הסגולות הרפואיות של קנאביס רפואי

בין אם מדובר בעישון ובין אם מדובר בשמן רפואי, לקנאביס יש יתרונות רבים שמעניקים לו סגולות רפואיות המחליפות את התרופות האחרות והמסוכנות יותר.

המאמר יציג את הסגולות הרפואיות של הקנאביס הרפואי.

 

הקנאביס כמונע מחלות כרוניות

קנאביס רפואי מפחית בצורה משמעותית מחלות של לחץ דם, כולסטרול והשמנת יתר. בעקבות מחקרים שנעשו בשנים האחרונות הגיעו למסקנה שלאנשים המשתמשים בקנאביס רפואי יש סיכוי קלוש לחטוף מחלות לב וסוכרת לעומת אנשים שאינם צורכים קנאביס באופן קבוע. יתרה מכך, אנשים שהשתמשו בעבר בקנאביס והפסיקו גם להם סיכוי נמוך יותר ללקות במחלות מסוג זה. בנוסף, הקנאביס הורג תאים סרטניים. כלומר, זוהי לא רק תרופה שמקלה על חולי סרטן כפי שכולנו יודעים, אלא חומר שנלחם בו ומונע את ההתפתחות שלו. בדומה לכך, הקנאביס מונע התקפים אצל חולי אפילפסיה או לפחות מפחית את הכמות שלהם. מחקרים אחרונים אף גילו שלנשים הרות שהשתמשו במהלך ההיריון בקנאביס רפואי נולדו תינוקות עם ראייה טובה יותר, ערניים ובעלי כישורים מוטוריים משופרים. ישנם אף מחקרים המוכיחים שהקנאביס משפר פגיעות של אלכוהול בעוברים אצל נשים הרות.

 

הקנאביס כמונע דלקות ומרגיע כאבים

אצל מבוגרים וילדים כאחד משתמשים בתכשיר שמן קנאביס על מנת להרגיע כאבים. מדובר על מוצר פופולרי במיוחד אצל ילדים על הרצף האוטיסטי ועל חולי אפילפסיה על מנת להתגבר על פרכוסים והתקפים. את השמן ניתן למרוח ישירות על העור או לאדות אותו דבר שמסייע בעיקר לאנשים שמתקשים לעשן קנאביס. בכל מקרה הוא משמש כתחליף פוטנציאלי לשמנים ותרופות מסוכנות יותר ומרגיע את הכאבים שחשים החולים. בנוסף, מדובר על חומר עם רכיבים פעילים המונעים בצקות ויעילים נגד דלקות כמו דלקת פרקים, דלקת מעיים ועוד.

 

הקנאביס מסייע לעלייה במשקל ולשינה

לקנאביס יש תופעת לוואי שיכולה להיות יתרון במקרים מסוימים. כאשר משתמשים בו הוא מגביר את התיאבון. אומנם מדובר בחסרון אך במקרים כמו אנורקסיה, מחלת קרוהן, מחלות בדרכי העיכול או אצל מבוגרים שקשה להם לאכול, הוא בהחלט יכול לסייע. לעומת זאת, ישנם אנשים שחשים בחילות לאחר טיפולים כימותרפיים, כתוצאה מחוסר תיאבון, בחילות בהיריון או כאשר לוקחים תרופות מסוימות. במקרים כאלו הקנאביס עשוי למנוע אותן או לפחות לצמצם את התדירות שלהן. ישנם אף אנשים שמעידים כי עישון של קנאביס לפני השינה מסייע להם להירדם ולשפר את איכות השינה שלהם.

 

קנאביס יעיל למצבים נפשיים פסיכיאטריים

ישנה סטיגמה שאנשים המעשנים סמים ממכרים נוהגים לחוש פרנואידים ואכן זה מוצדק כאשר מדובר על זנים שאינם מתאימים להם או ללא אישור רפואי. למרות זאת, הקנאביס הרפואי יעיל להפחתת תחושות חרדה ומצבי לחץ ודיכאון. לסיכום, לקנאביס הרפואי סגולות רבות ביניהן גם היכולת לחזק את העצמות, לאחות שברים ולסייע בחידוש תאי מוח מעבר לכל מה שהוזכר.

 

תפרחת

אולי יעניין אותך גם

משחק בלאק ג'ק
למבוגרים

5 משחקי מזל שאסור לכם לפספס!

משחקי מזל מהווים צורת בידור מרתקת ומלהיבה, שמושכת מיליוני משתתפים מסביב לעולם. הם משלבים מתח, אדרנלין והזדמנות להרוויח כסף גדול בזכייה אחת. במאמר זה נפרט

קרא עוד »
קמגרה
למבוגרים

מה זה קמגרה?

גולשים רבים פנו אלינו בימים האחרונים וביקשו לקבל מידע אודות תוספים שונים שמתאימים לגברים בלבד. מספר הפניות הרב, גרם לנו להבין כי מדובר בעניין שמצריך

קרא עוד »