4 טיפולים שיעזרו לעור שלך להיראות צעיר יותר

העור שלנו מהווה את החוצץ הראשוני בין העולם שבחוץ לבין גופנו, ובפרט עור הפנים שחשוף כמעט כל הזמן לאור השמש. בשל החשיפה המרובה לשמש, יחד עם התבגרות פיזיולוגית, עם הזמן העור הולך ומזדקן, מופיעים עליו קימטוטים והוא מאבד מגמישותו. כיום, יש כמה שיטות טיפול שמאפשרות לשמור על מראה עור צעיר לאורך זמן, ובמאמר הבא נכיר את השיטות השונות.

 

הזרקת בוטוקס

הבוטוקס הוא רעלן שמופק מחיידק שנקרא הקלוסטרידיום. בעת הזרקת הבוטוקס לרקמה התת עורית, נוצרת חסימה של סיגנלים חשמליים שעוברים בין סיבי השריר לבין העצב באזורים בו מוזרק הבוטוקס, והתוצאה של זה היא שריר שלא מתכווץ. מאז שנת 1800 השיטה הוכרה כבטוחה לשימוש, וההזרקות מחלישות את פעילות הבעת שרירי הפנים וכך ממעיטות את הקמטים.

אחד המקומות הראשונים בהם הקמטים מופיעים על הפנים, הוא באזור המצח, וכבר בגיל צעיר יחסית ניתן לשים לב אצל הרבה אנשים לקמטים שמופיעים באזור. על כן, הזרקת בוטוקס במצח ובין הגבות, הם אזורים מאוד נפוצים שעוזרים לשמור על עור מתוח ורענן. טיפול הזרקת בוטוקס מתאים לרוב האוכלוסייה, מלבד נשים שנמצאות בהריון ומניקות מגילאי ה-30 ומעלה.

 

הזרקת חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר שמגיע במרקם צמיגי והוא מצוי אצלנו בגוף באופן טבעי בסחוסים השונים. היתרון של חומצה היאלרונית הוא שהיא מסוגלת לספוג נוזלים, וכך תורמת לגמישות הרקמות וריכוכן בעור הפנים ובאזורים אחרים בגוף.

יתר על כן, עם השנים, בני האדם מאבדים מהכמות של החומצה ההיאלרונית הטבעית שנמצאת אצלם בגוף, ולכן הזרקת החומצה תורמת בהעלמת הקמטים, הוספת נפח לפנים ושמירה על מראה רענן וצעיר. בחומצה ההיאלרונית משתשמים כחומר מילוי זמני כמו במצבים של עיבוי איברים מסויימים כמו מילוי שפתיים, או כאשר חלק מהשומן בפנים אבד. הטיפול משמש לפיסול ומילוי של הפנים באופן זמני.

 

פילינג לייזר

פילינג לייזר פועל בצורה כזו, שבאמצעות כוויה מבוקרת ושימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת, הוא מקלף את השכבות הראשונות של העור, ולאחר מכן יש תהליך החלמה שבו העור יוצר תאי עור חדשים ורעננים. הטיפול מתאים לצוואר ולעור הפנים, ומטרתו היא תיקון העור מנזקי מזג האוויר, ובין היתר הצטברות שומן על העור או פיגמנטציה.

הטיפול אורך כשלושה מפגשים, ואורך גל הלייזר הוא מדויק ולכן מאפשר אחידות בטיפול בשכבות העור השונות. את אורך הגל מתאימים לכל מטופל וסוג העור שלו, והטיפול מתבצע רק בחורף.

 

חומרי מילוי מבוססי סידן

בכל אחד מאיתנו יש סידן בגוף באופן טבעי (בעצמות ובשיניים). למי שמעוניין בהרמה של העור, חומר מילוי שמבוסס על סידן משמש כמילוי לטווח הרחוק. חומר המילוי מעודד יצירת קולגן שאחראי על מיצוק העור, והשימוש בחומר מתאים למי שמעוניין לפסל את פניו, כמו למשל הדגשה של קו הלסת.

 

לסיכום

הטכנולוגיה הביאה איתה חידושים נפלאים גם בתחום רפואת העור והקוסמטיקה. כיום, בעזרת מגוון שיטות טיפול חדשניות, תוכלו לחדש את עור הפנים ולהיראות צעירים ורעננים מתמיד.

מסכה שחורה

 

אולי יעניין אותך גם

הרמת גבות טבעית
אסתטיקה ויופי

הרמת גבות טבעית

הגבות שלנו הן כנראה הדוגמא הטובה ביותר לעד כמה שינוי קטן יכול להיות בעל השפעה גדולה. הגבות שלנו אחראיות על חלק גדול מהמבע שלנו וממראה

קרא עוד »
סוד היופי
אסתטיקה ויופי

מהו סוד היופי? יצאנו לחקור

השאלה מהו סוד היופי היא שאלה מורכבת. התשובה עליה כוללת מרכיבים שונים המעכבים הזדקנות ומטפחים את עור הגוף, הפנים, השיער וכיוצא בזה. במאמר זה נספק

קרא עוד »