המתנה האולטימטיבית: 5 מתנות לחג שהעובדים בטוח יאהבו

בעל עסק? יש לך עובדים? אל תשכח לפנק אותם בערב החג. החגים הם הזדמנות נפלאה להעניק לעובד מתנה על מסירות ועבודה קשה למען החברה ומטרותיה. הערכה והוקרה לעובד הם הבסיס לאנרגיות טובות במקום העבודה. השקיעו ברווחת העובדים שלכם ותראו תוצאות. עובד שמח ומרוצה הוא עובד טוב, יעיל ואפקטיבי לחברה. הכנו עבורכם כמה רעיונות למתנות חג שימושיות שהעובדים ישמחו לקבל.

 

מתנות חג

בין אם אתם חברה מפנקת, שדואגת למתנות יקרות ערך לקראת החגים, ובין אם תקציבי המתנות שלכם דליל, אל תוותרו על מתנות חג לעבדים. מתנות חג אישיות ושימושיות, מעבר לתווים, תלושים או מתנה לבית. עובד שיוצא לחופשת החג עם מתנה שתשמש אותו באופן אישי, הוא עובד שישמח יותר לחזור לעבוד אחרי החופשה הקצרה.

 

תחשבו אישי

כבעלי עסק, בוסים או מנהלים, חשבו מה יוכל לשמש את העובדים שלכם ביום יום, בין במסגרת העבודה ובין אם בבית. תוכלו, לדוגמה, לתת לעובדים במתנה בקבוקים ממותגים שומרי חום קור. בקבוק כזה הוא שימושי לקפה חם או קר, בהתאם לעונה, וישמש את העובדים מדי בוקר. רעיון נוסף הוא תיק ממותג שיהיה שימושי עבורם ליום עבודה במשרד או בשטח.

 

סביבת עבודה

עובדי המשרד בדרך כלל יושבים שעות מול המחשב, תוכלו לתת להם מתנות חג שיתרמו לנוחות העבודה. כך הם יצאו נשכרים מהפינוק, ואתם תיהנו מעובדים מרוצים, נינוחים ויעילים יותר. מושב אורטופדי או הדום רגליים יהיו מתנת חג נפלאה, שכל עובד ישמח לקבל. ערכת ציוד משרדי ממותג, גם היא שימושית ונחמדה כמתנה אישית לחג.

 

עובדים בשטח

עובדי המשרדים לרוב נהנים מפינוקים כמו שתייה חמה וקרה, ציוד משרדי נגיש ונוח, מחשב מצויד ואביזרים נלווים. אם אתם מעסיקים עובדים שבמסגרת עבודתם מסתובבים בעיקר בחוץ, בין האוטו לפגישות, הקדישו להם מחשבה נוספת. תוכלו לתת להם כמתנת חג אביזרי נוחות לרכב, כמו מחזיק איכותי וממותג לנייד, כרית נוחות למושב הנהג או כיסוי הגה מפנק.

 

פינוקים

אם אתם מעסיקים ממש נחמדים, תוכלו לתת לעובדים שלכם מתנות חג מפנקות במיוחד שיעניקו להם שעות של הנאה אחרי העבודה. תוכלו לדוגמה להעניק להם במתנה ערכת קוקטיילים מפנקת, שכוללת שייקר, כלי ערבוב, מלקחיים וכוסות גבוהים ומפנקים. על אותו משקל, תוכלו לתת במתנה ערכת וויסקי מעץ מהודר. קופסה יפה ומרשימה שכוללת כוסות וויסקי איכותיים, ובקבוקון אישי מנירוסטה. תמיד תוכלו לפנק ולהוסיף גם סיגר להשלמת החבילה.

 

לסיכום

מתנות חג הם חובה עבור מעסיקים שחשוב להם להראות הערכה לעובדים שלהם. עובדים מרוצים ושמחים יהיו טובים ויעילים יותר, כך שהכול חוזר, נתינה וקבלה. אנחנו ממליצים על מתנות אישיות ושימושיות ברמה היום יומית, מתנות ממותגות אפילו טובות יותר. מה שלא תבחרו, תדאגו שהעובדים יצאו מרוצים ורגועים לחופשת החג, כדי שכך גם יחזרו ממנה… חג שמח ☺

מתנות לחג

אולי יעניין אותך גם