הנגשת שולחן קקל – איך עושים את זה

אתגרי ציבור הנכים ביציאה לטבע

ציבור הנכים בישראל מתמודד עם קשיים לא מעטים ביציאה לטבע או לפיקניק בשטח הפתוח. ציבור הנכים, בדיוק כמו כל אדם אחר, מחפשים להכיר פינות חדשות בארץ, לטייל במסלולים השונים ובאתרים ההיסטוריים הרבים הממלאים את ארצנו.

אכן, בשנים האחרונות נעשו מאמצים רבים על מנת להנגיש לציבור הנכים בצורה כזו או אחרת מגוון מסלולים ברחבי הארץ, מוזיאונים, אתרי מורשת ופארקים לאומיים. ההנגשה נעשית באמצעות בניית מסלולים עוקפי מדרגות, בניית שיפועים מתונים המותאמים לכיסאות גלגלים, וכן על ידי הרחבת מסלולים קיימים.

אחד האתגרים אתו מתמודדים ציבור מדהים ולמוד אתגרים זה, הוא ישיבה בשולחנות קק"ל בפארקי הטבע השונים או בגינות פרטיות. שולחנות הקק"ל מותאמים לישיבות מרובות משתתפים ברחבי הטבע, לארוחות משפחתיות ולהתרעננות עם חברים.

למרבה הצער, מרבית השולחנות בנויים בצורה כזו, שלא מאפשרת לציבור הנכים להתקרב במידה מספקת לשולחן ולהתמקם בצורה טובה ביחס לשאר היושבים.

 

הנגשת שולחנות הקק"ל

בעקבות אתגרים אלו, חברת "woodlee", המתמחה בעיצוב והרכבת רהיטי עץ, מייצרת שולחנות קק"ל מונגשים, שעל ידי הפרמטרים השונים אותם נפרט בפניכם, יוכלו גם אנשים בכיסאות גלגלים ליהנות מפקניק משפחתי בגינה או בלב הטבע.

 

מבנה השולחן

השולחן הייעודי אותו מייצרת החברה, דומה במבנהו לשולחנות קק"ל רגילים. אך בניגוד לשולחנות קק"ל אלו, שולחן זה בעל פאות צדדיות רחבות וגבוהות מעט, המאפשרות לאנשים בכיסאות גלגלים להתקדם בצורה הנוחה והמרווחת ביותר לכיוון השולחן ולהצטרף בקלות לשאר היושבים בו.

 

מיקום השולחן

על מנת להפוך את חוויות הישיבה בשולחן המונגש למלאה, יהיה עליכם למקם אותו במקום נוח ונגיש, שניתן להגיע אליו בכיסא הגלגלים ללא טיפוס במדרגות או לרדת ולעלות בשיפועים חדים. בנוסף, מקמו את השולחן במרווח גדול יחסית מקירות, עצים או מכשולים מעין אלו שעלולים להפריע לכיסא הגלגלים להגיע לשולחן המונגש.

 

הרכבת השולחן

ניתן לרכוש את השולחן בעלות של כ- 2,000 ש"ח. במידה ותרצו לבצע הובלה של השולחן למקום מוגדר, השירות יהיה כרוך בעלות נוספת.

בנוסף, אם ברצונכם לבצע הרכבה עצמית של השולחן, ואתם חובבי בנייה בעץ, מומלץ לרכוש ערכה להרכבה מהחברה, בעלות של כחצי ממחיר עלות השולחן הרגילה.

 

חשיבות הבחירה בחברה מקצועית

על מנת להעניק ליושבים בשולחן את חוויית הישיבה האיכותית ביותר, ולקבל שולחן יציב, בעל גימור איכותי וצבע עמיד, מומלץ להשתמש בשירותיה של חברת "woodlee". החברה בעלת ניסיון רב בתחום העיצוב וההרכבה בעץ, ומספקת מוצרי עץ איכותיים ויפים. היכנסו לאתר החברה, בחרו בשולחן המבוקש, ובמקרה של שאלה פנו אל שירות הלקוחות האדיב והמנוסה של החברה.

כך, תוכלו להעניק ליקרים לכם, גם אם הם מתמודדים עם אתגרים כאלו ואחרים, את ההזמנות לשבת סביב שולחנות הקק"ל בהנאה וללא קושי.

 

יער

אולי יעניין אותך גם

סוויטה
תיירות

נשארים בבית

חו"ל, חו"ל, חו"ל, כולם רוצים לנסוע לחו"ל. אנחנו מבינים לליבכם כמובן. מסירים אט אט את ההגבלות, מורידים את המסכות והעולם שב לחייך אלינו עכשיו. אבל

קרא עוד »
אותיות
תיירות

12 שעות עמוסות בפריז

נניח ואתם בטיסת קונקשן ויש לכם בדיוק 12 שעות ולא דקה אחת יותר, לחקור את העיר שהגעתם אליה. לאן תלכו? מה תראו? קשה לדרוש מעיר

קרא עוד »
דגל
תיירות

אוקראינה סטייל

הטיסות חזרו וחלקנו מצאנו את עצמנו מחפשים יעד מעניין ודינמי לחופשה הבאה שלנו. אני מנחש, שמרבית הישראלים אינם חושבים על אוקראינה כשהם חושבים על חופשה

קרא עוד »
טיול בטבע
תיירות

מחירים של אטרקציות בדובאי

כשאנחנו יוצאים לטיול בארץ או בחו"ל, אחד הדברים הראשונים שעלינו לעשות זה לתכנן את המסלול. אם מדובר במסלול שכולל אטרקציות, חשוב מאוד לבדוק מהם המחירים

קרא עוד »