כך תמצאו את הקוסם המתאים לאירוע שלכם

תכנון אירוע יכול להיות דבר לא פשוט בכלל. יש לנו צפיות רבות מעצמנו ובעיקר הצורך ליצור אירוע חד פעמי שהאורחים שלנו לא ישכחו. גם אם מדובר ביום הולדת, חתונה, ברית או בת מצווה – הצורך בחלק אומנותי שימלא את מרכז האירוע הוא הכרחי.

ישנם דברים רבים בשוק שניתן להזמין, סטנדאפיסט, זמר, מופע ריקוד או כדומה, אך כל אלה כבר מאוד מוכרים ולעיתים משעממים. ללא ספק הזמנת קוסם לאירוע שלכם תשדרג אותו לגמרי, וכולם ידברו על האירוע שלכם. אך, איך בוחרים את הקוסם המתאים ביותר לאירוע שלכם? הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

כך תבחרו קוסם נכון לאירועים

כשאתם מחפשים מופע לאירוע שלכם, אתם לא מחפשים סתם מופע, אלא כזה שירים את האירוע שלכם ויתאים את עצמו לאווירה שאתם רוצים ליצור. ישנם כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם וזאת בכדי לא להתאכזב וליצור אירוע שהוא חד פעמי ומרגש עבורכם.

חשוב להבין מה מכיל מופע קוסמים ראשית. מופע קוסמים הינו מופע הומוריסטי שמשתף את הקהל ויוצר חוויה מיוחדת מאוד באינטראקציה עם כל הגילאים שנוכחים. מופעי קוסמים משתנים מאוד מאמן לאמן, אך לרוב המופע הינו שעה, שעה וחצי ומכיל תכנים של קסמים העוסקים בחפצים כאלה או אחרים. ניתן לשלב קסמים על חפצים הקשורים לחוגגים באירוע. כנסו ללינק – https://yaron-mind.co.il.

 

דגשים שמומלץ לשים לב אליהם לפני שאתם מזמינים קוסם לאירוע

לפניכם כמה דגשים חשובים שכדאי לשים לב אליהם בארגון האירוע הקרוב שלכם, כך שהאירוע שלכם יהיה מושלם:

 

  • קוסם שיודע לפנות למירב גילאים: רוב הקוסמים יעניינו את כל הגילאים אך חשוב להבין מי הקהל שלו אתם פונים. אם אתם רוצים להעסיק את הילדים באירוע כך שלהורים יהיה זמן פנוי, או דווקא אתם מארגנים אירוע למבוגרים ורוצים ליצור חוויה שתתאים לגיל יותר בוגר.
  • חפשו המלצות: מנהג זה חשוב תמיד, לפני שאתם מזמינים כל דבר, מומלץ לקרוא ביקורות והמלצות באינטרנט וכך לא להתאכזב. הכי טוב לקרוא המלצות מאנשים שהזמינו את הקוסמים לאירוע שלהם ויכולים לחוות חוות דעת כנה.
  • תיאום ציפיות מול הקוסם: מירב הקוסמים מאפשרים ליצור אירוע שיתאים במיוחד עבורכם ובכך תוכלו לקחת חלק בבניית המופע. מומלץ לקחת אמן שמסכים לעשת זאת ובכך ליצור באמת את המופע שיתאים לאירוע שלכם.
  • מחיר: חשוב לערוך השוואת מחירים. המחירים בשוק נעים בטווחים מאוד רחבים ולכן יש למצוא גם אמן מוערך וטוב אך גם במחיר משתלם. אל תתפשרו על מופע מקצועי אך אל תהססו להתעקש על מחיר שנוח לכיס שלכם. ישנם מופעים קצרים ופשוטים יותר במחירים מוזלים.
  • קוסם שדואג לכל הלוגיסטיקה: ישנם אמנים בשוק שדואגים להקמה, לבניית התפאורה, לסאונד וכדומה ובכך יורידו מכם את העיסוק בכל אלה ויקל מאוד.

אירוע קוסמים

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »