האם קיים קורס בערבית אונליין ואיך עובד תהליך הרישום

למידת שפות חדשות היא חשובה מאוד ויכולה להיות מרגשת ובעיקר מאתגרת במיוחד אם אתם נמצאים בשגרת יום יום בה אין את דוברי השפה סביבכם שתוכלו לתרגל איתם. כיום ישנן מספר דרכים שדרכן ניתן ללמוד שפות שונות ואחת מהן היא לימוד אונליין. נחשפנו ליתרונות למידת אונליין עם הגעת מגפת הקורונה לחיינו, וביניהם היכולת לתרגל חומר מוקלט כמה פעמים שרק נצטרך בכדי להבין את החומר. במאמר זה נענה על השאלה האם קיים קורס ערבית אונליין  וכיצד ניתן להירשם לקורס כזה?

 

עוד לפני שנלמד היכן ניתן ללמוד ערבית, חשוב שנדע מהם היתרונות בלימוד השפה?

כיוון שאנו חיים בישראל, מדינה אשר חיים בה כ-2 מיליון ערבים ומוקפת במדינות ערביות, למידת השפה הערבית הפכה חיונית ונחוצה להבנת השכנים שלנו. עבור חובבי הספרות דעו כי השפה הערבית מלאה בספרות עתיקה ובתרבות עשירה מעבר היותה שפת דת האסלאם. לא מעט צעירים במעוניינים ללמוד לימודי מזרח תיכון ואסלאם ימצאו כי לימוד השפה הערבית לפני תחילת התואר מסייעת להם במהלך הלימודים. מעבר לכך שהשפה הערבית משמשת כשפתן של כ-30 מדינות ערביות בעולם.

 

היכן ניתן ללמוד קרוס ערבית אונליין?

אולי תופתעו לדעת כי לימוד קורסי שפות אונליין הוא דבר די פופולארי בייחוד עם היכולות הטכנולוגיות של היום בהן ניתן להתחבר לאינטרנט בעזרת המכשיר הסלולרי כמעט מכל מקום. אחת המכללות המציעות קורס אונליין היא מכללת מדוברת המציעה לימודים בכמה רמות בהתאם לרמת הידע שלכם בשפה, ישנם קורסים למתחילים וקורסים למתקדמים. את הקורסים ניתן ללמוד גם באפן מקוון וגם באופן פרונטלי בהתאם לנוחיותכם כאשר הקורסים מועברים לרוב במפגש של פעם אחת בשבוע.

 

 

כיצד מתבצע תהליך הרישום?

במכללת מדוברת מביאים את קורס האונליין שלנו לשפה הערבית יחד עם אמונה כי יש ללמוד את השפה הערבית בצורה עשירה ומלאה יחד עם לימודי שירים, פתגמים, סיפורים ברכות ונימוסים שהם חלק עיקרי מהשפה. את הקורסים מעבירים מרצים בעלי ניסיון עשיר המעורים בשפה ובסלנגים המתחדשים שלה תוך רצון אמיתי ושליחות ללמדה. את הרישום ניתן לבצע על ידי השאר פרטים באתר האינטרנט של מכללת מדוברת ושם יצרו עמכם קשר ויתאימו את הקורס הרלוונטי לכם לפי רמת הידע שלכם.

 

לסיכום:

כיום אנו מבינים את החשיבות של לימודי שפה נוספת ובייחוד למידת השפה הערבית המשמשת כשפה השנייה המדוברת בישראל. הלימודים מתקיימים באונליין בכל הרמות ומאפשרים לכם לחזור לחומר שהתקשיתם בו לאורך הקורס כמה פעמים שאתם רק צריכים בשונה מלימודים פרונטליים. בארץ ישנם מספר מוסדות לימוד המציעים קורסים בערבית, על מנת למצוא את המקום המתאים לכם בררו בין שלל הקורסים שמצאתם רלוונטיים לכם והדקו עלויות והמלצות והכי חשוב, תהנו מהדרך כי ידע זה כח!.

מחשב

 

אולי יעניין אותך גם

מכונות אריזה
הורות

למה משמשת מכונת אריזה?

מכונת אריזה כפי שניתן להבין מהשם שלה, נועדה לאריזה וסגירה של מוצרים שונים. מכונות אריזה משמשות במגוון תחומים בתעשייה, החל מאריזות של מזון וכלה באריזות

קרא עוד »