הכירו את סטטיטק

רכישה של ציוד למעבדה דורשת מכם מחשבה רבה. החשיבות של הציוד נעוצה לא רק בכך שבלעדיו לא תוכלו לעבוד בנוחות במעבדה, אלא גם בבטיחות שלכם שתלויה בו באופן מוחלט. ספק של ציוד למעבדה חייב להיות כזה שמספק לכם ציוד איכותי, כזה שייתן לכם את השקט הנפשי לעבוד במעבדה בצורה נוחה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על סטטיטק.

 

ציוד למעבדות

כאשר אנחנו מדברים על ציוד למעבדות, חשוב להבין שהציוד מתחלק לשני סוגים. החלק הראשון הוא דומה לכל משרד או מקום עבודה אחר, והוא פשוט ריהוט שנועד לאפשר לנו לעבוד בצורה נוחה במעבדה. כמובן, הריהוט הזה חייב להיות איכותי כדי שנוכל לעבוד במעבדה צורה נוחה. הסוג השני של ציוד הוא החשוב ביותר ביותר, ועבורו חשוב שתכירו את סטטיטק.

 

ציוד בטיחות למעבדה

לא משנה מה התחום שבו המעבדה שלכם עוסקת, סביר להניח שיש בה גם חומרים מסוכנים, או כאלו שמגע איתם עלול לגרום נזק מסוים. כדי להתמודד עם אותם חומרים ולהשאיר את המעבדה כסביבת עבודה בטוחה, אתם חייבים לדאוג לטיפול הולם באותם חומרים. את זה אפשר לעשות רק בעזרת ציוד בטיחות למעבדה, ואת הציוד הזה אתם יכולים להשיג באמצעות סטטיטק.

 

מנדפים

הדבר הראשון הוא מנדפים. מנדפים נועדו להוציא מהאוויר של המעבדה את החומרים המסוכנים ולהשאיר את האוויר נקי. המנדפים פועלים בשתי צורות. האפשרות הראשונה היא מנדפים שמוציאים את החומרים המסוכנים מחוץ למבנה, ומשאירים את החלל של המבנה נקי. האפשרות השנייה היא מנדפים שמטהרים את החומר בתוך המעבדה, ואז מחזירים את האוויר נקי בלי שהוא מסכן אותנו.

חשוב לציין שקיימים מפר סוגי מנדפים, כאשר כל אחד מהם נועד עבור נידוף של חומרים אחרים. מנדף של חומרים ביולוגיים שונה ממנדף עבור חומרים כימיים וכיו"ב, כך שאתם צריכים להתאים את סוג המנדף לחומרים שאיתם אתם עובדים במעבדה שלכם.

 

ארונות וציוד אחסון

הדבר השני שאותו תוכלו לקבל בסטטיטק הוא ציוד אחסון מתאים עבור המעבדה. ציוד האחסון נועד לשמור את החורים והדגימות באופן בטוח, בלי דליפות מיותרות. כמובן, גם את ציוד האחסון עליכם לקנות בהתאם לסוג המעבדה שלכם והחומרים שאיתם אתם עובדים.

 

ריהוט מתאים

הדבר האחרון הוא לדאוג לריהוט מתאים, כמו שולחנות שלא רועדים, כיסאות שנוחים לעבודה מבחינת גובה, וכיו"ב. הדברים הללו אמנם לא נוגעים לבטיחות שלכם, אולם הם מה שמאפשר לכם לעבוד בצורה נוחה במעבדה שלכם.

 

לסיכום

רכישה של ציוד למעבדה חייבת להיעשות אצל ספק אמין ומקצועי. בסטטיטק אתם יכולים להנות מציוד למעבדה כמו מנדפים, ארונות אחסון מתאימים וכמובן שולחנות עבודה. הציוד של סטטיטק עומד בתקני הבטיחות המחירים ביותר, על מנת שאתם תוכלו לעבוד במעבדה בראש שקט ולדעת שכל העובדים שלכם בטוחים. אז אם אתם בונים מעבדה, כל מה שאתם צריכים זה לפנות לסטטיטק.

 

אולי יעניין אותך גם

אופניים
צרכנות

איך בוחרים אופניים חשמליות?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שחושבים שרכישה של אופניים חשמליות זה עניין פשוט ואלו שיודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם פרטים

קרא עוד »
אנשים
צרכנות

שש דרכים להתכונן לכנס מקצועי

כנסים מקצועיים הם הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה.  כנסים מקצועיים הם גם כלי חשוב להתפתחות מקצועית וניתן לשאוב בהם רעיונות לפיתוחים חדשים, לחשוף מוצרים

קרא עוד »
רולטה
צרכנות

3 משחקי אונליין אהובים

המדריך הנוכחי מתאים בעיקר לאנשים כמונו, שעובדים במשרד במשך שעות רבות ולעתים מוצאים את עצמם תרים אחר משחקים שיעבירו להם את הזמן. בימים האחרונים מצאנו

קרא עוד »