האם עדיף לבחור מתנה או לתת גיפט קארד לעובדים

אחת ההתלבטויות הנפוצות ביותר שעולה בקרב מנהלים ואחראי HR בעסקים שונים נוגעת למתנות לעובדים. שכן, כל אחד רוצה להיות בטוח בכך שהוא מעניק לעובדים שלו את המתנה המושלמת עבורם. הבעיה היא שכל עובד הוא עולם ומלואו, כך שלעיתים, זה קשה למצוא את המתנה שתתאים בדיוק לכולם. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק האם כדאי לשבור את הראש על מתנה או לתת גיפט קארד לעובדים. הישארו אתנו ותגלו מה המסקנה שלנו בנושא.

 

היתרונות והחסרונות בבחירת מתנה לעובדים

הדרך הטובה ביותר להגיע למסקנה חד משמעית בנושא עוברת דרך טבלת יתרונות וחסרונות. לכן, בחרנו להציג בפניכם את כל המידע שריכזנו בנוגע להענקת מתנה לעובדים. ערכנו שיחות עם עובדים רבים שקיבלו מתנה בשנים האחרונות ונוכחנו לדעת שמרביתם ציינו כי הם לא עשו בה שימוש כלל. לדבריהם, היתרון היחידי שקיים נוגע למי שמחליטים על המתנה (אלו שנמצאים בדרג גבוה). שכן, הם בוחרים בפריט שישמש אותם, אבל הוא לא בהכרח נכון לשאר העובדים.

מתנה לעובדים

היתרונות והחסרונות בבחירת גיפט קארד לעובדים

שיחות שערכנו בנושא גרמו לנו להבין שיש לא מעט יתרונות בהענקת כרטיס גיפט קארד לעובדים. שכן, עובדים רבים ציינו בפנינו שהם עשו שימוש הולם בכרטיסי הגיפט קארד שקיבלו עד היום. היו מי שניצלו את ההזדמנות לצאת לארוחה עם בן הזוג, בעוד אחרים השתמשו בו ליום כיף עם חבר או חברה. גילינו שהיתרון העיקרי הוא ההתאמה המיטבית לכל עובד ועובדת. שכן, כל אחד ישמח לקבל שובר שיאפשר לו לבחור את המתנה המתאימה ביותר עבורו.

 

בשורה התחתונה – מה עדיף?

אי אפשר להתעלם מהנתונים שהראו בפירוש שהענקת גיפט קארד לעובדים היא הבחירה הטובה ביותר. אם נתמקד לרגע במידע שהוצג בפניכם לעיל, תוכלו לראות שהגיפט קארד יכול להתאים לכל איש ואישה באשר הם. שכן, ניתן להשתמש בו במקומות שונים ברחבי הארץ ולהתאים אותו למבוגרים, צעירים, נשים וגברים.

כרטיס מתנה לעובדים

כך תבחרו נכון

בשלב זה אתם יודעים שהבחירה הנכונה ביותר היא גיפט קארד לעובדים, אבל השאלה היא האם אתם מודעים לכך שתצטרכו לבחור בזה המתאים ביותר לעובדים שלכם? אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שישנם סוגים שונים של כרטיסי מתנה כאלה, למשל:

  • כרטיסים שמתאימים לבתי קולנוע בלבד
  • כרטיסים שמתאימים לרשתות אופנה בלבד
  • כרטיסים שמתאימים לבתי קפה בלבד

ההמלצה שלנו היא לשלב בין כמה אפשרויות במידת האפשר. שכן, כך העובדים שלכם יוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הבחירה הנכונה ביותר לעובדים שלכם. כעת, אתם יודעים כי עדיף לבחור בגיפט קארד על פני מתנה, כך שנותר לכם רק לבצע את הבחירה הנכונה ביותר לעובדים שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תחשבו על העובדים ותראו את הצרכים שלהם.

כרטיס מתנה לעובדים

אולי יעניין אותך גם