טיול משפחתי בקרוואן – מהן העלויות

טיול משפחתי בדרכים הוא אחד הטיולים הכי מגבשים, והכי מלמדים וחינוכיים לילדים.

בשנים האחרונות עלה מספר המשפחות אשר מעדיף טיול משפחתי בקרוואן מאשר טיול שלנים במלונות וצימרים.

לכן, חשוב לדעת כבר לפני מהן העלויות של טיול משפחתי בקרוואן

 

הקרוואן

הדבר הכי בסיסי עליו מוציאים את הכסף הוא כמובן הקרוואן. צריך ללכת למקום בו משכירים קרוואנים, ושם לשכור את הקרוואן שמתאים למספר המטיילים.

המחיר של קרוואן משתנה בהתאם למספר האנשים, ובהתאם לרמת הקרוואן. תוכלו לשכור קרוואן בסיסי שכמובן יעלה הרבה פחות מקרוואן יוקרתי. גם קרוואן לזוג יעלה כמובן הרבה פחות מקרוואן משפחתי.

מחירי הקרוואנים בישראל נעים בין 200 שקלים ביום לבין 1200 שקלים ביום. כמובן שהוצאה על קרוואן זולה משמעותית מהוצאה על מלון. עם זאת, יש לזכור להוסיף גם את מחיר הדלק, שהוא כמובן משתנה בהתאם למסלול הטיול אותו בחרתם.

 

מזון

גם מחיר המזון כמובן משתנה בהתאם למספר האנשים ורמת הטיול. תוכלו לבחור לטייל בפשטות, ולבשל לעצמכם את האוכל. זה כמובן מומלץ מאד ומגבש את המשפחה בעת ההכנה. תוכלו גם לבחור לאכול רק במסעדות ולא להשקיע אפילו דקה על זמן ההכנה, הכל בהתאם להעדפתכם.

זכרו שהיופי בקרוואן הוא שאפשר לבשל בו ואז לקחת את האוכל ולעשות פיקניק במקום פסטורלי בו לא חשבתם שיצא לכם לאכול. זוהי אחת החוויות המיוחדת ביותר שיוצאת מטיול קרוואנים וחבל לפספס אותה.

 

חניונים

ישנם חניונים שעולים כסף. כמובן שאת הקרוואן יש לחנות בחניונים מוסדרים. המחיר של חניון משתנה בהתאם לחניון. לעיתים ייקחו מכם כסף פר קרוואן ולעיתים לפי מספר האנשים.

בנוסף, ניתן לבקש חיבור לחשמל עבור הקרוואן, וזהו שירות שמציעים חניונים רבים. סדרך כלל זה עולה בסביבות ה30 שקלים, עוזר מאד להתנהלות בחניון בלילה.

 

אטרקציות

ישנן אטרקציות רבות בארץ שעולות כסף, ומסלולי טיול שעולים כסף. עם זאת, כמובן שאפשר לעשות טיול קרוואנים בארץ מבלי להוציא שקל על אטרקציות, הכל בהתאם לבחירתכם. הקטגוריה נוספה כדי שתוסיפו אותה לשקלולי ההוצאות כשאתם מחשבים את טיול הקרוואנים.

רעיונות לאטרקציות – מוזיאון, תערוכה, רכבל, מסלול טיול, אומגה, פארק מים. את האטרקציות ניתן למצוא באינטרנט בהתאם למקום בו אתם מתכננים לטייל.

 

אז מה המחיר

לא רשמנו מחיר מדויק כי פשוט אין כזה. כפי שניתן לראות, ישנם פרמטרים רבים שמשפיעים על המחיר הכולל, ולכל משפחה או זוג מחיר הטיול יכול להיות שונה לגמרי

כדי לדעת מה המחיר המדויק עליכם לשבת לפני הטיול ולהחליט כמה אתם מוכנים להוציא על כל פרמטר שנרשם. השאירו כמה מאות שקלים לחריגה, אבל אם תתכננו לא נראה שתצטרכו להשתמש בהם. זכרו שאתם קובעים על מה אתם משקיעים הרבה כסף, תוכלו לעשות טיול זה גם במחיר נמוך וכל המשפחה תהנה.

חוף ים

 

אולי יעניין אותך גם

סוויטה
תיירות

נשארים בבית

חו"ל, חו"ל, חו"ל, כולם רוצים לנסוע לחו"ל. אנחנו מבינים לליבכם כמובן. מסירים אט אט את ההגבלות, מורידים את המסכות והעולם שב לחייך אלינו עכשיו. אבל

קרא עוד »
אותיות
תיירות

12 שעות עמוסות בפריז

נניח ואתם בטיסת קונקשן ויש לכם בדיוק 12 שעות ולא דקה אחת יותר, לחקור את העיר שהגעתם אליה. לאן תלכו? מה תראו? קשה לדרוש מעיר

קרא עוד »
דגל
תיירות

אוקראינה סטייל

הטיסות חזרו וחלקנו מצאנו את עצמנו מחפשים יעד מעניין ודינמי לחופשה הבאה שלנו. אני מנחש, שמרבית הישראלים אינם חושבים על אוקראינה כשהם חושבים על חופשה

קרא עוד »
טיול בטבע
תיירות

מחירים של אטרקציות בדובאי

כשאנחנו יוצאים לטיול בארץ או בחו"ל, אחד הדברים הראשונים שעלינו לעשות זה לתכנן את המסלול. אם מדובר במסלול שכולל אטרקציות, חשוב מאוד לבדוק מהם המחירים

קרא עוד »