חודש ראשון מתנה: הכירו את החברות שמציעות ניסיון חינם

התחרות האדירה בין חברות שירותי הטלוויזיה מצריכה מהלכים כמה שיותר משתלמים בצד של הצרכן.

הצרכנים כבר לא חוששים עוד לעבור לחברה אחרת בעקבות הצעה טובה יותר ולכן מוצע בחלק מהמקומות חודש ניסיון חינם שבמהלכו אפשר לבדוק את השירות, הממשק ומגוון התכנים ורק אז לקבל החלטה מושכלת.

ריכזנו לכם את כל החברות שמציעות תקופת ניסיון בחינם.

רוצים להישאר מעודכנים בכל המחירים? היכנסו לאתר השוואות המחירים הטוב בישראל סמארט קאט בכתובת – https://www.smartcut.co.il וצפו בכל החבילות והמבצעים של כל חברות הטלוויזיה הקיימות.

 

סלקום TV: חודש ניסיון חינם בכל החבילות, כולל משולבות הסלולר

סלקום tv הולכת וצוברת מוניטין בתחום הטלוויזיה ומציעה חבילה משתלמת ב-99 ₪ בחודש, עם כל הערוצים הישראליים ומגון ערוצי ילדים, ספורט, סרטים וסדרות. המצטרפים יקבלו קוד שיהיה אפשר להתחיל לצפות בעזרתו מכל מכשיר (דרך הממיר או דרך סמארטפון, מחשב, טאבלט, טלוויזיה חכמה) ולהוריד את אפליקציית סלקום tv.

חודש הניסיון תקף גם למצטרפים לחבילת הקוואטרו של סלקום:  2 קווי סלולר עם גלישה בנפח של 30 ג'יגה + ספק ותשתית אינטרנט 100 מגה + טלפון קווי + חבילת טלוויזיה במחיר של 225 ₪ לחודש במשך שנתיים. הטריפל כולל ספק ותשתית 100 מגה + טלפון קווי + חבילת טלוויזיה במחיר של 159 ₪ לחודש למשך שנה.

 

NEXT: חודש ניסיון חינם בכל החבילות, עם 5 חודשים מוזלים

שירות הסטרימינג הייחודי של הוט מאפשר צפייה בתכני הוט מכל מקום וללא ממיר, באמצעות מכשירי המובייל. גם כאן תקבלו ניסיון חינם למשך חודש אחד, שבו תוכלו לבדוק האם אתם נהנים מהחיים שללא ממיר, בכפוף למחירים האטרקטיביים המוצעים בנקסט.

כאן תקבלו חבילת תוכן המורכבת מערוצי סדרות, סרטים, ערוצי ילדים, ספורט ועוד כולל ספריית VOD מגוונת החל מ-29 ₪ לחודש. חודש המתנה רלוונטי גם למנויי חבילת "מקסימום טלוויזיה" הכוללת את חבילת התוכן עם למעלה מ-45 ערוצים + סטרימר מתקדם מבית שיאומי המבוסס על Android TV ובעלות של 79 ₪ לחודש.

המצטרפים ייהנו מחודש ראשון ללא עלות, כשהחל מהחודש השני ישלמו דמי מנוי מופחתים למשך 5 חודשים ורק לאחר מכן (כעבור חצי שנה) ייגבה התשלום החודשי המלא.

 

סטינג TV:

מותג הלואו קוסט של יס מציע גם הוא חודש חינם, הניתן בבחירת כל החבילות הקיימות. החברה מציעה מסלול טלוויזיה עם כל חבילות התוכן וערוצי הפרימיום (ללא ערוצי ספורט פרימיום וערוצים למבוגרים), בממירי יס או שיאומי המבוססים על הטלוויזיה של אנדרואיד.

גם הפעם תהנו לאחר החודש הראשון במתנה מחמישה חודשים בעלות מוזלת, כשרק לאחריהם יתחיל להיגבות מכם המחיר הרגיל.

 

נטפליקס:

החברה הפופולרית בישראל ובעולם מציעה חודש ראשון חינם לכל החבילות, עם צפייה מכל מכשיר. שירות הסטרימינג מאפשר ליהנות מעולם עצום של תכנים לצפייה מהסלולרי, בטלוויזיה החכמה, במחשב ובטאבלט. ניתן להצטרף לשירות של נטפליקס גם דרך פרטנר TV או סלקום TV מבלי לוותר על חודש הניסיון בחינם.

 

אפליקציות טלוויזיה חכמה

אולי יעניין אותך גם

אופניים
צרכנות

איך בוחרים אופניים חשמליות?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שחושבים שרכישה של אופניים חשמליות זה עניין פשוט ואלו שיודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם פרטים

קרא עוד »
מיקרוסופט
צרכנות

הכירו את סטטיטק

רכישה של ציוד למעבדה דורשת מכם מחשבה רבה. החשיבות של הציוד נעוצה לא רק בכך שבלעדיו לא תוכלו לעבוד בנוחות במעבדה, אלא גם בבטיחות שלכם

קרא עוד »
אנשים
צרכנות

שש דרכים להתכונן לכנס מקצועי

כנסים מקצועיים הם הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה.  כנסים מקצועיים הם גם כלי חשוב להתפתחות מקצועית וניתן לשאוב בהם רעיונות לפיתוחים חדשים, לחשוף מוצרים

קרא עוד »
רולטה
צרכנות

3 משחקי אונליין אהובים

המדריך הנוכחי מתאים בעיקר לאנשים כמונו, שעובדים במשרד במשך שעות רבות ולעתים מוצאים את עצמם תרים אחר משחקים שיעבירו להם את הזמן. בימים האחרונים מצאנו

קרא עוד »