המדריך לבחירת דוד שמש

אחרי שנים שבהן היה לכם בדירה רק דוד חשמלי החלטתם לעשות משהו בנידון?

הבנתם גם אתם שבמדינה כמו ישראל, שיש בה שמש כמעט בכל ימות השנה, חבל לא להתקין דוד שמש?

אם כך, כדאי שתדעו שאתם צודקים.

דוד שמש הוא הפתרון הנכון וכדאי שתיקנו לכם דוד כזה עוד היום.

 

מה צריך להשפיע על ההחלטה באיזה דוד אתם בוחרים?

כאשר מדברים על רכישת דוד שמש צריך להבין שהשוק של ימינו מציע מגוון רחב של מוצרים כאלה. לכן יש טעם לעצור לרגע ולראות במה אתם משקיעים ואיזה סוג של דוד שמש אתם רוצים לקנות. ההמלצה שלנו היא לבדוק את כל הנתונים לעומק, כי הניסיון מוכיח שמי שקונה דוד שמש לא רוצה להחליף אותו תוך שנה שנתיים. משמעות הדברים היא שהמוצר הזה צריך להתאים לכם בצורה הטובה ביותר, כי רק כך תבטיחו שתצאו מרוצים. יש טעם לבדוק:

  1. מה הנפח של הדוד? דודי שמש יכולים להגיע בנפח של בין 30 ל 300 ליטר. על מנת שתוכלו להבין כמה נפח צריך להיות לדוד השמש שלכם, כדאי שתדעו: אדם מבוגר משתמש לרוב ב30 עד 40 ליטר של מים במקלחת. משמעות הדברים היא שהשאלה כמה נפח צריך להיות לדוד השמש תלוי, כמובן, במספר הנפשות בבית.
  2. מי ייצר את הדוד? אי אפשר לדבר על דוד שמש מחיר ולא להזכיר את השאלה מי אחרי על הייצור שלו. כמובן שבישראל יש לא מעט חברות שמשווקות ומוכרות דודי שמש שונים, כי יש לכך ביקוש אדיר בארץ. למעשה, בכ85% ממשקי הבית בישראל יש דודי שמש ולכן טבעי שיהיו אפשרויות רבות בתחום הזה. כדאי לבדוק מי עומד מאחורי ייצור הדוד שאתם עומדים לקנות כי זה יגדיל את הסיכוי שתצאו מרוצים.
  3. עד כמה הדוד איכותי? עוד נתון שאנחנו ממליצים לכם לבדוק זו שאלת האיכות. האם מדובר על דוד שיש לו יכולת לבודד בצורה טובה? והאם הדוד יכול לשמור על טמפרטורת המים לאורך זמן? חשוב לברר את הנתונים האלה כי זה מה שיהפוך דוד מסוים לטוב יותר לעומת דודי שמש אחרים.
  4. איך תתקינו את הדוד? הנתון הבא שיוכל לעזור לכם לבחור את דוד השמש שלכם, הוא האם מדובר על דוד שדורש התקנה מיוחדת ומורכבת או לא. מה שבטוח זה שאפילו אם הוראות ההרכבה של דוד השמש שאתם עומדים לקנות יחסית פשוטות, זה עדיין לא אומר שכדאי לכם להתקין אותו לבד.

לסיכום, כמובן שצריך להשקיע ולקרוא כל פיסת מידע אפשרית אודות דוד השמש שלכם, כי כפי שאתם יודעים, לא מדובר על מוצר זול. מצד שני, אתם גם לא חייבים לקנות את דוד השמש הכי יקר שיש כי לא תמיד זה מה שיבטיח שהוא יעבוד בצורה יעילה יותר.

 

אנשי מקצוע

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לעיצוב הבית

יצירת בית יפה ופונקציונלי היא בראש סדר העדיפויות של בעלי בתים רבים. בין אם אתם עוברים לחלל חדש או מחפשים לחדש את המרחב הנוכחי שלכם,

קרא עוד »
ספה נפתחת
לבית ולגינה

איך לבחור ספה?

יש שיגידו שסלון הבית הוא החלל המרכזי והחשוב ביותר בבית, כיוון שחלל זה מרכז בתוכו את כלל בני הבית. בין אם אתם משפחה גדולה או

קרא עוד »