הדפסות מסמכים ללא הגעה לבית הדפוס – איך עושים את זה?

אם בעבר היינו זקוקים לחברים עם מדפסת כדי להדפיס תמונה או עבודה חשובה, כיום כמעט בכל בית נמצאת מדפסת לשימושים שונים – מהדפסת דפי יצירה ועד מסמכים חשובים.

אבל כאשר הצורך הוא להדפיס תוצרים ומסמכים באופן מקצועי ומסחרי מרחוק, חשוב שבית דפוס מצוין יעשה זאת עבורכם מבלי שתאלצו להגיע אליו שוב ושוב.

 

מתי מומלץ לפנות לבית דפוס?

כאשר הצורך הוא בהדפסה בהיקפים מסחריים במחיר אטרקטיבי ובאיכות גבוהה, נדרש בית דפוס מקצועי שיוכל לעשות זאת עבורכם ככל שתצטרכו. מכיוון שחברות ובעלי עסקים שונים לא תמיד מסוגלים לגשת פיזית לבית הדפוס וזקוקים לדרך לתקשר עם אותו בית דפוס מרחוק בכל פעם שישנה הזמנה חדשה, עולה הצורך באפיקי תקשורת חדשים שבית הדפוס מסוגל לאפשר ללקוחותיו ולקבל באמצעותם הנחיות לביצוע ההדפסות כפי שהוזמנו.

 

כיצד להזמין מוצרי הדפסה?

הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם בית דפוס חדש היא לחייג אליו. בכל בית דפוס ישנו מענה טלפוני לשאלות ובאמצעותו תוכלו לקבל הצעות מחיר משתלמות לצרכי ההדפסה שלכם. בדרך כלל כאשר מדובר בהדפסת מסמכים בשחור לבן וללא צורך בגרפיקה מיוחדת, יהיה ניתן לספק לכם מחיר אטרקטיבי ובדרך כלל אפילו נמוך יחסית למחיר של הזמנה בודדת ולאורך כל משך ההתקשרות.

לאחר שתיאמתם מול בית הדפוס את הפרטים בנוגע לתחילת העבודה מולו, עיקר ההזמנות יבוצעו דרך תכתובת מייל. בית העסק יוכל לשלוח הזמנות לאותו בית דפוס תוך צירוף כל הקבצים הנדרשים ולקבל אותם מודפסים וכרוכים כנדרש באמצעות דואר שליחים או נציגים פיזיים מבית הדפוס.

 

אפשרויות מיוחדות להדפסות מרחוק

בבתי דפוס מקצועיים וותיקים כמו ישראגרף, קיימת האפשרות ללוות את הלקוחות גם לאורך תהליכי הפקת מוצרי דפוס מתקדמים יותר, כמו למשל הדפסות רול אפים, שלטי חוצות, חוברות וספרים, פליירים ועוד. גם כאן הקשר יכול להישמר מרחוק אך יתווסף לו איש קשר נוסף ממחלקת הגרפיקה של בית הדפוס, שתעצב ותתכנן את מראה התוצר מול הלקוחות ולקבל את אישורם דרך המייל לפני ההדפסה.

 

הדפסות ללא הגעה בתקופת הקורונה

בעידן הקורונה כשאנו נדרשים לשמור באופן מוגבר על בריאותנו, עולה פי כמה וכמה הצורך בקבלת שירותים מרחוק. בתקופה זו הצורך בהפקת תוצרי הדפסה משתנה ודורש התאמות מיוחדות. חשוב מאוד שבית הדפוס שמולו פועלים יוכל להסתגל בקלות לשינויים ולפעול באופן מסודר גם מול עובדים מהבית, או ארגונים שהצורך שלהם בהדפסות כרגע עשוי להיות שונה לחלוטין. כמובן שהקורונה לא פוגעת בתפקוד של בית הדפוס והתוצרים אמורים עדיין להיות חדים, צבעוניים וברזולוציה מצוינת.

 

לסיכום,

אם אתם זקוקים למסמך מודפס, תוכלו לעשות זאת בקלות דרך המדפסת הביתית ולקבל תוצר מעכשיו לעכשיו. אך אם הצורך שלכם הוא בכמות גבוהה של חומרים מודפסים, בתוצרים שאינם בהכרח מתקבלים על גבי דף פשוט, בצבעים עשירים ובגימור מקצועי – בית הדפוס ישראגרף עומד לרשותכם גם מרחוק ומקבל הזמנות מבלי שתצרכו להגיע פיזית למקום בשום שלב.

 

דפים מודפסים

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »