הובלות לדירה ללא מעלית

הובלת דירה היא סיפור לא פשוט, ודורש זמן ואנרגיות רבים. נוסף על כך, משולבים בהובלת דירה גורמים נוספים שאינם נמצאים בשליטתכם, שעשויים להשפיע על המחיר והמקצועיות של הובלת הדירה. בחירת חברת הובלה מיומנת ומנוסה תוכל להבטיח כמה שפחות תקלות ומקסימום הרגשה טובה. במאמר זה נפרט על חשיבותה של חברת ההובלה וכן על הובלות לדירה ללא מעלית.

 

כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש

הובלת דירה בעצמה היא גם ככה עניין מורכב, וכשמדובר על הובלות לדירה ללא מעלית מדובר בעניין שאפילו מסבך את העניינים קצת יותר. אמנם תכנון טוב של ההובלה והשכרה של שירותי הובלות של חברה מקצועית וטובה תפחית את כאב הראש ותהפוך את המעבר לחוויה חיובית לגמרי.

ארגזים

 

מה ההבדל בין הובלות לדירה ללא מעלית לדירה עם מעלית?

קיימים מספר הבדלים משמעותיים בין הובלות לדירה ללא מעלית לבין הובלות לדירה עם מעלית, שבראשם עבודת הסבלות. ברגע שיש מעלית בבניין, כל נושא ההובלה הופך לנגיש יותר ומאפשר לסבלים לעבוד הרבה פחות קשה. בהתאם לכך נושא המחיר משתנה גם הוא.

לעומת זאת, הובלות לדירה ללא מעלית היא מורכבת בהרבה יותר עבור הסבלים. הסבלים צריכים לטפס במעלה המדרגות עם הציוד שלכם, כשלרוב לא מדובר בציוד במשקל נוצה. ארגזי קרטון עם בגדים, ארגזים עם חפצי נוי כבדים, ארגזים עם נעליים ועוד ועוד ארגזים, הם ארגזים בעלי משקל כבד, וברגע שאין מעלית שיכולה לסייע להעלאה שלהם לדירה – הדבר גם שואב כוחות מהסבלים וגם לוקח יותר זמן. שני הדברים האלו משפיעים באופן ישיר על מחיר ההובלה שתשלמו.

 

ומה עם חפצים כבדים אפילו יותר?

הובלות לדירה ללא מעלית שכוללת חפצים כבדים יותר כמו רהיטים, פסנתרים וכו', יכללו בתוכן שימוש במנוף. שימוש במנוף בהובלות לדירה ללא מעלית הוא כמעט הכרחי, במיוחד כשמדובר על דירה שממוקמת בקומה גבוהה בבניין ללא מעלית.

השימוש במנוף על מנת לקיים הובלות לדירה ללא מעלית גם הוא מייקר את העניינים.

 

אז כמה עולה הובלות לדירה ללא מעלית?

המחירים כמובן משתנים בהתאם לקומה שבה נמצאת הדירה, כמות הקרטונים והציוד שיש להוביל, שעות העבודה וכו'. באופן כללי מדובר על מחירים שנעים בין כ-600 ש"ח עבור הובלת דירת חדר ועד 3,200 ש"ח עבור הובלת דירת ששה חדרים, כשתוספת עבור שימוש במנוף עומדת על כ-350 ש"ח לשעת עבודה.

המחירים הם כמובן כלליים ויש להתייעץ עם חברת ההובלות הנבחרת לקבלת הצעת מחיר רלוונטית ועדכנית.

 

חברת הובלות מומלצת

הובלות לדירה ללא מעלית מומלץ לעשות עם חברת הובלות מקצועית ומנוסה. חברה שכזו היא חברת אירית הובלות, המקיימת הובלות לדירה ללא מעלית ומציעה שירות אדיב ואיכותי. לכל הפרטים היכנסו לאתר של חברת ההובלות אירית הובלות.

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »