המדריך המלא לתכנון מסיבות רווקים

מתכננים מסיבת רווקים? מזל טוב! מסיבת רווקים היא אירוע מרגש במיוחד שמאפשר לכם לחגוג את הפרק החדש בחייכם יחד עם החברים הקרובים ביותר. מסיבת רווקים היא (בתקווה) אירוע של פעם בחיים, ולכן עליכם לוודא שאתם מתכננים ומנהלים אותה בצורה הנכונה, כדי שאתם והחברים תפיקו ממנה את המיטב.

 

מסיבת רווקים- לא רק במועדון

אם נעצור רגע לדמיין מהי מסיבת הרווקים האידיאלית, מה תהיה התמונה הראשונה שתעלה בראשנו? ככל הנראה בר גדול, משקאות, חברים, חשפניות ואוכל טוב. על אף שמדובר באפשרות מעולה לכל הדעות, כיום יש עוד מגוון רחב של מקומות מעניינים בהם ניתן לארח את המסיבה המושלמת.

בין היתר ניתן להשכיר למשל סירה ולקיים את המסיבה בקרבת החוף. ניתן לארגן מסיבת טבע מהנה ואם תבחרו באפשרות ביתית יותר, ניתן גם לבקש מחבר טוב לארח את המסיבה בביתו. מה שלא יהיה, חשוב שמקום האירוע יתאים לאופי המשתתפים. אם מדובר בחבורה שנוהגת לשטוף את המועדונים בכל ערב, כנראה שאירוע ביתי פחות ירשים אותם.

חשפניות
תכנון ואיסוף הכסף

מסיבת רווקים היא ללא ספק אירוע מהנה, אך גם יקר. התכנון של המסיבה יעסוק בעיקר בתכנון ההוצאות הכלכליות של האירוע על מנת לוודא שאתם בתור המארגנים לא תכלאו להוצאות שלא תוכלו לעמוד בהן. על מנת לעשות זאת עליכם קודם לערוך סקר שוק ולבחון את סך כל העלויות של המסיבה שתרצו לארגן. לאחר מכן, עליכם לחלק את הסכום בכמות המוזמנים שאמורה להגיע לאירוע על מנת לידע כל מוזמן בעלויות.

מבחינת איסוף הכסף, כיום ביצוע משימה זו הוא פשוט בהרבה מבעבר, היות וניתן להיעזר באפליקציות העבר כספים. בעזרת האפליקציות הללו ניתן ליצור קבוצה של כל המוזמנים וכך להישאר במעקב אחר מי העביר כסף ומי לא, וניתן יהיה לוודא כמה כסף צריך עוד לאסוף. חשוב לזכור- לרוב גביית הכסף ממוזמנים לא תכסה את כל ההוצאות על האירוע, ואתם תצטרכו להוציא חלק גדול מהעלויות בעצמכם.

 

איך לא- אוכל ואלכוהול

מסיבת רווקים היא לא מסיבה ללא החלק הזה! כדי להרים את מסיבת הרווקים שלכם לשמיים צריך לוודא שהמוזמנים לא נשארים רעבים או צמאים ולהזמין מראש אוכל ושתייה. ההזמנה תלויה בכמות המוזמנים ובמידה ויהיה צורך תוכלו להיעזר גם בשכירת קייטרינג שיענה על הצורך בקלות, אך בעלות גבוהה יותר.

אם תבחרו לארגן את האלכוהול בעצמכם מומלץ מאוד לקנות את האלכוהול בסמוך למועד האירוע על מנת שהמשקאות יהיו בשיא טריותם במהלך האירוע. גם כאן, ניתן להיעזר בשירותיו של בר למשל שיסמן וי בנושא.

 

סיכום

על מנת לוודא שמסיבת הרווקים שלכם תהיה המסיבה הטובה ביותר שחוותה החבורה, חשוב לבצע את כל השלבים ביסודיות המרבית ולדאוג שבכל שלב אתם בוחרים את האפשרויות שיהיו הכי מהנות לקרובים שלכם, ותזכרו- מסיבת הרווקים הטובה ביותר היא המסיבה שתתאים לאופי שלכם ולחברים שלכם, ולכן מומלץ גם לשתף אותם בתכנון האירוע.

תכנון מסיבות רווקים

אולי יעניין אותך גם

משחק בלאק ג'ק
למבוגרים

5 משחקי מזל שאסור לכם לפספס!

משחקי מזל מהווים צורת בידור מרתקת ומלהיבה, שמושכת מיליוני משתתפים מסביב לעולם. הם משלבים מתח, אדרנלין והזדמנות להרוויח כסף גדול בזכייה אחת. במאמר זה נפרט

קרא עוד »
קמגרה
למבוגרים

מה זה קמגרה?

גולשים רבים פנו אלינו בימים האחרונים וביקשו לקבל מידע אודות תוספים שונים שמתאימים לגברים בלבד. מספר הפניות הרב, גרם לנו להבין כי מדובר בעניין שמצריך

קרא עוד »