6 טיפים לבחירת חברה לאחסון אתרים

אחד הדברים ההכרחיים לכל אתר אינטרנט הוא אחסון בשרת.

קיימות חברות רבות בארץ ובחו"ל שמספקות אחסון לאתרי אינטרנט, והן מציעות מגוון רחב של אפשרויות וחבילות במנעד רחב של מחירים ומפרטים.

על מנת לבחור את שירות האחסון המתאים ביותר לכל משתמש ומשתמשת – הנה 6 לבחירת חברת אחסון.

 

  1. דעו מה הצרכים המסוימים שלכם

אתרי אינטרנט שונים זקוקים לאחסון שונה. בעוד שגוגל משתמשת בחוות שלמות של שרתים שפרוסות ברחבי העולם, אתר מקומי של עסק קטן בוודאי זקוק לפחות שטח אחסון עם הגדרות פחות מתקדמות. לכל בעל אתר כדאי להתחיל עם השירות המינימלי שהוא מעריך שיצטרך, ולהתפתח עם הזמן בהתאם לצורך.

 

  1. ודאו שיש לאן לגדול

חשוב לוודא שאפשר לעדכן את השירות עם הזמן ועם הצמיחה. אם למשל כמות הגולשים באתר גדלה משמעותית או שרוצים להוסיף לאתר סוגים חדשים של תוכן – חשוב מאוד ששירות האחסון יוכל להתפתח בהתאם, ולתמוך בצרכים המשתנים שלכם ושל האתר. למשל בעזרת הוסט סנטר אפשר לעדכן את התוכנית לאורך הזמן בהתאם לצורך.

 

  1. אחסון מאובטח

אנחנו בטוחים שהשקעתם באתר שלכם המון, ושהוא חשוב ומרכזי בהתנהלות העסק שלכם. לכן, חשוב לבחור בשירות אחסון שמספק רמת אבטחה גבוהה, שימנע מגורמים חיצוניים לפרוץ למידע הפנימי שלו ואף לעשות בו שינויים. הנקודה הזו חשובה במיוחד באתרים שבהם מתבצע תשלום עם פרטי אשראי שלקוחות מתבקשים להזין. כדאי תמיד לבחור בחברות אחסון שמשתמשות בטכנולוגיות אבטחה מתקדמות, ולא מתפשרות על הנושא הקריטי הזה.

 

  1. מהירות

בכל פעם שלקוח מחפש וניגש לאתר, נוצר קשר עם השרת כדי להציג את התוכן שמאוחסן בו. המהירות שבה זה קורה משתנה בהתאם לאיכות השירות של אחסון האתר והשרת. כיום מהירות גבוהה של עליית אתר היא אחד הדברים החשובים ביותר בזירה האינטרנטית. לקוחות שיאלצו לחכות זמן רב עלולים לוותר באמצע הדרך. לכן חשוב לבחור בשירות שמספר גלישה במהירות גבוהה.

 

  1. תמיכה נגישה

האינטרנט זמין 24/7, וככה גם כל התוכן שנמצא בו. בגלל שזה המצב, האתר שלכם צריך להיות פעיל ותקין כל הזמן. לשם כך, חשוב מאוד לבחור בחברת אחסון שמספקת תמיכה טכנית רחבה וזמינה, שתוכלו לפנות אליה עם כל בעיה קטנה שצצה ולתקן אותה בהקדם האפשרי.

 

  1. תקופת ניסיון ובחינה

בגלל שמדובר בבחירה בעלת השלכות משמעותיות לאורך זמן, רצוי מאוד לערוך תקופה ראשונית של ניסיון ובקרה. במהלך התקופה הזו (בדר"כ חודש) כדאי לבחון בקפדנות את ההתנהלות של החברה ואת טיב השירות, וכך להחליט האם להמשיך איתה לטווח הארוך או לבדוק אפשרויות אחרות.

 

לסיכום

חשוב לזכור שאחסון האתר הוא כמו בנק שבו מופקד נכס חשוב שלכם. חשוב לבחור בחברת אחסון רצינית ואמינה, שמתאימה את עצמה לצרכים שלכם באופן אדפטיבי וזמין.

 

שורה של כוננים

אולי יעניין אותך גם

מיטאפ המפקח למפתחי JS
דיגיטל

מיטאפ המפקח למפתחי JS

עולם הפרסום עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו להיות זירת הפרסום העיקרית. כדי להפוך לאנשי מקצוע בעולם הזה, חשוב להכיר את

קרא עוד »
דולרים
דיגיטל

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו מידי יום כשפוגשים אותנו ברחוב היא: "אתם באמת מרוויחים כסף מהאינטרנט?". הרי השכנים שלנו בלונדון כבר יודעים שאנחנו עובדים

קרא עוד »