חדשנות בעבודה בגובה לשנת 2020

 עבודה בגובה היא חלק בלתי נפרד מענפי הבנייה והתעשייה, ולכן אין פלא שיש מגוון חידושים שמשפיעים על האופן שבו מבצעים אותה.

במאמר הבא נרחיב על כך בהקשר של בטיחות ובמות הרמה, ונבין כיצד מבצעים את העבודה היעילה ביותר.

עבודות בגובה מתבצעות כדי שיהיה אפשר להשיג שורה ארוכה של מטרות. קודם כל, עבודות מן הסוג הזה הן הדרך היחידה להגיע אל הקומות הגבוהות בבניינים רבי קומות. אם אי אפשר לגשת אל הקומה העליונה מהגג או מגלים שמדובר במשימה מסוכנת מדי, הפתרון יהיה להפעיל במות הרמה ולדאוג שהן ייתנו מענה מקיף לצרכים של קהל היעד והלקוחות.

שנית, עבודות בגובה משולבות גם בתוך מקומות סגורים וגם במקומות פתוחים. זה למשל מה שקורה כאשר מבצעים עבודות כאלה באולמות ייצור ובמחסנים, או לחילופין בפרויקטים של בניית בניינים חדשים, שיפוץ מבנים קיימים וכן הלאה. בכל אחד מהמקרים האלה, הדגש הוא על מתן מענה לצרכים של העובדים ושל הקבלן.

 

מה חדש בתחום של עבודות בגובה?

על רקע האמור לעיל אפשר להבין טוב מאוד למה מושקעים משאבים רבים בהטמעת שיפורים בתוך התחום של עבודות בגובה. בראש ובראשונה, אפשר לראות את זה עם הדגמים החדשים של במות הרמה. לא רבים יודעים את זה, אך הביצועים של במות הרמה חדשות הם הרבה יותר טובים בהשוואה לביצועים של הבמות הרגילות.

שיפור בביצועים של במות הרמה מאפשר להתמודד עם משימות שונות של עבודות בגובה. זה מתחיל בדגמים חדשים ומרשימים של במות הרמה מספריים חדשות, ממשיך עם במות הרמה מפרקיות בעלות מנוע דיזל וכולל גם במות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי. מבחינת הלקוחות, אלו חדשות מעולות שמגדילות את הסיכוי לפרויקט מוצלח של עבודות בגובה רב.

 

כללי בטיחות חדשים בתחום

אי אפשר לדבר על במות הרמה או על חדשנות בעבודה בגובה לשנת 2020 בלי להזכיר את כללי הבטיחות. עם כל שנה שעוברת מצטרפים עוד כללי בטיחות אל התחום, תוך כדי צבירת ידע מניסיון העבר. בזכות הידע והניסיון, יש כיום כללי בטיחות שעונים על האינטרסים של בעלי המקצוע ושל הציבור הרחב.

בנוסף, אפשר לראות אביזרי בטיחות חדשים שמשולבים בענף של עבודות בגובה בלי לפגוע בביצועים. בזכות אביזרי הבטיחות החדשים, אפשר לבצע גם עבודות מורכבות בגובה רב וגם לעמוד בלוח הזמנים כפי שהוא נקבע מראש.

 

דרישות חדשות מצד הלקוחות

בצד השני של המתרס יש את הדרישות החדשות של הלקוחות. כאן מתמקדים לא רק בחידושים שעוברים על מי שמבצע את העבודות בגובה, אלא גם על השינויים בדרישות מצד מי שמזמין עבודות כאלה.

דרישות חדשות מצד הלקוחות מציבות רף גבוה של בקרת איכות ובטיחות. אז אם מנצלים את החידושים הקיימים, אפשר לעמוד בהם.

 

איש שרות

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »