החתול עושה את צרכיו בבית – יש פיתרון?

לא מזמן החלטתם שאתם מאמצים חתול ומאז הבית שלכם הפך למקום שלא באמת נעים לחיות בו? החתול עושה את צרכיו בכל מקום בבית ואתם כבר קרובים לייאוש? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון.

למה זה קורה?

עוד לפני שננסה להבין מה עושים כדי לשפר את דרכיו של החתול, ועוד לפני שמבררים מידע בנושא של צעצועים לחתולים מחיר, כדאי להבין למה זה קורה. יש לא מעט סיבות שבגללן חתולים עלולים לא להשתמש בארגז החול שלהם, כמו לדוגמא: הארגז לא מוצא חן בעיניכם, החול לא מספיק טוב או שאולי המקום לא מספיק נקי. לכן חשוב מאוד לבדוק את הנושא הזה, ובמידת הצורך, כדאי יהיה לנסות ולהחליף את הארגז. נסו לנקות אותו לעיתים קרובות יותר או לקנות חול מסוג אחר, כי כמו שכולנו יודעים, חתולים הם יצורים שיכולים להיות מאוד רגישים לנושאים הללו.

חית מחמד

האם זו בעיה בריאותית?

ישנם מקרים אחרים שבהם הסיבה לכך שהחתול עושה את צרכיו בבית קשורה יותר לעניין רפואי. לכן, בין אם אתם חושבים שיש לו דלקת בדרכי השתן ובין אם אתם חוששים שיש לו כל בעיה אחרת, מהרו לקחת אותו לווטרינר. אומנם כל מי שיש לו חתולים יודע שלא פשוט לקחת אותם למרפאה הווטרינרית, אך מצד שני, לדחות את העניין זה לא מה שיעזור. לכן מומלץ לנסות לעשות זאת עוד היום, שכן במידה והחתול אכן סובל מבעיה בריאותית כלשהי, בצורה כזאת אפשר יהיה לסייע לו וגם לפתור את הבעיה של עשיית צרכים בבית.

איפה קונים אביזרים שונים לחתול?

בין אם אתם רוצים להחליף את ארגז החול של החתול, את החול עצמו שאולי אתם בכלל מחפשים את המקום המושלם לרכישת מזון לחתול שלכם, ברור מדוע אתם מתלבטים לאיפה כדאי לכם לפנות. האמת היא שיש מגוון רחב של מקומות, שכן בסופו של דבר, רבים מאיתנו מגדלים חיות מחמד ולכן אפשר למצוא לא מעט חנויות כאלה. אם הייתם חושבים לצאת לחוויה כמו רייזרים במרכז, לא הייתם רוצים לדעת הכול אודות חברת הרייזרים שאליה חשבתם לפנות? התשובה היא כמובן כן. לכן אנחנו מציעים שתעשו את אותו הדבר גם כאשר אתם מחפשים חנות חיות, כי למה שתשלמו ביוקר? כמו כן, קחו בחשבון שיש היום יותר ויותר חנויות שמאפשרות לכם גם לקנות הכול ישירות באינטרנט, כי הן כוללות גם אתר אינטרנט שמהוו חנות ווירטואלית. שווה לבדוק את האופציה הזאת כי לא פעם זה יוצא הרבה יותר זול וגם יותר נוח, אז למה לא? מה שבטוח זה שלא משנה למה החתול שלכם עושה את צרכיו בבית ולאיזה סיוע הוא זקוק, שכן בכל מקרה כדאי שתנסו לעזור לו, ויפה שעה אחת קודם.

אולי יעניין אותך גם

כמה עולה גור
בעלי חיים

כמה עולה גור שיצו גזעי?

כלב מסוג שיצו הוא כלב מאוד פופולארי במחוזותינו, וגור שיצו גזעי הוא עוד יותר פופולארי. רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? כאן תמצאו את כל

קרא עוד »