היעדים החמים ביותר שניתן לגלות בעזרת ג'יפ במרוקו

אם אתם חובבי טיול ג׳יפים, אתם בטוח עוד יותר תחבבו טיול ג׳יפים במרוקו. גם אם אתם לא כאלה שנוסעים כל שבועיים לטיול ג׳יפים במדבר, במרוקו מדובר בחוויה חד פעמית. מרוקו היא ארץ מהממת שמחברת בין תרבויות שונות ותוכלו למצוא במרוקו נוף עוצר נשימה. במרוקו יש לא מעט ארמונות, שרידים רומים, ערים מתקופת ימי הביניים וארמונות ומסגדים שנחשבים היפים ביותר בעולם. מלבד זאת, תוכלו למצוא אגמים מרהיבים ומרחבים אינסופיים, וכל זאת הודות לטיול ג׳יפים של פעם בחיים. 

 

מרקש, קזבלנקה ורבאט

המקומות הפופולריים ביותר ששווה לראות כאשר יוצאים אל טיול ג׳יפים במרוקו הם מרקש, קזבלנקה ורבאט. תוכלו לערוך סיור במסגדים באזור, כולל המסגד הגדול ביותר בעולם שנבנה בראשית שנות ה-90 וכולו מתרומות פרטיות. זה הוא מבנה מאוד מרשים שעונה על כל כללי האדריכלות המסורתיים.

לאחר מכן ניתן להמשיך לטייל בעיר ובכיכרות מפורסמים, שם יש שווקים מסורתיים אך גם מקומות הנחשבים מודרניים כמו למשל בנקים, בתי משפט, מבנה עיריות, בתי קפה, חנויות, דוכנים ועוד. ניתן למצוא בסיור הזה מבנים, סמטאות, קשתות, דלתות עץ ודברים עתיקים ומרשימים מאוד. הנסיעה אל רבאט הבירה, תתאפיין בעיקר בנסיעה לכל אורך החוף האטלנטי שניתן לראות את העיר העתיקה.

 

סיורים בהרי האטלס

מומלץ לבקר באגמים, הנקראים גם אגמי הדמעות ומשם להמשיך בחצייה לכיוון דרום. בדרך יהיה ניתן למצוא כפרים וגם יש אפשרות לחצות קוי מים לכיוון הרי אטלס, שם ניתן למצוא את קניון הטודרה. שם יש מקום מיוחד למדי צפונית לעיר טינריר, מדובר על עמק פורה עם המון מטעי דקל מדבררים וכפרים שעשויים כולם מלבני בוץ.

בדרך יהיה ניתן להבין בפסגות הרים וסלעים מרשימים מדי. העומקים של הערוצים יכולים להגיע גם לפרקים של כ-300 מטרים ורוחבם יהיה 10 מטרים. לא רחוק יהיה ניתן לצפות בקניון המפריד בין הרי האטלס לבין רכס ג׳בל סהרו הטרשי בדרום. ישנם לא מעט כפרים נידחים ואדמות שלא רואים בכל יום.

 

נופים מיוחדים וסלעים

בטיול ג׳יפים תוכלו להגיע גם אל עמק דרעא המפורסם, שם יהיה ניתן באמצעות הג׳יפים לחצות מעבר הרים בגבהים של כ-2,200 מטרים ולהגיע אל תצפית שיהיה ניתן לראות בה את הסהרה. עמק הדרעא נחשב לאחד המקומות הכי מרתקים שתוכלו לבקר בהם כאשר אתם מטיילים במרוקו. בעמק יש קסבות בוץ אדומות, מטעי דקל ירוקים וצוקי מדבר עוצרי נשימה.

 

לסיכום

מרוקו היא אחת מהארצות הנפלאות ביותר לטיול ג׳יפים, מכיוון שיש שם נוף עוצר נשימה שלעיתים ניתן להגיע אליו רק עם ג׳יפ. טיול ג׳יפים הוא תמיד טיול חוויתי עבור כל מי שעושה אותו, אך טיול ג׳יפים במרוקו נחשב לחוויה של פעם בחיים. כך יהיה ניתן לשלב בין מקומות פופולריים במיוחד לבין אתרים שקשה מאוד לאתר.

טיול ג׳יפים במרוקו

אולי יעניין אותך גם