3 טכנולוגיות חדשות בהשתלת שיניים ששווה להכיר

השתלת שיניים נהיית מעת לעת חכמה יותר, חדשנית ומהפכנית, עם תוצאות מושלמות לטווח הרחוק.

העתיד כבר כאן, הטכנולוגיה רק הולכת ומתפתחת, ושום שנה לא דומה לקודמותיה מבחינת ההתקדמות האנושית.

השתלת שיניים הנה דבר שהיה מסורבל, וחוויה לא נעימה, אך זה נשאר בעבר.

ישנן טכנולוגיות פורצות דרך רבות, אשר בזכותן השתלות השיניים נהיות קלות ופשוטות, ותהליך ההחלמה קל למדי.

 

השתלת שיניים

השתלת השיניים היא תהליך בו שיניים מלאכותיות, מחליפות את השיניים האמיתיות שלנו. בשלב הראשון הרופא יחשוף את העצם במיקום הרצוי, בכדי לקדוח שם חורים, ובהמשך להחדיר את השתלים הדנטליים. הם יוברגו כהוגן, ולאחר מכן הרופא ייערך לתפירה ואיחוי של ההברגה, ובכך החניכיים תתחלנה להחלים. לאחר ההחלמה, שאורכת מספר שבועות, ניתן להתקין את השיניים המלאכותיות והחדשות שלנו.

 

השתלים הממוחשבים

בהתקנת שתלים דנטליים פשוטים, הרופא מכניס את השתלים עצמם למקום שנראה לו הכי נכון באיזור הלסת. טעות אחת קטנה, או חוסר דיוק, יכולים לגרום לפגיעות שונות בלסת ובחניכיים. בזכות הטכנולוגיה הממוחשבת, ישנו תכנון מדויק למיקום השתלים הדנטליים, והרופא מבצע את השתלים תוך התבוננות בתבנית מסוימת שהמכשיר עיצב במיוחד, לכבוד הפה שלנו. בכך הרופא מחדיר את השתלים למיקום מדויק ואידיאלי ביותר.

 

המכשור המתקדם – מעולם לא היה רלוונטי יותר

תוכנת המחשב, מציגה את הלסת בצורה תלת מימדית, ומתכננת בצורה גראפית את גודל השן הרצויה ואת מיקומה בלסת. לאחר מכן, מדפסת תלת מימדית יוצרת סד לפי מידות השיניים של המטופל, ודרכו ניתן לקדוח את החורים עבור השתלים עצמם. הטכנולוגיה פורצת גבולות, וכבר ניתן להשלים טיפולים בתוך ימים ספורים תוך שלמות מפליאה באופן הטיפול וביישומו.

 

טכניקת All on 4  

זו טכניקה המסוגלת לייצר מערכת שיניים שלמה, למי שצריך מספר עקירות שיניים, או כאשר עצם הלסת לא מאפשרת קיבוע של שתלים על שיניים בודדות. מה שמיוחד בה, הוא שאין היא דורשת לקבע שן מסוימת לשתל מסוים, אלא מותקנות בלסת 4 שתלים (יש אופציה גם ל6 או 8), אליהם מצמידים גשר שעליו יש קשת רחבה של שיניים.

ישנם שתלים ישרים, שמוחדרים בצורה ישרה לתוך הלסת, כשכל שתל מהווה עיגון לשן המלאכותית שלנו. ובטכניקה, ישנם שתלים ארוכים שמוחדרים לעצמות הלסת בהטיה של זווית 45 מעלות. רבים מעדיפים לבצע טיפולי השתלת שיניים בטורקיה עקב המקצועיות הרבה, ובעיקר ההוזלה במחיר. המחירים בחו״ל זולים בהרבה מהמחירים בארץ, וזה בהחלט שיקול משמעותי כשמדובר בטיפולים כה יקרים.

 

השתלות שיניים כמו שלא ראיתם בחיים

כל אחד רוצה לקבל את החיוך המושלם ולא להתבייש בו, אלא לחשוף אותו לכל עבר ולשמוח בו. ובכן, דרך זו בהחלט אפשרית בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של היום. כבר לא צריך להתבייש בטיפול, או לפחד מרופאי השיניים ומטעויות שהם עלולים לבצע, יש מחשוב ברמה גבוהה שעושה הכל בצורה מפליאה.

טיפול רפואי

 

אולי יעניין אותך גם

6 עובדות שלא הכרתם על אוזמפיק!
בריאות

6 עובדות שלא הכרתם על אוזמפיק!

קיימת תרופה פופולארית להרזיה שנרכשת בשנים האחרונות. עם התקופה הזו של עמידות וגיוס נתונים, חשיבותה של תרופה זו במאבק בהשמנה ובשמירה על משקל תוכל להתבטא

קרא עוד »