השימוש בגרניט פורצלן למטבח

גרניט פורצלן הינו חומר הגלם האידיאלי למטבחים. הוא חזק, עמיד ונראה נפלא גם לאחר שנות שימוש ארוכות. חברת פרביטל משווקת לוחות גרניט פורצלן למטבחים וחדרי אמבט כבר למעלה משישים שנה ומנהלת מפעל מתקדם טכנולוגית לחיתוך לוחות ברמת דיוק מירבית, סריקה ממוחשבת עבור אדריכלים ושירותי התקנה בבית הלקוח. 

 

פרביטל

חברת פרביטל נוסדה בשנת 1956 ומאז ועד היום מובילה את תחום אספקת לוחות שיש לכל מטרה וחיתוך מדוייק באמצעים טכנולוגים מתקדמים. החברה הינה נציגתה הבלעדית של חברת אנטוליני האיטלקית החוצבת שיש איטלקי איכותי כולל סדרות נדירות וייחודיות ועם חברת אינלקו הספרדית המייצרת לוחות גרניט פורצלן באיכות גבוהה במיוחד. כמו כן, פרביטל מייצרת לוחות אבן קיסר ולוחות קוורץ על פי הזמנה גם במידות מיוחדות לבקשת הלקוח.

גרניט פורצלן למטבח

גרניט פורצלן

גרניט הינו אבן טבעית המופקת מהרים גבוהים ברחבי העולם. הוא נחשב לחומר החזק ביותר בטבע אחרי יהלום. ניתן להשתמש בלוחות גרניט פורצלן למטבח, חדר אמבט ושירותים, רצפות ומדרגות בתוך הבית ומחוצה לו. קל מאד לנקות אותו, הוא עמיד בפני רוב השריטות והמכות אך ייפגע במקרים של גרירת חפץ חד או כבד.

כמו כן, הוא רגיש לחום גבוה של תנורים או קמינים ולכן יש לבודד אותם ולהיזהר בפני מגע עם אריח הגרניט. עם זאת, הוא נחשב לחומר הגלם הפופולרי ביותר בישראל אחרי אבן קיסר בשל יתרונותיו הרבים.

 

גרניט פורצלן במטבח

צבעם של לוחות גרניט הפורצלן מגוונים מאד וניתן גם לעבד אותם למרקם מבריק, מט או מחוספס המזכיר אבן טבעית. כך שלמעשה אנו יכולים להתאים את לוחות הגרניט לכל קו עיצובי שנבחר. לוחות גרניט פורצלן משתלבים נפלא עם מתכת, עץ, זכוכית ואבן ויכולים לשמש הן כחיפוי לקיר המטבח והן כמשטח עבודה.

לוחות גרניט פורצלן נחשבים עמידים יותר מחומרי גלם אחרים בפני חום ושריטות אך הם אינם בלתי פגיעים. שימוש בסכינים חדות, צמר פלדה, תנורים לוהטים או הפלת חפצים כבדים עלולים לפגוע בהם.

גרניט פורצלן למטבח

שימושים נוספים לגרניט פורצלן

ניתן לעבד את גרניט הפורצלן לשימושים רבים ואף להוסיף לו צבע או להעניק לו מראה של לוח עץ. מסיבה זו הוא נחשב פופולרי כל כך בענף הבניה כיוון שניתן להשתמש בו כמעט בכל דרך אפשרית. מאחר וגרניט הפורצלן אינו ניזוק משמש ישירה ניתן להשתמש בו גם כחיפוי לגינה, למרפסת או למדרגות חיצוניות. יופיו הרב, קלות הטיפול והטיפוח שלו באמצעות נוזל עדין לניקוי או שטיפת רצפות רגיל הופכים אותו לחומר הגלם האידיאלי.

 

לסיכום

פרביטל מובילה את תחום לוחות השיש והגרניט בישראל כבר למעלה משישים שנה. החברה מייצרת לוחות אבן קיסר ומייבאת לוחות שיש באיכות גבוהה במיוחד מאיטליה וגרניט פורצלן מספרד. לחברה מפעל בעל טכנולוגיה מתקדמת לחיתוך מדוייק במיוחד.

גרניט פורצלן למטבח

אולי יעניין אותך גם

מטבחי ננו
מטבחים

הכירו את מטבחי הנאנו!

מטבחים הם אחד החללים החשובים בבית, והם כבר לא רק מקום לבשל ולאכול. הם הפכו למקום לאירוח, עבודה ולבלות עם משפחה וחברים. עם עליית המגורים

קרא עוד »