טיול משפחתי לתאילנד – אפשרי בהחלט

תאילנד היא אחד היעדים האהובים ביותר לטיול בקרב מטיילים ישראלים מכל פלחי האוכלוסייה – צעירים אחרי צבא, פנסיונרים, זוגות בירח דבש, תרמילאים ומשפחות עם קטנטנים.
מזג האוויר המקומי מאפשר חופשה נעימה כמעט לאורך השנה כולה והטמפרטורות הנעימות כשאצלנו חורף וקר, הופכות את החופשה לחלומית ממש.
ואכן, בשנים האחרונות הפכה תאילנד, שבעבר הייתה שמורה בעיקר למטיילים צעירים, לפופולארית גם בקרב משפחות עם ילדים שגילו את היעד שיש לו כל כך הרבה מה להציע ובמחיר שלא קורע את הכיס.
כן, אם נערכים לכך מראש, אפשר לתכנן חופשה משפחתית לתאילנד בתקציב סביר ולהנות מזמן איכות ביחד גם מבלי לקחת משכנתא או למכור כליה. בנגקוק, פוקט, צ'אנג מאי או ריילי ביץ – "תכנון מוקדם" הוא שם המשחק ואנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לתכנן את חופשת החלומות ולהשאר עם עודף!

• אם אינכם מוגבלים מבחינת תאריך הכנסו לאחד ממנועי החיפוש המאפשרים חיפוש גמיש ללא תאריך ואתרו את המועדים הזולים ביותר לטיסה. מבין התאריכים שיתקבלו ביחרו בתאריך הנמצא במהלך העונה היבשה על מנת שתהנו ממזג אוויר נעים במהלך הטיול.
• זיכרו כי גם בעונה היבשה בתאילנד מזג האוויר עשוי להיות הפכפך ויום שימשי יכול להפוך תוך מספר דקות לגשום וסוער. הקפידו לארוז גם ביגוד ארוך דק ומטריות מתקפלות.
• בתאילנד יש הכל ובזול – זה נכון. אבל איך אומרים? "על טעם וריח…" – אי אפשר להבטיח שתאהבו את הסגנון המקומי ולכן הקפידו לארוז בחכמה – בגדים בכמות מספקת שתאפשר לכם מצד אחד למלא את המזוודה בקניות ומצד שני יהיה לכם מרווח נשימה לכבס אם תצטרכו.
• בנוסף לבגדים הקפידו לארוז: תרופות מרשם (והביאו עמכם העתק מרשם מקורי), תרופות לכאבים ועזרה ראשונה, מגבונים, אלתוש, קרם הגנה (באופן מפתיע הוא יקר בתאילנד), משקפיים/עדשות (וחומר להשרייה) ומטענים/בטריות לכל המכשירים החשובים.
לילדים: חוברות צביעה, טאבלט או משחקים שיעסיקו אותם במהלך הטיסה והן בזמנים מתים בין אטרקציות.
• תכננו את הלו"ז מראש לפרטי פרטים אך הרשו לעצמכם לשנות את התוכניות בספונטניות. כך לא תיקלעו למצב בו יש ריבים לגבי מה עושים ומתי, ומצד שני במקרה שאטרקציה מסוימת סגורה או מסלול לטיול יום עמוס, תהיה לכם תוכנית חלופית ולא תהיו מאוכזבים.
הקפידו לבחור פעילויות בהתאם לגיל הילדים ותחומי העניין שלהם אך שלבו גם כאלה שגם אתם תהנו בהן. זיכרו – חופשה משפחתית מיועדת להנאת המשפחה כולה ולא רק עבור אלה שגובהם פחות ממטר.
• הדרכים בתאילנד יכולות להיות ארוכות וקשות ונוחות חשובה ביותר כאשר מטיילים עם ילדים. זהו לא הזמן לאתגר את עצמכם ואת המשפחה ולעלות על אוטובוס של 5 שעות בדרככם לשום מקום. אם מתאפשר לכם לשכור רכב, לקחת מונית או לעלות על טיסת פנים – עשו זאת.
לגבי טיסות פנים, הורידו את האפליקציות של חברות התעופה המקומיות שלעתים קרובות מפרסמות טיסות במחירים מגוחכים.
• נצלו את ההזדמנות ללמוד דברים חדשים – הכירו לילדים מאכלים שלא הכירו, לימדו ביחד על התרבות המקומית, החגים והמנהגים, שננו מדי יום 5 מילים חדשות בשפת המקום והקפידו לצלם את החוויות החדשות כדי שתוכלו להסתכל עוד כמה שנים ולהזכר ב"פעם הראשונה ש…".

אולי יעניין אותך גם

נוסעים
תיירות

על ESIM לחו"ל שמעתם?

מי שטרם שמעו על ה – ESIM החדשני, כנראה סוברים שנסיעה לחו"ל מצריכה חיפוש מייגע אחר ספקי סלולר ורכישה של כרטיס סים. אחרים שמכירים בטכנולוגיה

קרא עוד »
איינדהובן ראשית
תיירות

איינדהובן – נעים להכיר

כאשר מדברים על חופשה בהולנד רובנו חושבים למעשה על חופשה בעיר הבירה, הלא היא אמסטרדם. אכן, מדובר באחד היעדים הפופולאריים ביותר כאשר טסים לנופש ביבשת

קרא עוד »