הכירו את מערכת המסחר קולמקס פרו – מה היתרונות ואיך משתמשים בה

משקיעים בשוק ההון? יש לנו חדשות בשבילכם! קבלו את המערכת היעילה והסולה ביותר לקניית ורכישת מניות בשוק ההון.

כך תוכלו להבטיח שתקבלו את התשואה הגבוה ביותר עבור ההשקעה שלכם.

רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מהי מערכת קולמקס פרו?

קולמקס פרו מקבוצת CGL היא למעשה פלטפורמת מסחר עבור סוחרים ומשקיעים שרוצים להרוויח. מדובר בחברת שירותי ברוקראז' הפועלת בשוק ההון הבינלאומי ונמצאת בכפיפות מלאה לרגולציה האירופאית בנוסף לרגולציה של FATCA. המערכת של קולמקס פרו מעניקה שירותי מסחר בזמן אמת בבורסות ארה"ב עבור סוחרים רבים בארץ ובעולם. כמו כן, המערכת מציעה גישה למערכות מסחר מתקדמות שמאפשרות לסורים לקבל גישה למניות, מטבע חוץ, סחורות, מדדים, אופציות ותעודות סל. המערכת של קולמקס פרו כוללת בנוסף גם גרפים ונתונים בזמן אמת וניתן לסחור דרכה לפני ואחרי שעות המסחר הרשמיות.

 

מה היתרונות של מערכת המסחר קולמקס פרו?

עלויות זולות למסחר

היתרון המשמעותי ביותר של מערכת המסחר הוא העלויות הזולות שניתן להשיג דרך המערכת. מחיר העמלות זול באופן משמעותי מעמלות אחרות שייגבו מכם הבנקים או ברוקרים אחרים בשוק. שימו לב! קולמקס פרו גובה עד סנט אחד למחיר מניה!

 

פיקוח מלא של רגולציה אירופאית

שימו לב! המערכת של קולמקס ייחודית מאוד משום שהיא פלטפורמת המסחר היחידה בארץ שנמצאת תחת פיקוח אירופאי. בכך קולמקס פרו הופכת למקום בטוח לשים בו את כספי ההשקעה שלכם. המערכת עובדת לפי הכללים של האיחוד האירופאי ( MIFID ) ובעלת רישיום הנחשב למחמיר ( CYSEC  ) שכולל גם ביטוח לקרן המשקיעים (ICF  ). כל אלו מעניקים רשת ביטחון לכסף שלכם ורמת אמינות גבוהה.

 

התנאים של קולמקס פרו הם הטובים ביותר

בנוסף ליתרון העמלות הזולות שיש לקולמקס להציע לכם, המערכת גם תציע לכם תמיכה וחדר עסקאות מסביב לשעון. כל אלו יאפשרו לכם לסחור בזמן ובמקום הנוחים לכם ולהינות מביצוע עסקה מהיר ויעיל בזמן אמת. כמו כן, המערכת פועלת גם מעבר לשעות המסחר בבורסה ותאפשר לכם בכך שלא להיות תלויים בגורמים אחרים בזמן ביצוע העסקה.

 

יתרונות טכנולוגיים נוספים

מערכת המסחר קולמקס פרו תאפשר לכם לבצע את המסחר לא רק במחשב אלא גם דרך הסמארטפון האישי שלכם. המערכת מכילה טכנולוגיה מתקדמת בעלת ביצועים מהירים וכלים יעילים שמשמשים בוחרים ומשקיעים באופן שגורם להם להפיק את המיטב מהשקעותיהם ומשוק ההון באופן כללי יותר.

 

סיכום

למערכת ההשקעות קולמקס פרו יש יתרונות רבים שכדאי לכם להכיר. מעבר למחיר הזול ביותר שניתן להשיג ביחס לעמלות אחרות בשוק, תוכלו להינות גם מיתרון משמעותי של הנגישות והיעילות של המערכת עצמה. כל זאת אודות הטכנולוגיה המתקדמת שבמערכת המאפשרת לכם להשקיע בכל עת ולהפיק את המיטב בשוק ההון. כך תוכלו להנות מביטחון ומתשואה מקסימלית עבור השקעתכם.

מסך

 

אולי יעניין אותך גם

תשלום מס שבח
פיננסים

מי פטורים מתשלום מס שבח?

מי שאינו בקיא בענייני הנדל"ן עלול לא להכיר את החוקים הנוגעים למס שבח. החוק קובע שעל כל רווח שנוצר בעקבות עסקת נדל"ן על המרוויח לשלם

קרא עוד »
דולרים
פיננסים

המדריך המלא לקרנות פנסיה

בעולם אידאלי, כולנו היינו לומדים כמה שנים, מתחילים לעבוד ואחרי 40 שנה פחות או יותר יוצאים לגמלאות. את המשכורת שקיבלנו באותן 40 שנה, תחליף קצבה

קרא עוד »