הרמת גבות טבעית

הגבות שלנו הן כנראה הדוגמא הטובה ביותר לעד כמה שינוי קטן יכול להיות בעל השפעה גדולה. הגבות שלנו אחראיות על חלק גדול מהמבע שלנו וממראה פנינו. אלא שעם השנים, קמטים, ירידה באלסטיות העור ודילול השיער עלולים להשפיע לרעה על מראה הגבות. יש בשוק שלל פתרונות, והחדשות הטובות הן – יש גם פתרון טבעי!

 

מאיפה להתחיל?

קודם כל, יש לעשות עם עצמנו חשיבה מעמיקה על מה מתאים לנו, מה אנחנו מחפשות, ובאיזה מקום נוכל למצוא את השירות או הטיפול המדויק ביותר לנו. ב- thuya israel למשל, תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים, בשיטות הכי מתקדמות וחדשניות שיש. טיפולי גבות, ריסים, טיפולי פנים, ואפילו קורסים שונים שילמדו אתכן את רזי המקצוע! קפצו לאתר, ובחנו בעצמכן…

 

למה צריך בכלל הרמת גבות?

עם השנים האלסטיות בעורנו פוחתת, כן, גם בפנים, וביחד עם הגרביטציה, צמד חמד, איברי הפנים צונחים מעט מטה, ומתקבל מראה עייף. קצת מדכא, אה? והגבות שלנו, שממסגרות את הפנים שלנו בנאמנות רבה כל השנים, גם הן שוקעות, השערות מאבדות מצבען, וכל הלוק הכללי משדר עייפות וחוסר חיות.

רבות פונות לפתרונות חד פעמיים הדורשים זמן התעסקות רב כל בוקר כמו איפור הגבות, צביעתן, סירוק בג'ל או בסבון גבות וכן הלאה – אבל לא חבל כשיש פתרון קליל וטבעי שיחסוך לכן את כל הכאב ראש הנ"ל?

 

הרמת גבות בשיטת הלמינציה

על קרטין שמעתן? אותו חלבון פלאי המככב בשלל מוצרים קוסמטיים, וביכולתו לשקם, להזין ולשקם רקמות עור ושיער? נהדר. אז בטיפול בשיטת הלמינציה, מושחים את הגבות בחומר המועשר בקרטין, ומסרקים מעלה לצורה הרצויה. החומר מקבע את הגבות, ויוצר מראה עשיר יותר, מלא ובריא. הקרטין גם משקם את השיערה בין טיפול לטיפול! מדהים.

 

זמן זה הכול

עוד יתרון ברור של הרמת גבות טבעית בשיטת הלמינציה הוא הזמן המועט של הטיפול עצמו. אין צורך עכשיו בהכנה ארוכה, התמסרות של כמה שעות או ימים, והחלמה ארוכת טווח. טיפול טבעי לוקח לכל היותר ארבעים וחמש דקות, אין צורך בהכנות, ומרגע שסיימתן אפשר בכיף לצאת בחזרה אל שגרת היומיום כאילו כלום.

בכלום זמן, ובנוחות מקסימלית, תוכלו לסדר לעצמכן מראה חדש וזוהר, בלי כאבים ובלי עניינים. ככה שאם יש לכן אירוע חשוב בקרוב, ובא לכן לשדרג את ההופעה – שקלו בחיוב הרמת גבות טבעית…

 

לסיכום,

הרמת גבות בשיטה הטבעית מתאימה לכולן ולכולם! ויש לה, כמו שהדגמנו כאן, יתרונות רבים. אז אם נמאס לכן מעפרונות גבות בכל בוקר, מג'לים וסבונים, ומההתעסקות הבלתי פוסקת הזו בעיצוב הגבה – לגמרי מצאתן פתרון. ואם פחות מתאים לכן ניתוח, הזרקות, כאבים, והוצאה כלכלית מוגזמת – גם לזה מצאתן פתרון! הרמת גבות טבעית תסדר אתכן לפחות לחודש וחצי של שקט נפשי בין טיפול לטיפול, ותוציא אתכן מרוצות ומלאות מבע.

הרמת גבות טבעית

אולי יעניין אותך גם

סוד היופי
אסתטיקה ויופי

מהו סוד היופי? יצאנו לחקור

השאלה מהו סוד היופי היא שאלה מורכבת. התשובה עליה כוללת מרכיבים שונים המעכבים הזדקנות ומטפחים את עור הגוף, הפנים, השיער וכיוצא בזה. במאמר זה נספק

קרא עוד »