הטעמים הכי מוצלחים לסיגריה שלכם

הטרנד החם ביותר בעולם העישון בשנים האחרונות הוא המעבר לאידוי סיגריות אלקטרוניות.

נדמה שכבר אין צורך להסביר מדוע מעשנים מעדיפים לזנוח את הסיגריה המסורתית ולאייד במקום:

לסיגריה האלקטרונית יתרונות בריאותיים בהשוואה לסיגריה רגילה וכן היא היגיינית הרבה יותר.

בנוסף, רבים מעדיפים את הסיגריה האלקטרונית בשל הטעמים הרבים של נוזלי האיוד מהם ניתן לבחור והמגוון העצום הקיים בשוק.

 

איך עובד האידוי הנוזל בסיגריה אלקטרונית?

בסיגריה אלקטרונית למעשה נעשית החלפה של מנגנון הבערה במנגנון אידוי. אם בסיגריה רגילה שורפים את הקצה, האש מבעירה את הטבק והמעשן שואף עשן לריאות, בסיגריה אלקטרונית ישנו מנגנון המאדה את החומר אותו "מעשנים". הדבר מתאפשר בין השאר בשל העובדה שבסיגריה אלקטרונית אין טבק כמו בסיגריה רגילה אלא נוזל המאודה על ידי מנגנון חימום. אין בערה ושריפה ולכן גם אין עשן – יש אדים.

 

נוזל האידוי בסיגריה אלקטרונית

כאמור, נוזל האידוי הוא החומר אותו "מעשנים", בדומה לטבק בסיגריה רגילה. לרוב נוזל לסיגריה אלקטרונית מכיל ניקוטין, על אף שישנם נוזלים שלא מכילים ניקוטין. למעשה השליטה בכמות הניקוטין היא אחד מהמאפיינים הגורמים לאנשים להעדיף סיגריה אלקטרונית: ישנם נוזלים עם כמויות ניקוטין שונות כך שניתן לקנות את הנוזל עם הכמות המתאימה. בנוסף, אם אתם מעוניינים בכך תוכלו להפחית את כמות הניקוטין לאורך הזמן עד שתוכלו להפסיק עם הניקוטין לגמרי.

 

באיזה טעמים בא נוזל לסיגריה אלקטרונית?

השוק מגיע מגוון רחב מאוד של טעמים עבור נוזל לסיגריה אלקטרונית: תוכלו לקנות נוזל בטעם וניל, שוקולד, קפה, תות, מלון, אבטיח ועוד אפשרויות רבות וטובות. בחירת הנוזל מקנה חוויית אידוי איכותית, מוסיפה טעם לאידוי ומגבירה את ההנאה.

מומלץ להשקיע מחשבה בבחירת הנוזל לסיגריה האלקטרונית, מכיוון שחוויית אידוי איכותית נגזרת בין השאר מנוזל איכותי. קנו את הנוזל בחנות מוצרי עישון ואידוי המתמחה בכך בה תוכלו להיעזר בצוות המכירות על מנת שיסייעו לכם למצוא את הנוזל המתאים במיוחד בשבילכם.

 

מהם המחירים של סיגריה אלקטרונית ונוזל אידוי?

המחיר של הסיגריה האלקטרונית עצמה תלוי בשני גורמים מרכזיים: הראשון הוא המותג שאתם קונים, והשני הוא החנות בה אתם קונים את הסיגריה. לרוב סיגריה אלקטרונית איכותית תעלה כמה מאות שקלים. זה נשמע יקר, אך תחשבו כמה קופסאות סיגריות ייחסכו עבורכם בקנייה של הסיגריה האלקטרונית – מדובר על כמות עצומה של סיגריות בשווי אלפי שקלים!

נוזל לסיגריה אלקטרונית נגמר אחת לתקופה ויש לקנות חדש. נוזל איכותי יעלה לרוב בסביבות העשרות שקלים לבקבוק, לתלוי כמובן במותג ובחנות. לרוב ככל שתקנו יותר בקבוקים המחיר עבור כל בקבוק יהיה נמוך יותר.

 

היכן מומלץ לקנות סיגריה אלקטרונית ונוזלים לסיגריה אלקטרונית?

אחד המקומות המומלצים לקניית מוצרי עישון ואידוי הוא רשת החנויות טבק עבודי. בטבק עבודי תוכלו לקנות את הסיגריות האלקטרוניות והוופורייזרים המתקדמים ביותר, וכן יעמוד בפניכם מגוון נוזלי אידוי לבחירתכם.

 

טעם רימון

אולי יעניין אותך גם

מכשיר סלולרי
לייף סטייל

סדרות מומלצות בנטפליקס

נטפליקס הוקמה למעשה ב- 1997, אך פרצה לתודעה שלנו יחסית בשנים האחרונות. נטפליקס מציעה מינוי חודשי זול יחסית, ומספקת בתמורה שירותי צפייה באיכות גבוהה ובממשק

קרא עוד »