האם מחירי האוכל לחיות יותר זולים כשמזמינים אונליין?

אנו תמיד רוצים את הטוב ביותר עבור חיות המחמד שלנו. גידול חיות מחמד הוא ללא ספק מספק ומרחיב את הלב, אך מביא עימו הוצאות לא מבוטלות, רובן עבור המזון שלהן, הוצאות שיכולות להצטבר לכדי מאות שקלים בכל חודש. אולם, ייתכן כי רכישה וירטואלית של אוכל לחיות תשתלם יותר מאשר ביקור בחנות החיות הקרובה לביתכם. במאמר זה נבדוק מה באמת משתלם יותר.

 

לא להתפשר על איכות

עבור חיות המחמד, שהופכות כמעט מייד לבני משפחה לכל דבר ועניין, אנחנו תמיד מחפשים את המזון האיכותי ביותר. מזון איכותי יותר ישפר את איכות החיים, יעריך את תוחלת החיים שלהם וימנע בעיות רפואיות או אלרגיות לאורך זמן. לכל כלב או חתול יש להתאים את המזון שלו לפי צרכיו, גודלו, גילו ומצבו הרפואי. בהתאם לאיכות המזון, יעלה גם המחיר של שק האוכל. ברוב המקרים, רכישה של מזון דרך חנות חיות אונליין תשתלם יותר, ותציע מבצעים אטרקטיביים לצד תוספות להזמנת המזון על חשבון החברה.

 

אביזרים נלווים כחלק מהרכישה

מה שלא יציעו לכם בחנות עצמה, ייתכן ויעמוד לשירותכם דווקא ברכישה וירטואלית. חנויות אונליין אינן מנת חלקם של עולמות הקמעונאות והבגדים בלבד, אלא גם חנויות המציעות שירותים ומוצרים עבור ההולכים על ארבע שאנחנו כה אוהבים. חנויות חיות וירטואליות יכולות להציע מגוון רחב יותר של מזון לחיות המחמד, ולפעמים יכללו ברכישת שק מזון לחתולים למשל, אביזרים נלווים שישפרו את איכות החיים של החתול, כמו ארגז חול או שירותים לחתול, כל זאת במחיר אטרקטיבי מאשר מה שהיה מוצע עבורכם בחנות חיות פרונטלית.

 

הנחות משמעותיות

עבור קונים וירטואליים, ניתן לקבל הנחות משמעותיות עבור שקי אוכל לכלב או לחתול, הנחשב לאחד מסוגי המוצרים היקרים ביותר בעולם המוצרים לחיות מחמד. חנויות רבות מציעות קודי הנחה וקופונים למשתמשים, יוצרות איתם יחסי יצרן- לקוח דרך שירות לקוחות ומציעות להם מחירים אטרקטיביים לטווח הארוך. לדוגמה, רכישה של מספר שקים במחיר שמוזיל אותם במידה ניכרת, יהיה משתלם יותר מאשר לפקוד את החנות בכל פעם ברכישה חד פעמית.

 

מערך משלוחים ללא עלות

אחד היתרונות הבולטים של רכישה מקוונת של ציוד ומזון לבעלי חיים היא העובדה כי הכול מגיע עד לפתח הבית. אין צורך לצאת מהבית, להגיע לחנות, לבחור שק, להעמיסו על הגב ואז על הרכב ולהעלות אותו הביתה. כמו כן, רובן המוחלט של החנויות לא גובה עלות משלוח עבור המשלוחים, והם עשויים להגיע כבר ביום ההזמנה, או לכל המאוחר יומיים אחר כך. ניתן גם לתזמן משלוח קבוע מדי חודש בחברות מסוימות, מעין הוראת קבע עבור חיות המחמד האהובות שלנו. כך תוכלו להזמין את השק המועדף על הכלב או החתול שלכם מבלי לצאת מהבית.

אוכל לחיית מחמד

אולי יעניין אותך גם

שלוש קומות של עוגה
אוכל

איך להכין עוגת שכבות יפיפייה

ישנם שני סוגים של קונדיטורים חובבים, היצירתיים ואלו שאינם יצירתיים. התוודה ואומר, לצערי הרב, אני שייכת לקבוצה השנייה. העוגות שאני אופה יוצאות טעימות ברמות (או

קרא עוד »