איך תקבלו את הצעת המחיר הטובה ביותר לביטוח בית משותף?

השוק כיום מלא במקומות שמציעים לכם הצעות שונות ומגוונות לגבי ביטוח בית משותף.

לכן, קשה לדעת מהי ההצעה הטובה ביותר.

כדי שתקבלו את ההצעה הטובה ביותר, כתבנו בעבורכם טיפים שיפכו אתכם למבינים בתחום, והדבר יגרום לחברות הביטוח להציע לכם הצעות טובות!

 

מה זה בכלל ביטוח בית משותף?

בית משותף בהגדרתו הוא בניין בו חיים מספר אנשים. אין זה משנה אם הבית בעל מספר קומות מצומצם, או בניין מפואר שקומותיו רבות מאד. ביטוח בית משותף תפקידו מתן הגנה לדיירי הבית המשותף מפני סכנות שעלולות לצוץ.

 

איך בוחרים ביטוח בית משותף?

שלב ראשון – החלטה מה רוצים לבטח

לפני שאתם פונים לחברות ביטוח חשוב מאד שתחשבו לבד מה חשוב לכם לבטח. חברות הביטוח מציעות כיום ביטוחים שונים ומגוונים. ישנם ביטוחים שתפקידם לבטח רק את החללים המשותפים בבית המשותף כמו המדרגות, המעלית, המקלט, הגינה ועוד. ישנם ביטוחים מקיפים יותר שמכסים גם את החלק האינדיבידואלי של כל דייר

חשוב לזכור שאם נהרס הבניין, ולדייר אחד אין ביטוח, אי אפשר לבנות את הבניין מחדש. בדיוק בגלל זה ביטוח בית משותף מקיף מאד יכול לחסוך מאד ברגע שמתעוררת צרה שלא צפיתים מראש.

 

שלב שני – מתן סמכות

בדרך כלל וועד הבית הוא האחראי על הביטוח. בדקו שוועד הבית אכן לוקח אחריות על העניין ולא מזלזל בחשיבותו. במדיה ואתם רואים כי אין ביטוח משותף וועד הבית לא דואג לזה, קחו אחריות או חפשו אדם אחר שייקח. אל תיתנו לדבר חשוב כמו ביטוח בית משותף ליפול בין הכיסאות

 

שלב שלישי – סקר שוק

התקשרו לכמה חברות ביטוח והשוו בין הצעותיהן. יש שני דברים שחשוב שתשימו לב כשאתם מקשיבים להצעות:

  1. מה הביטוח מכסה – נזקים זה דבר אינסופי. ככל שחברת הביטוח מציעה ביטוח מקיף יותר כך תהיו מוגנים יותר. חפשו חברת ביטוח שמגדילה ראש וחושבת על כל סוגי הנזק האפשריים. אם עולה לראשכם נזק שאינו כלול בהצעתה, שאלו עליו, אולי יש באפשרותה לספק לכם ביטוח עליו.
  2. מחיר: ביטוח בית משותף אינו דבר זול, אבל עדיין תמצאו מחירים שונים בין החברות השונות. בדקו והשוו בין המחירים. עם זאת, שימו לב שלא תמיד המחיר הזול ביותר הוא הטוב ביותר. שימו לב מה החברה מבטחת ביחס למחיר אותו היא מציעה.

הכינו רשימה מסודרת בעת סקר השוק, ישנן הצעות רבות ואפשר ללכת לאיבוד ביניהן.

זכרו! אל תקלו ראש בחשיבות של ביטוח בית משותף. אומנם זוהי הוצאה כספית אך במקרה של אסון היא הכרחית. מתרחשים בישראל אסונות רבים בבתים משותפים ובתים שלא ביטוח בביטוח בית משותף חוו הפסד כלכלי עצום, אל תהיו שאננים.

 

מגן

אולי יעניין אותך גם

עידן הביטוחים
ביטוחים

עידן הביטוחים בשנת 2021

ענף הביטוח ממשיך להתפתח ולהשתנות, בעיקר בהשפעת העידן הדיגיטלי בו אנו חיים. משבר הקורונה שגרם לריחוק חברתי וסגרים, לא השפיע על רכישת ביטוחים. בעזרת הטכנולוגיה

קרא עוד »