האם זה משתלם לפתוח עסק מועדון חשפנות?

פתיחת עסק בישראל נחשבת לעניין מורכב שמצריך ידע רב בתחומים שונים וכמובן, יכולת שיווק והמון מוטיבציה. במסגרת המדריכים שאנחנו כותבים על פתיחת עסקים בארץ תוך בחינה מעמיקה אם הדבר משתלם, יצאנו לבדוק האם זה משתלם לפתוח מועדון חשפנות. כך שבמדריך זה תוכלו לקרוא את כל המידע המעמיק בנושא ולגלות אם כדאי לכם לחשוב בכיוון הזה או שעדיף שתוותרו מראש.

 

הרקע לכתיבת המדריך

אם אתם מכירים את סדרת המדריכים שלנו, אתם וודאי יודעים שעד כה ביררנו על פתיחת העסקים הבאים:

  • משתלה
  • חנות בגדים
  • חנות לכלי בית
  • חנות מוזיקה וכלי נגינה

הממצאים עד כה היו מגוונים. היו עסקים מסוימים שגילינו שמשתלם לפתוח אותם באזורים מסוימים בארץ, בעוד אחרים, התגלו כלא מניבים ולא משתלמים כלל וכלל. בחרנו להתמקד בפתיחת מועדון חשפנות במדריך זה מכיוון ששמענו שיש ביקוש רב לאחר שכמה מועדונים מוכרים נסגרו ברחבי הארץ.

 

איך יצאנו לבדוק אם מדובר בעסק משתלם או לא?

כדי לבדוק באופן מעמיק אם מדובר בעסק משתלם או שעדיף לוותר על המחשבה, היינו צריכים לפנות אל בעלי מועדון חשפנות. אנו מודים שחשבנו שמדובר בעניין פשוט, תכננו להגיע אל המקום, להציג את עצמנו ולקבל את כל המידע בנושא. אך התברר לנו שהעניין לא באמת פשוט כמו שחשבנו. כשהגענו למקום קיבלו את פנינו חשפניות שאמרו שאי אפשר לפגוש את בעל המקום.

 

אז איך הגענו לממצאים בכל מקרה?

נרגיע אתכם ונאמר שבסופו של דבר הגענו לממצאים בנושא. כדי שנוכל לקבל את התשובות שאנחנו זקוקים להם, פנינו אל החשפניות ואל העובדים במקום. שאלנו אותם עד כמה המקום מניב מבחינה כלכלית לפי ראות עיניהם. אנו מוכרחים להודות שכל העובדים בכל מועדוני החשפנות שהיינו בהם ציינו שהמקום מניב הרבה כסף למרות שהוא פועל באופן מחתרתי (כלומר, לא הרבה אנשים יודעים עליו).

 

מה התשובה לשאלה? האם זה משתלם לפתוח מועדון חשפנות?

מהמידע שהוצג בפניכם בפסקה הקודמת, ניתן להבין שמדובר בעסק משתלם בהחלט. אנחנו בחרנו להוסיף לתשובה הזו כמה פרטים חשובים שאי אפשר להתעלם מהם. הדבר הראשון זו העובדה שמדובר בעסק מורכב שמצריך ממנהל המקום להיות אדם אכפתי ודואג מצד אחד ומהצד השני, הוא צריך להיות אסרטיבי ותקיף. שכן, לא פעם קרו מקרים שגברים שהגיעו למקום לא התנהגו בהתאם. בדרך כלל המאבטח ועובדים נוספים שהיו במקום הרחיקו אותם. אך אנחנו סבורים שגם מנהל המקום צריך להיות בעל יכולת שכזו, מכיוון שהעסק כולו מחזיק בזכותו.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהתמקד בפתיחת מועדון חשפנות כעסק חדש. אנו מאמינים שכעת אתם יודעים אם העניין משתלם או לא, כך שנותר לכם רק לבדוק אם עסק מסוג זה מתאים לכם. אם כן, כדאי שתצאו לדרך ותתחילו בהליך ההקמה.

מועדון חשפנות

אולי יעניין אותך גם

משחק בלאק ג'ק
למבוגרים

5 משחקי מזל שאסור לכם לפספס!

משחקי מזל מהווים צורת בידור מרתקת ומלהיבה, שמושכת מיליוני משתתפים מסביב לעולם. הם משלבים מתח, אדרנלין והזדמנות להרוויח כסף גדול בזכייה אחת. במאמר זה נפרט

קרא עוד »
קמגרה
למבוגרים

מה זה קמגרה?

גולשים רבים פנו אלינו בימים האחרונים וביקשו לקבל מידע אודות תוספים שונים שמתאימים לגברים בלבד. מספר הפניות הרב, גרם לנו להבין כי מדובר בעניין שמצריך

קרא עוד »