואתם צריכים לדאוג לכך שזה יהיה השרת הטוב ביותר בתחום.

 

מסך עם נתונים

אולי יעניין אותך גם

מיטאפ המפקח למפתחי JS
דיגיטל

מיטאפ המפקח למפתחי JS

עולם הפרסום עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו להיות זירת הפרסום העיקרית. כדי להפוך לאנשי מקצוע בעולם הזה, חשוב להכיר את

קרא עוד »
דולרים
דיגיטל

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו מידי יום כשפוגשים אותנו ברחוב היא: "אתם באמת מרוויחים כסף מהאינטרנט?". הרי השכנים שלנו בלונדון כבר יודעים שאנחנו עובדים

קרא עוד »